ریپورتاژ آگهی
تونل وحشت مشهد پارك ملت

تونل وحشت مشهد پارك ملت

سفر به مشهد، در حال حاضر دیگر تنها یك سفر زیارتی نیست. شاید در گذشته مردم فقط برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر می‌كرده‌اند، اما در حال حاضر مردم می‌توانند در كنار زیارت مرقد مطهر امام هشتم، از جاذبه‌های گردشگری خراسان رضوی و شهر مشهد بهره ببرند.یكی از مهمترین تفریحاتی كه گردشگران در این شهر می‌توانند داشته باشند، استفاده از امكانات موجود در پارك ملت مشهد است. نام پارك ملت برای بسیاری از مردم ایران، نام آشنایی است. در واقع تقریباً در تمام شهرهای كشور حداقل یك پارك به نام پارك ملت وجود دارد.
  • 1401/08/11
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : پارك های ایران
آدرس : مشهد - پارك ملت - خیابان امامت
تلفن : 66059000-021

سفر به مشهد، در حال حاضر دیگر تنها یك سفر زیارتی نیست. شاید در گذشته مردم فقط برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر می‌كرده‌اند،

سفر به مشهد، در حال حاضر دیگر تنها یك سفر زیارتی نیست. شاید در گذشته مردم فقط برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر می‌كرده‌اند، اما در حال حاضر مردم می‌توانند در كنار زیارت مرقد مطهر امام هشتم، از جاذبه‌های گردشگری خراسان رضوی و شهر مشهد بهره ببرند.یكی از مهمترین تفریحاتی كه گردشگران در این شهر می‌توانند داشته باشند، استفاده از امكانات موجود در پارك ملت مشهد است. نام پارك ملت برای بسیاری از مردم ایران، نام آشنایی است. در واقع تقریباً در تمام شهرهای كشور حداقل یك پارك به نام پارك ملت وجود دارد.

اما پارك ملت مشهد با تمام پارك‌هایی كه تا به امروز اوقات تفریحی خودتان را در آنها پشت سر گذاشته‌اید، تفاوت‌های زیادی دارد. این پارك، یكی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین پارك‌های نه‌ تنها مشهد و خراسان رضوی، بلكه كل كشور می‌باشد. در این بوستان بیش از ۳۵ هزار درخت كه عمدتا درختان كهنسال هستند وجود دارد.

این پارك در سال ۱۳۴۳ و به وسیله مهندسین انگلیسی ساخته شده است. به همین دلیل هم طراحی آن شباهت زیادی با پارك‌های انگلیسی دارد. البته گسترش و تكمیل طرح این پارك توسط مهندسین ایرانی انجام شده است. در هنگام احداث، پارك ملت جزء حاشیه شهر مشهد بوده و خارج از آن محسوب می‌شده است اما اكنون بخشی از این شهر مذهبی و تاریخی است. در این پارك امكانات تفریحی متعددی قرار داده شده است. تفریح در این پارك با توجه به امكانات و طراحی منحصر به فردی كه دارد می‌تواند یك تجربه بی‌نظیر برای شما باشد. در این مطلب سعی می‌كنیم شما را با پارك ملت مشهد بیشتر از گذشته آشنا كنیم. امیدواریم بتوانیم اطلاعاتی كامل و جامع از این پارك تاریخی مشهد مقدس در اختیار شما قرار دهیم.

تونل وحشت مشهد پارك ملت-fYBNa3TShq

فهرست مطالب

  • آَشنایی با شهربازی پارك ملت
  • در شهربازی چه بخش‌هایی وجود دارد؟
    • بازی‌های هیجانی شهربازی
    • بازی‌های خانوادگی شهربازی
    • بازی‌های كودكان در شهربازی پارك ملت
    • سایر امكانات شهربازی
  • آشنایی با بخش‌های فرهنگی پارك ملت؛ سینما و تئاتر پارك ملت چگونه است؟
  • حیات وحش كوچك پارك ملت
  • پارك ملت، یادآور صدراعظم كبیر ایران
  • امكانات ورزشی پارك ملت چگونه است؟
  • بانوان امكان ورزش در پارك ملت دارند؟
  • دسترسی به پارك ملت مشهد چگونه است؟
  • بلیط ورودی پارك ملت چقدر است؟
  • در چه فصلی از سال بازدید از پارك ملت جذاب‌تر است؟
  • وضعیت پارك ملت مشهد در شرایط كرونایی

