ریپورتاژ آگهی
قیمت بلیط خانه وارونه مشهد

قیمت بلیط خانه وارونه مشهد

در این مطلب شما را با خانه وارونه مشهد ، خانه ای هیجان انگیز و دیدنی آشنا خواهیم كرد. در ادامه همراه ما باشید.
  • 1401/07/25
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : مشهد – انتهای خیام شمالی – مجتمع الماس شرق – ورودی 2 – طبقه منفی یك – شماره تماس:9156895619
تلفن : 66059000-021

خانه وارونه مشهد
در این مطلب شما را با خانه وارونه مشهد ، خانه ای هیجان انگیز و دیدنی آشنا خواهیم كرد. در ادامه همراه ما باشید.
چند سالی است كه در كشور های مختلف مانند تركیه، چین، انگلیس، روسیه، مالزی، لهستان، آمریكا و … خانه هایی با معماری عجیب با مضمون خانه وارونه (upside down House) برای جذب توریست ساخته می شوند. در این خانه ها تمامی وسایل بصورت وارونه نصب شده اند و فضایی خیالی را برای گردشگران رقم میزنند كه انگار روی سقف و دیوار ها حركت میكنند، خصوصا در فیلم و عكس.

-aavTuU0k6l

حال چنین مجموعه ای در ایران و در شهر مشهد كه سالانه بیش از سی میلیون زائر وارد آن میشود ساخته شده است. این مجموعه در مجتمع گردشگری الماس شرق كه نگین گردشگری ایران هست ساخته شده است كه خود مجتمع الماس شرق در منطقه گردشگری تفریحی سپاد، یكی از بزرگترین مناطق گردشگری خاورمیانه ساخته شده است.

این فضاها با سبك جدیدی از معماری و چیدمان، این احساس را در بازدیدكننده برمی‌انگیزند كه در خانه‌ای وارونه واقع شده است. خانه وارونه الماس یكی از این نمونه‌ها است كه در مجتمع الماس شرق مشهد قرار دارد.

-SjYBUDrluS
شاید در نگاه اول تصور كنید ، این امكان وجود ندارند كه بتوانید وارد ساختمان وارونه شوید ، اما نه تنها این امكان دارد حتی می توانید در این خانه های وارونه قدم بردارید ، عكاسی كنید و اسباب و اثاثیه آن را لمس كنید.
علاوه بر بازدید، عكاسی یكی از مهم‌ترین تفریحاتی است كه می‌توان در خانه وارونه تجربه كرد و عكس‌هایی هیجان‌انگیز را به ثبت رسانید. این خانه وارونه یكی از مكان های دیدنی مشهد است كه بازدید از آن را نباید از دست بدهید.
جاذبه های گردشگری منطقه سپاد (شهربازی قهرمانان، پارك آبی ساحلی آفتاب، كارتینگ، شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب، باغ پرندگان، سیرك، سینما ماشین، سینما 5 بعدی، و چندین بازار بزرگ و بین المللی، تونل باد صبا، خانه وارونه).

از شما خواننده گرامی خواهش می شود اگر در مورد قیمت بلیط خانه وارونه مشهد اطلاع دارید به نشانی ایمیل nabarati@yahoo.com  ارسال نمایید تا با نام خود شما در همین مقاله به صورت تكمیلی و اصلاحی درج گردد. بابت ورود شما به سایت ایران توریسم آنلاین تشكر وقدر دانی میكنیم.