ریپورتاژ آگهی
بهترین رستوران همدان نی نی سایت

بهترین رستوران همدان نی نی سایت

همدان، یكی از كلان‌شهرهای ایران، به خاطر جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی زیادی كه دارد، مورد توجه مسافران داخلی و بسیاری از گردشگران خارجی قرار دارد. غذا خوردن در رستوران، یكی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر است. اگر دوست دارید در سفر به همدان، غذای اصیل ایرانی، بهترین كباب‌ها و غاهای ایتالیایی لذیذ را نوش جان كنید، ادامه‌ی این مطلب را دنبال كنید تا بهترین رستوران‌های شهر را معرفی كنیم.
  • 1401/08/03
  • استان : همدان
  • شهر : همدان
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : همدان
تلفن : 66059000-021

همدان، یكی از كلان‌شهرهای ایران، به خاطر جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی زیادی كه دارد، مورد توجه مسافران داخلی و بسیاری از گردشگران خارجی قرار دارد. غذا خوردن در رستوران، یكی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر است. اگر دوست دارید در سفر به همدان، غذای اصیل ایرانی، بهترین كباب‌ها و غاهای ایتالیایی لذیذ را نوش جان كنید، ادامه‌ی این مطلب را دنبال كنید تا بهترین رستوران‌های شهر را معرفی كنیم.
دیزی‌سرای آریاییان

بهترین رستوران همدان نی نی سایت-9sDkhHRZOL
رستوران آریاییان یكی از بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن دیزی است. این دیزی‌سرا فضای بسیار دلنشینی دارد. بعد از غذا می‌توانید چای و نبات سفارش دهید و تفریح خود را كامل كنید. همان طور كه اسم آن پیدا است، اینجا فقط می‌توانید دیزی بخورید. غذای این دیزی‌سرا با تازه‌ترین و بهترین گوشت تهیه می‌شود و آن را با نان سنگك تازه، دوغ، ترشی و سبزی خوردن سرو می‌كنند.
    آدرس:استان همدان، همدان، خیابان بوعلی جنوبی
رستوران دلتا

بهترین رستوران همدان نی نی سایت-6nVmQCJUdf

رستوران دلتا، انتخابی خوب و باصرفه برای غذا خوردن در همدان است. انواع غذاهای ایرانی و محلی با بهترین كیفیت در محیطی گرم و صمیمانه سرو می‌شود. این رستوران یكی از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر است و علاوه بر كیفیت بی‌نظیر غذا، به خاظر مشتری مداری‌اش معروف است. یا روی تخت یا پشت میز می‌توانید غذای خود را نوش جان كنید. در این رستوران كباب كوبیده و كبابی به نام ثریایی كه عبارت است از كباب برگی كه با فلفل دلمه‌ای و سبزیجات مزه‌دارش كرده‌اند، حرف اول را می‌زند. قیمت‌ها در رستوران دلتا بسیار معقول است.
    آدرس: همدان، خیابان میرزاد عشقی، رو‌به‌روی خیابان سعدیه
رستوران كاكتوس
اگر از اهالی شهر در مورد بهترین رستوران سوال كنید، نام كاكتوس را زیاد خواهید شنید. در این رستوران، غذاهایی بسیار باكیفیت سرو می‌شود و می‌توانید با اطمینان از كیفیت و سلامت غذاها، انواع غذای ایرانی را سفارش دهید و لذت ببرید. 
    آدرس: همدان، همدان میدان آرامگاه بوعلی، جنب بانك ملی
رستوران ایتالیایی دلژین
اگر دنبال بهترین استیك‌ها و پاستاهای شهر می‌شد، رستوران دلژین را انتخاب كنید. كیفیت و طعم غذاهای رستوران دلژین، فوق‌العاده است و سرویس‌دهی در این رستوران، راضی كننده است. این رستوران، شیك است و فضایی دلنشین دارد. بهترین غذاهای ایتالیایی را می‌توانید در این رستوران نوش جان كنید؛ البته قیمت آن نسبت به بسیاری از رستوران‌های شهر بالاتر است، ولی نسبت به كیفیت و تنوع غذاها، قابل قبول است.
    آدرس: همدان سیزده خانه، پایین‌تر ازهتل بوعلی، رو‌به‌روی بانك تجارت
رستوران داریوش گنج نامه
مجموعه‌ی گنج‌نامه‌ی همدان یك مجموعه‌ی تاریخی و تفریحی در این شهر است كه گردشگران و مسافران زیادی به آن سر می‌زنند. این مجموعه، یكی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی همدان است. بعد از گشت و گذار در این مجموعه‌ی تفریحی، می‌توانید یك وعده غذای عالی نوش جان كنید تا خستگی از تن‌تان بیرون رود. رستوران داریوش، رستورانی مدرن و لوكس است كه در طبقه‌ی سوم در محیطی زیبا، پذیرای گردشگران است. البته در این مجموعه، رستوران‌های دیگری هم وجود دارد. در روزهای تعطیل و مراسم خاص، موسیقی زنده در رستوران اجرا می‌شود كه جذابیت آن را دوچندان می‌كند.
    آدرس: همدان، جاده عباس آباد ،مجموعه گنجنامه
رستوران بریان پسر خوب
همدان رستوران‌های زیادی دارد، ولی اگر می‌خواهید بریونی با طعمی خاص و متفاوت نوش جان كنید، به رستوران بریان پسر خوب سر بزنید. مطمئنا عطر و طعم و كیفیت غذا، توجهتان را جلب می‌كند.
    آدرس:همدان، آرامگاه باباطاهر، نبش آتش‌نشانی
باغ رستوران نعل اشكنه

