ریپورتاژ آگهی
چیزهایی كه در سفر به ژاپن می‌توانید تجربه كنید

چیزهایی كه در سفر به ژاپن می‌توانید تجربه كنید

كاخ امپراطوری توكیو: كاخ امپراطوری توكیو كه قدمت آن به قرن 17 هم میلادی برمی‌گردد دارای دیوارهای بسیار بلندی است كه گردا گرد كاخ كشیده شده‌اند. جالب است كه بدانید ژاپن تنها كشوری در كل دنیاست كه دارای طولانی‌ترین امپراطوری در تاریخ بوده است.
  • 1401/07/14
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : ژاپن
تلفن : 66059000-021

كاخ امپراطوری توكیو: كاخ امپراطوری توكیو كه قدمت آن به قرن 17 هم میلادی برمی‌گردد دارای دیوارهای بسیار بلندی است كه گردا گرد كاخ كشیده شده‌اند. جالب است كه بدانید ژاپن تنها كشوری در كل دنیاست كه دارای طولانی‌ترین امپراطوری در تاریخ بوده است.

كشور ژاپن جزیره‌ای در شرق قاره آسیا است كه در امتداد اقیانوس آرام گسترش پیدا كرده است. ژاپن در جنوب شرق كشور روسیه قرار گرفته و توسط دریای اوكوتسك از روسیه جدا شده است.كشور ژاپن یكی از كشورهای بسیار شگفت انگیز در حوضه گردشگری است. این كشور نسبتا كوچك هرساله مردم زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌كند و توانسته از این راه درآمد بالایی را به دست آورد. این كشور بسیار پیشرفته از نظر صنعت دارای مردمانی بسیار دل نشین و مهمان نواز است. مردم ژاپن به ژاپنی صحبت می‌كنند و زبان ژاپنی زبان رسمی و اصلی كشور ژاپن است. با ما همراه شوید تا درباره جاذبه‌های گردشگری ژاپن بیشتر بدانید.

بهترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن كدامند؟

  • كاخ امپراطوری توكیو: كاخ امپراطوری توكیو كه قدمت آن به قرن 17 هم میلادی برمی‌گردد دارای دیوارهای بسیار بلندی است كه گردا گرد كاخ كشیده شده‌اند. جالب است كه بدانید ژاپن تنها كشوری در كل دنیاست كه دارای طولانی‌ترین امپراطوری در تاریخ بوده است. شما می‌توانید از بخش‌هایی از این كاخ بسیار بزرگ كه دولت درنظر گرفته است دیدن كنید، اما بخش‌هایی از این كاخ در انحصار دولت هستند و مردمان عادی اجازه دیدن كردن از آن را ندارند. پل نیجوباشی جمله قسمت‌هایی است كه نباید دیدن كردن از آن را از دست بدهید.
  • جزیره مقدس ایتسوكوشیما: این جزیره بسیار زیبا كه با فاصله بسیار كمی از هیروشیما قرار دارد تبدیل به مكانی شده كه هر ساله گردشگران زیادی از آن دیدن می‌كنند. در این جزیره معبد بسیار زیبایی وجود دارد كه دیدن كردن از آن جزو واجبات سفر است.
  • قلعه اوزاكا: این قلعه كه در سال 1586 و پس از میلاد مسیح ساخته شده است ازمحكم‌ترین دژهای نظامی ساخته شده در كشور ژاپن است. جالب است كه قلعه اوزاكا بر روی یك تكه سنگ یك دست قرار گرفته است. این قلعه كه بارها و بارها بازسازی و تعمیر شد در سال ۱۹۳۱ برای آخرین بار توسط دولت مورد بازسازی قرار گرفت. قلعه اوزاكا یك قلعه ۵ طبقه با ارتفاع ۴۲ متری است.
  • قلعه فوكوكا: بیش از هفتصد سال است كه قلعه فوكوكا محل برگزاری دو هفته‌ای جشنواره‌های ژاپنی مثل یاماكاسا است. این قلعه كه بر روی بلندی های تپه عظیم ساخته شده است مساحت ۴۷ هزار متری دارد. هر سال مردم زیادی هستند كه برای شركت كردن در فستیوال های جوكار درین قلعه حاضر می شوند و با پوشیدن لباس‌های پر زرق و برق و سنتی زیبای این جشن ها را دو چندان می‌كنند.

بهترین زمان برای سفر كردن به ژاپن چه موقع از سال است؟

آب و هوای ژاپن معتدل و تقریبا چهار فصل است. در زمستان در ماه دسامبر تا ماه فوریه مردمی كه در نواحی ساحل اقیانوس آرام قرار دارند آب و هوایی كاملا خشك و آفتابی را تجربه می‌كنند. و جالب این است كه اگر به سمت شمال حركت كنید شاهد بارش برف هستید. جنوب ژاپن آب و هوایی نسبتا معتدل دارد و در فصل زمستان زیاد سرد نیست. با این حال اگر می‌خواهید از زیبایی‌های كشور ژاپن بیشتر لذت ببرید فصل بهار بهترین موقع برای سفر كردن به ژاپن است.