آَشنایی با شهربازی پارك ملت

پرطرفدارترین بخش پارك ملت مشهد، شهربازی بزرگ و جذاب آن است. اگر دوست دارید سفر شما به مشهد، هم روحیه معنوی شما را تقویت كند و هم برای شادابی جسم شما مفید باشد، حتماً از شهربازی پارك ملت مشهد استفاده كنید. شما در این شهربازی، جذابیت، هیجان و تفریحات خانوادگی را تجربه خواهید كرد. شهربازی پارك ملت در سال ۱۳۵۱ خورشیدی ساخته شده است و به عنوان اولین شهربازی مشهد مقدس نیز شناخته می‌شود. یكی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهر بازی، وسعت عجیب و غریب آن است. این شهربازی در حدود ۳۰ هزار متر مربع وسعت دارد. شهربازی با این وسعت، كمتر در كشور ما پیدا خواهید كرد.

در شهربازی پارك ملت، بزرگترین چرخ و فلك خاورمیانه وجود دارد. یكی دیگر از نكات مهمی‌كه در مورد این شهربازی خدمت شما باید بیان كنیم این است كه دارای كامل‌ترین مجموعه‌های بازی می‌باشد. بازی‌های موجود در این شهربازی همگی از هیجان زیادی برخوردار هستند. تمام وسایل بازی در این مجموعه به صورت استاندارد طراحی شده‌اند و به همین دلیل این مجموعه، تنها شهربازی استاندارد كشورمان است. این موضوع سبب شده تا مردم رغبت بیشتری برای حضور در این مجموعه داشته باشند و آن را تبدیل به محبوب‌ترین شهربازی كشور كنند. نكته مهم دیگری كه در مورد این شهربازی باید خدمت شما بیان كنیم، تنوع بازی‌های موجود در آن است. در این مركز انواع مختلفی از بازی‌ها در طبقه بندی سنی مختلف طراحی شده است.

در واقع تمام گروه‌های سنی می‌توانند در این شهر بازی، تفریحات سالم و جذابی داشته باشند. در ادامه سعی می‌كنیم بخش‌های مختلف شهربازی پارك ملت مشهد را به صورت مختصر به شما معرفی نماییم. آشنایی با این بخش‌ها جذابیت شهربازی این پارك را برای شما دو چندان خواهد كرد.

تونل وحشت مشهد پارك ملت-aFbfQ7A2Nt

در شهربازی چه بخش‌هایی وجود دارد؟

بازی‌ها و تفریحاتی كه در شهربازی پارك ملت مشهد وجود دارند، در حالت كلی به سه بخش تقسیم می‌شوند. بازی‌های مخصوص كودكان، خانواده‌ها و بازی‌های هیجانی سه بخش موجود در این مجموعه هستند. بازی‌های موجود در هر كدام از این سه بخش را در ادامه به صورت مختصر خدمت شما توضیح می‌دهیم.

بازی‌های هیجانی شهربازی

بازی‌های هیجانی شهربازی پارك ملت مشهد، همانگونه كه از نام آن پیدا است، برای تمام سنین و افراد مناسب نیست. طبیعتاً افرادی كه بیماری‌های خاص دارند بهتر است به سراغ این بازی‌ها نروند. این بازی‌ها بیشتر برای افرادی مناسب است كه علاقه به هیجان زیاد داشته باشند. مهمترین بازی‌های هیجانی این شهربازیعبارت است از:

  • پرواز در آسمان: بازی پرواز در آسمان كه با نام اسكای فلایر هم شناخته می‌شود، در واقع یك تاب چرخشی است كه شما را تا ارتفاع ۲۴ متری زمین بالا می‌برد. البته بخش هیجان انگیز این بازی به چرخش درآمدن آن بین فضا و زمین با سرعت ۹ دور در دقیقه است كه قطعاً هیجان و ترس زیادی را همزمان برای شما به همراه خواهد داشت. ۲۴ نفر به مدت ۴ دقیقه از این بازی می‌توانند استفاده ‌كنند.
  • اسكیت بورد: در این بازی شما سوار بر یك اسكیت بورد غول‌ آسا شده و با سرعت ۶۰ كیلومتر بر ساعت به سمت دو طرف ریل حركت می‌كنید. دو طرف این ریل در ارتفاع ۳۰ متر از زمین قرار دارند و طبیعتاً هر مرتبه حركت شما به دو طرف آنها هیجان زیادی به همراه خواهد داشت. ظرفیت این بازی ۱۶ نفر و مدت زمان آن سه دقیقه است.
  • تاپ اسپین: این بازی یكی از هیجان انگیزترین تفریحات شهربازی پارك ملت مشهد است. شما سوار بر تاب اسپین می‌توانید در ارتفاع ۱۳ متری زمین ترس و هیجان را به خوبی تجربه كنید و آدرنالین خون خودتان را به سطح بالایی برسانید. سرعت تاپ اسپین شهربازی پارك ملت ۸ دور در دقیقه و ظرفیت آن ۳۲ نفر است. این بازی در مجموع سه دقیقه به طول می‌انجامد.
  • صندلی فضایی: شاید هیجان انگیزترین، عجیب‌ترین و چالشی‌ترین بازی پارك ملت مشهد، صندلی فضایی باشد. حتی اگر تصویر این بازی را مشاهده كنید احتمالاً آدرنالین خونتان خود به خود بالا می‌رود. حال تصور كنید بخواهید این بازی را از نزدیك ببینید و خودتان آن را تجربه كنید. شما سوار بر صندلی فضایی پارك ملت در ارتفاع ۱۳ متری زمین به مدت ۳ دقیقه می‌چرخید و هیجان را در بالاترین سطح آن تجربه می‌كنید.

تونل وحشت مشهد پارك ملت-wAtbIt5uba

بازی‌های خانوادگی شهربازی

همانطور كه گفتیم برخی از بازی‌های موجود در شهربازی بوستان ملت مشهد، حالت خانوادگی دارند. یعنی بازی‌هایی هستند كه تمام اعضای خانواده می‌توانند از آنها استفاده كنند و از سطح هیجان كمتری نسبت به بازی‌های قبلی برخوردار هستند. این بازی‌ها عبارتند از:

  • فانفار: شاید دیدن اسم فانفار برای شما تازگی داشته باشد اما بازی آن را احتمالاً در شهرهای خودتان هم در سطح پایین‌تری تجربه كرده‌اید. این بازی همان بازی معروف چرخ و فلك است كه البته در پارك ملت مشهد یك ویژگی بزرگ دارد. چرخ و فلك موجود در شهربازی پارك ملت با ۸۲ متر ارتفاع بزرگترین چرخ و فلك خاورمیانه است.
  • كشتی صبا: این بازی را نیز احتمالاً در شهرهای خودتان تجربه نموده‌اید و با آن آشنایی كامل دارید. اما باید دقت داشته باشید كه كشتی صبا موجود در شهربازی پارك ملت كه شما را به ارتفاع ۴ متری زمین از دو طرف می‌برد، از طراحی منحصر به فردی برخوردار است كه در شهرهای دیگر قطعا آن را ندیده‌اید.
  • ماشین برقی: ماشین برقی یكی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های موجود در شهربازی‌های مختلف ایران است. شما می‌توانید این بازی را در پارك ملت مشهد به صورت خانوادگی تجربه كنید.

تونل وحشت مشهد پارك ملت-W5eSXS7ecz

بازی‌های كودكان در شهربازی پارك ملت

مهم‌ترین بازی‌های كودكان موجود در این شهربازی عبارتند از:

  • جامپینگ: جامپینگ در واقع همان بازی سقوط آزاد معروف است. اما این بازی برای این كه مناسب كودكان باشد در طراحی متفاوت و كوچكتری در شهربازی پارك ملت آماده شده است. كودكان شما می‌توانند با خیال راحت از هیجان این بازی استفاده كنند.
  • شاتل باس: شاتل باس یك بازی شبیه همان بازی ماشین برقی است. كودكان شما می‌توانند پشت فرمان ماشین‌های شاتل باس بنشینند و با حال و هوای ماشین سواری آشنا شوند. قطعاً تجربه رانندگی با ماشین‌های موجود در شاتل باس برای كودكان شما جالب خواهد بود.
  • موتور كراس: یكی از جذاب‌ترین بازی‌ها برای كودكان، موتور سواری است. كودكان شما در بخش موتور كراس شهربازی پارك ملت به خوبی می‌توانند موتور سواری را تجربه كنند بدون اینكه آسیبی به آنها وارد شود. این محیط بر اساس موتور سواری واقعی شبیه سازی شده اما تمام نكات ایمنی در آن مد نظر قرار گرفته است.
  • سایر امكانات شهربازی