بهترین رستوران همدان نی نی سایت-DfAuEzlL26
یكی از بهترین رستوران‌های همدان، همین رستوران است كه چشم‌انداز طبیعی و بسیار زیبایی دارد. اگر می‌خواهید هنگام خوردن غذا از تماشای مناظر طبیعی لذت ببرید، این رستوران را انتخاب كنید. در زمان‌های قدیم، به خاطر وجود سنگلاخ در محله‌ی فعلی باغ رستوران نعل اشكنه، همین كه اسب‌ها می‌خواستند از آن عبور كنند، نعل‌هایشان می‌شكست و ازاین‌رو، اسم رستوران را نعل اشكنه گذاشتند.
رستوران نعل اشكنه، یكی از معروف ترین رستوران های همدان است و قرار گرفتنش در مسیر دریاچه عباس آباد كه هم خوش آب و هوا است و هم منظره‌ی زیبایی رو به طبیعت دارد، جذابیت آن را دوچندان می‌كند. هم تخت‌های سنتی و هم میز و صندلی مدرن در این رستوران قرار دارد و هر كس با توجه به سلیقه‌ی خود، هركدام را كه راحت‌تر است انتخاب می‌كند. البته قیمت این رستوران كمی بالا است ولی ارزش هزینه كردن دارد. بهترین كباب‌های شهر را می‌توانید در رستوران نعل اشكنه نوش جان كنید. برای پخت غذاهای این رستوران از تازه‌ترین و باكیفیت‌ترین گوشت و مواد اولیه استفاده می‌شود.
    آدرس :همدان، بلوار كولاب، نرسیده به عباس آباد
موزه و سفره خانه سنتی حمام قلعه

بهترین رستوران همدان نی نی سایت-bLuXYrT57C
موزه حمام قلعه یك موزه‌ی مردم‌شناسی است كه در سال ۱۳۸۷ شمسی در خیابان شریعتی، كوچه مهر، جنب حمام قلعه در شهر همدان افتتاح شده‌ است. ساعات كار این موزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب است. مجموعه‌ی فرهنگی تاریخی حمام قلعه، به‌جز موزه، سفره‌خانه هم دارد كه می‌‌توانید بعد از بازدید از این مكان تاریخی، در «سفره خانه سنتی حمام قلعه» بهترین غذاهای سنتی را نوش جان كنید.
    آدرس :همدان، خیابان شریعتی، كوچه مهر
رستوران ایتالیایی چوبین
رستوران چوبین یكی از چند رستوران ایتالیایی شهر است كه پاستاهای خوبی دارد. سرویس‌دهی در این رستوران بسیار عالی است و مطمئنا از غذا خوردن در محیط دوست‌داشتنی آن لذت می‌برید.
    آدرس :همدان، بلوار اعتمادیه
رستوران ته چین

بهترین رستوران همدان نی نی سایت-Uf2Mmyh1nF
رستوران ته چین، یك رستوران ایرانی است كه بهترین غذاهای سنتی را با بهترین مواد غذایی و برنج صد در صد ایرانی سرو می‌كند. محیط این رستوران بسیار آرام و دنج است و پرسنل آن به بهترین شكل ممكن از مهمانان پذیرایی می‌كنند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و با توجه به كیفیت بالای غذاها، قیمت آن بسیار مناسب است. بشقاب ویژه‌ی این رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید كه شامل انواع كباب و ته چین و مخلفات و دورچین است. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به ارائه‌ی غذاهای ایرانی، انواع كباب، انواع ته چین، غذای فرنگی، بوفه سلف سرویس و فضا و محیط بزرگ و شیك اشاره كرد.
    آدرس: همدان، چهارراه پژوهش، پایین‌تر از پمپ بنزین
رستوران میسان

بهترین رستوران همدان نی نی سایت-fDehxbgEYM
تپه‌های عباس‌آباد همدان بین مسافران بسیار محبوب و پرطرفدار است. بعد از تفریح در این منطقه می‌توانید برای غذا خوردن به رستوران میسان سر بزنید. این رستوران در كنار دریاچه قرار دارد و از آنجا می‌توانید تمام شهر را ببینید. غذاهای لذیذ با كیفیت عالی در این رستوران سرو می‌شود. در این رستوران خبری از پیتزا و ساندویچ و فست فود نیست. غذاهای ایرانی مثل انواع كباب و خوراك سبزیجات در منوی این رستوران دیده می‌شود.
    آدرس: همدان، تپه توریستی تفریحی عباس‌آباد، رستوران شیشه‌ای، مجموعه غذایی میسان