ریپورتاژ آگهی
قیمت بلیط سینما سپاهان اصفهان

قیمت بلیط سینما سپاهان اصفهان

یكی از قدیمی‌ترین سینماهای شهر اصفهان سینما سپاهان است كه در محوطه‌ی چهارباغ اصفهان قرار دارد. بسیاری از سینما دوستان اصفهانی برای تماشای فیلم به این مكان مراجعه می‌كنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مطلب را به معرفی سینما سپاهان اصفهان اختصاص دهیم.
  • 1401/08/03
  • استان : اصفهان
  • شهر : اصفهان
  • دسته : سینماهای ایران
آدرس : اصفهان،درب كوشك،خ. شیخ بهایی،خ. ارفعی
تلفن : 66059000-021

 آشنایی با سینما سپاهان اصفهان
یكی از قدیمی‌ترین سینماهای شهر اصفهان سینما سپاهان است كه در محوطه‌ی چهارباغ اصفهان قرار دارد. بسیاری از سینما دوستان اصفهانی برای تماشای فیلم به این مكان مراجعه می‌كنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مطلب را به معرفی سینما سپاهان اصفهان اختصاص دهیم.
تاریخچه سینما سپاهان اصفهان
سینما در سال 1340 افتتاح شده است و جزو اولین سینماهای شهر اصفهان است كه علاقه‌مندان فیلم به آن مراجعه می‌كردند. این سینما توسط فردی به نام جناب آقای صدری افتتاح شده است كه پسر عموی ارحام صدر است.
در زمان افتتاح این سینما یك سالن داشت. اما بعد از بازسازی و سپردن آن به موسسه بهمن سبز تعداد سالن‌های سینمایی آن افزایش پیدا كرد.
آژانس مسافرتی همسفرها خدمات رزرو بلیط هواپیما و قطار و هتل در شهرهای داخل كشور و خارج از كشور را برای گردشگران فراهم می‌كند.
سینما سپاهان
مدیریت سینما سپاهان
این سینما طی سال‌های گذشته با مدیریت افراد مختلف اداره شده است. در حال حاضر مدیریت سینما به عهده‌ی سید مصطفی حسینی خالدآبادی است.
تور مشهد از اصفهان در ایام تعطیلات نوروز پرطرفدار اما با قیمت بالاتری برگزار می‌شود، كسانی كه می‌خواهند تور ارزان‌تری را انتخاب كنند باید در ایامی غیر از نوروز به مشهد سفر كنند.

قیمت بلیط سینما سپاهان اصفهان-gzcXVtCjb7

سینما سپاهان چه امكاناتی دارد؟
یكی از ویژگی‌های ممتاز سینما سپاهان اصفهان این است كه سالن بزرگی دارد كه ظرفیت آن 730 نفر است. با اینكه این سینما فقط یك سالن بزرگ دارد، اما مكان بسیار مناسبی برای برای برگزاری كنسرت، همایش و تماشای فیلم است. همچنین طی بازسازی‌هایی كه در سینما انجام شده، نورپردازی زیبایی در سالن ایجاد شده است كه می‌تواند رضایت مخاطبان را جلب كند.
كافی شاپ و لابی سینما فضای بسیار مناسبی دارد و با معماری قدیمی و زیبایی كه دارد توجه مراجعه كنندگان را جلب می‌كند. اگر بخواهیم خدمات سینما را از نظر مناسب بودن و راحتی صندلی و امكانات پخش صدا بررسی كنیم، می‌توانیم ادعا كنیم كیفیت آن در حد ممتاز است.
قبل از مراجعه به سینماهای اصفهان بهتر است آشنایی مختصری با امكانات و موقعیت جغرافیایی آن داشته باشید تا بتوانید راحت‌تر انتخاب كنید.
موقعیت مكانی سینما سپاهان اصفهان
سینما سپاهان در خیابان شهید ارفعی قرار دارد و موقعیت جغرافیایی آن در شهر اصفهان در محلی است كه مكان‌های گردشگری نظیر عمارت هشت بهشت و ارگ جهان نما نزدیك است. بنابراین مراجعه كنندگان می‌توانند بعد از تماشای فیلم از اماكن تاریخی و فرهنگی اصفهان هم دیدن كنند.
همچنین در اطراف این سینما، رستوران‌ها و هتل‌های خوبی وجود دارد. كسانی هم كه در نقاط دیگر شهر ساكن باشند می‌توانند به راحتی و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به این سینما مراجعه كنند. زیرا ایستگاه مترو امام حسین در فاصله‌ی كمی از سینما قرار دارد.
شماره تماس برای برقراری ارتباط با سینما 031-32206260 است.
جمع بندی
سینما رفتن علاوه بر اینكه تفریح مناسبی است و می‌تواند اوقات خوشی را برای تماشاچیان فراهم كند، یك فعالیت فرهنگی تلقی می‌شود. در این مطلب سعی كردیم شما را با سینما سپاهان اصفهان و امكاناتی كه در اختیار مراجعه كنندگان قرار می‌دهد آشنا كنیم تا خاطره‌ای خوش از این سینما در ذهن خود ثبت كنید.