    در كنار مجموعه بازی‌هایی كه تا اینجا خدمت شما بیان كردیم، شهربازی پارك ملت مشهد، امكانات متعدد دیگری هم دارد. در این شهربازی شما می‌توانید از باشگاه صخره نوردی هم استفاده كنید. در این مجموعه هم افراد حرفه‌ای و هم افرادی كه به صورت تفریحی علاقه به صخره نوردی دارند می‌توانند از امكانات موجود بهره ببرند. برای مردم ساكن در شهر مشهد نیز كلاس‌های صخره نوردی در این مجموعه برگزار می‌شود. تونل وحشت پارك ملت نیز یكی دیگر از مجموعه‌های جذاب تازه اضافه شده به این شهربازی قدیمی ‌است.

    از دیگر مجموعه‌های جذابی كه به شهربازی پارك ملت مشهد اضافه شده است، می‌توانیم به سقوط آزاد اشاره كنیم. شما در این قسمت می‌توانید هیجان و سقوط از یك ساختمان ۷ طبقه را با امنیت كامل تجربه كنید. دقت داشته باشید كه برای ورود به این شهربازی شما نیاز است فقط بلیط ورودی آن را تهیه كنید اما برای استفاده از بازی‌ها باید هزینه آن‌ها را به صورت جداگانه پرداخت كنید.  علاوه بر مجموعه‌های بازی، شما می‌توانید در این شهر بازی بزرگ از فودكورت، بوفه، اتاق نگهداری كودكان و دیدنی‌های اطراف آن بهره ببرید.

تونل وحشت مشهد پارك ملت-rS1XxnVVx3

آشنایی با بخش‌های فرهنگی پارك ملت؛ سینما و تئاتر پارك ملت چگونه است؟

یكی از بخش‌های مهمی‌كه در پارك ‌ملت ‌مشهد وجود دارد و گردشگران می‌توانند از آن بهره ببرند، سینما و تئاتر این پارك است. با وجود گسترش تكنولوژی و پخش گسترده و عمومی‌فیلم‌ها، نمایش‌ها و سریال‌ها، مردم هنوز هم علاقه دارند در محیط تئاتر و سینما حضور داشته باشند. البته با این وجود متاسفانه تعداد سالن‌های سینما و مخصوصاً تئاتر در سراسر كشور بسیار كم است. حتی در بسیاری از شهرستان‌ها سالن سینما استاندارد وجود ندارد و عملاً مراكز اجتماعات تبدیل به سالن‌های سینما شده‌اند. اما این موضوع در مشهد كاملاً متفاوت است. با توجه به اینكه مشهد یك شهر مذهبی و بزرگ در كشور ما است، فرهنگ‌دوستان زیادی هم در این شهر حضور دارند كه این موضوع سبب شده تا مراكز فرهنگی مثل سالن سینما و تئاتر در این شهر در تعداد نسبتاً زیادی وجود داشته باشند.

سالن سینما و تئاتر پارك ملت مشهد نیز كه در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) این پارك واقع شده است، محیطی مناسب را برای فرهنگ دوستان و هنرمندان فراهم آورده است. در این مجموعه سالن اصلی تئاتر مشهد در كنار چندین سالن تئاتر و سینمای دیگر وجود دارد. ضمناً در این مجتمع فرهنگی شما می‌توانید از سالن تئاتر بهار و سالن نمایش عروسكی هم استفاده كنید. دقت داشته باشید كه فروش بلیط سالن‌های تئاتر و سینمای پارك ملت مشهد هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری انجام می‌پذیرد. پیشنهاد می‌كنیم از این محیط فرهنگی پارك ملت بازدید كنید. مطمئن باشید این مجتمع فرهنگی با تمام مراكز فرهنگی كه احتمالاً تا به حال در شهرستان‌های دیگر دیده‌اید متفاوت است.

تونل وحشت مشهد پارك ملت-7yEIbLm26e

حیات وحش كوچك پارك ملت

پارك ملت مشهد، در كنار تمام جاذبه‌ها و زیبایی‌هایی كه دارد، دارای یك باغ وحش كوچك هم است. بعید می‌دانم پارك دیگری را در كشور دیده باشید كه دارای باغ وحش در محیط خود باشد. البته در شهر مشهد نیز باغ وحش بزرگ وكیل آباد وجود دارد كه در آن حیوانات بیشتری نگهداری می‌شوند و جذابیت بیشتری دارد. یك نكته ویژه دیگر هم درمورد حیات وحش پارك ملت وجود دارد كه باید حتما به آن اشاره كنیم. برخلاف بسیاری از باغ وحش‌های بزرگ، در این حیات وحش كوچك پارك ملت، تنها از حیواناتی نگهداری می‌شود كه خارج از فضای قفس شرایط زندگی برای آنها سخت باشد.

در این باغ وحش كوچك، بیشتر، پرندگان نگهداری می‌شوند. از جمله مهم ترین حیوانات و پرندگان موجود در این باغ وحش كوچك می‌توانیم به طوطی، طاووس، میمون و مرغ عشق اشاره كنیم. تماشای این حیوانات قطعاً برای شما و به ویژه فرزندانتان جذابیت‌های زیادی خواهد داشت. لطفاً در هنگام بازدید از این حیات وحش، مراقب سلامتی حیوانات باشید و مانع از این آسیب رسیدن به آنها توسط دیگران شوید.

تونل وحشت مشهد پارك ملت-8Ltk4ihgrD

پارك ملت، یادآور صدراعظم كبیر ایران

در میان تمام زیبایی‌های پارك ملت مشهد، یك مجسمه نوستالژیك هم دیده می‌شود. شاید نتوان یك مجسمه را به عنوان بخشی از زیبایی‌های پارك ملت معرفی كرد. اما با توجه به اینكه این مجسمه یادآور یكی از وطن پرست‌ترین و ایران سازترین مردان تاریخ است، از ارزش زیادی برخوردار می‌باشد. در محوطه پارك ملت مشهد شما با مجسمه امیركبیر مواجه خواهید شد. این مجسمه در سال ۸۹ از ایتالیا وارد ایران شده است. ویژگی مهم این مجسمه این است كه با تصویر بر جا مانده از صدراعظم مرحوم، تفاوتی ندارد و كاملاً مشابه آن است. تماشای این مجسمه می‌تواند شما را به روزهای شیرین و تلخ دوران ابتدایی حكومت ناصرالدین شاه قاجار ببرد. دورانی كه با اصلاحات گسترده در مدل حكمرانی كشورمان توسط امیركبیر آغاز شد و با قتل او در حمام فین كاشان به اتمام رسید. این مجسمه می‌تواند فضای جالبی برای گرفتن عكس‌های یادگاری و تصاویر مناسب برای پروفایل حساب‌های كاربری شما باشد.

تونل وحشت مشهد پارك ملت-dgCoxPTuCQ

امكانات ورزشی پارك ملت چگونه است؟

پارك ملت مشهد برای ورزشكاران و علاقمندان به ورزش نیز محیط‌های جالبی دارد. در این پارك، مجموعه بزرگی در ضلع غربی آن وجود دارد كه زمین‌های ورزشی پارك ملت در آن قرار گرفته است. در این بخش، شما می‌توانید از استخر روباز كه دارای مساحت ۱۲۵۰ متر مربع است استفاده كنید. شنا كردن در محیط روباز می‌تواند تجربه جالبی باشد كه احتمالاً برای بسیاری از ما در شهرهای خودمان فراهم نیست. همچنین علاقه مندان به فوتبال می‌توانند از زمین چمن فوتبال پارك ملت برای داشتن لحظاتی شاد و بانشاط استفاده كنند.

افرادی كه به دیگر رشته‌های توپی مثل والیبال، بسكتبال و تنیس علاقه دارند نیز می‌توانند از محیط‌های مربوط به آن‌ها در قسمت ورزشی پارك ملت بهره ببرند. در این پارك، پیست اسكی هم وجود دارد. ضمناً در محیط پارك ملت فضا به گونه‌ای طراحی شده است كه افراد مختلف می‌توانند برای پیاده روی یا دویدن از آن استفاده كنند. بسیاری از ساكنین مشهد در ساعاتی از روز با لباس‌های مخصوص ورزش در محیط پارك ملت مشغول ورزش‌های همگانی هستند.

تونل وحشت مشهد پارك ملت-fbknDehBZ9

بانوان امكان ورزش در پارك ملت دارند؟

بانوان محترم می‌توانند در پارك ملت مشهد از محیط پارك بانوان برای ورزش استفاده كنند. بورستان رز در مجموعه پارك ملت مشهد به عنوان پارك بانوان شناخته می‌شود و بانوان گرامی ‌می‌توانند از امكانات موجود در آن بهره ببرند. محیط بوستان رز سرپوشیده است و خانم‌ها می‌توانند در امنیت كامل در این محیط ورزش و تفریح داشته باشند. در فضای این بوستان امكانات متعددی مثل آلاچیق، زمین بسكتبال و والیبال وجود دارد. همچنین تمامی ‌وسایل ورزشی برای استفاده هموطنان گرامی‌ در این محیط قرار داده شده است.

دسترسی به پارك ملت مشهد چگونه است؟

شما با استفاده از چند روش می‌توانید به پارك ملت مشهد دسترسی داشته باشید. اگر از وسیله نقلیه شخصی استفاده می‌كنید، از طریق بزرگراه وكیل آباد به بلوار امامت بروید و سپس از آن طریق به سمت درب ورودی پارك حركت كنید. دقت داشته باشید كه پارك‌ ملت ‌مشهد در شمال غربی میدان آزادی یا همان فلكه پارك قرار دارد. یكی از راحت‎‌ترین روش‌ها برای رسیدن به پارك ملت، استفاده از مترو است. شما می‌توانید از طریق ایستگاه‌های مترو موجود در شهر مشهد به ایستگاه مترو پارك ملت مراجعه كنید. ایستگاه مترو در ضلع غربی پارك قرار گرفته است. از محل ایستگاه تا درب ورودی پارك چند قدم بیشتر فاصله نیست.

راه دیگری كه برای حركت به سمت پارك ملت وجود دارد استفاده از اتوبوس است. برای رفتن به پارك ملت با استفاده از اتوبوس نیز تنها كافی است در ایستگاه اتوبوس پارك ملت پیاده شوید. از ایستگاه اتوبوس پارك ملت تا ورودی این پارك نیز چند دقیقه باید پیاده‌روی نمایید.

تونل وحشت مشهد پارك ملت-9mHZ4CqDJN

بلیط ورودی پارك ملت چقدر است؟

به طور كلی برای ورود به پارك ملت مشهد نیاز به پرداخت بلیط و هزینه نخواهید داشت. شما بدون پرداخت پول می‌توانید از طریق ورودی پارك ملت وارد آن شوید. اما طبیعتاً برای استفاده از برخی امكانات موجود در محوطه پارك ملت باید هزینه پرداخت كنید. مثلاً برای ورود به شهربازی پارك ملت و استفاده از امكانات آن شما نسبت به خرید بلیط و پرداخت هزینه باید اقدام نمایید. ضمناً استفاده از محوطه پارك ملت محدودیت زمانی ندارد اما برخی از امكانات موجود در آن دارای این محدودیت هستند. مثلاً برای استفاده از محیط شهربازی شما فقط می‌توانید از ساعت ۱۶ تا یك بامداد اقدام كنید.

در چه فصلی از سال بازدید از پارك ملت جذاب‌تر است؟

شما در تمام فصول سال می‌توانید از زیبایی‌های پارك ملت مشهد بازدید كنید و از امكانات آن بهره ببرید. اما بازدید از پارك ملت در فصل بهار یك جذابیت منحصر به فرد دارد كه در فصول دیگر نمی‌توانید از آن استفاده نمایید. در فصل بهار و به خصوص فروردین ماه، به دلیل شكفته شدن گل‌های لاله پارك ملت، یك كارناوال لاله در این پارك به وجود می‌آید و زیبایی آن را چند برابر می‌كند. از طرفی در این فصل به دلیل اینكه آب و هوای مشهد بسیار بهتر از فصل‌های دیگر است، قدم زدن در پارك ملت و دیدن زیبایی‌های آن برای شما لذتی دو چندان دارد. بعد از فصل بهار به جرات می‌توان گفت فصل پاییز، زیباترین فصل برای دیدن پارك ملتاست.

پیشنهاد می‌كنیم اگر در این فصل‌ها در مشهد هستید، فرصت بازدید از پارك ملت مشهد و زیبایی‌های آن را به هیچ وجه از دست ندهید. پارك ملت و امكانات آن می‌توانند یك روز بی نظیر را در سفر شما به مشهد مقدس به همراه داشته باشند.

تونل وحشت مشهد پارك ملت-ibzAsY0f8H