ریپورتاژ آگهی
كلوپ تفریحات دریایی كیش

كلوپ تفریحات دریایی كیش

جزیره كیش مملو از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است و در خود شمار زیادی از تفریحات آبی را جای داده، با ما همراه باشید تا از كلوپ تفریحات دریایی كیش بدانیم.
  • 1401/07/14
  • استان : هرمزگان
  • شهر : جزيره کيش
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : جزایر جنوبی ایران
تلفن : 66059000-021

جزیره كیش مملو از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است و در خود شمار زیادی از تفریحات آبی را جای داده، با ما همراه باشید تا از كلوپ تفریحات دریایی كیش بدانیم.

 منطقه آزاد كیش مقصدی بی‌نظیر برای تفریحات آبی و انجام هر یك از آن‌ها نیازمند مراجعه به كلوپ تفریحات دریایی كیش است. جزیره كیش با داشتن جاذبه‌های مختلف گردشگری از جمله تفریحات آبی سبب شده تا سالانه ۲ میلیون مسافر و گردشگر را به خود جذب كند. این نقطه كم‌نظیر با قرارگیری در جنوب ایران و در میان آب‌های خروشان و زلال خلیج همیشه فارس، طیف وسیعی از تفریحات دریایی را در خود جای داده و به مكانی پرطرفدار و محبوب برای ساكنان و گردشگران تبدیل شده است.

بهترین كلوپ برای تفریحات دریایی كیش

با سفر به جزیره می‌توان از كلوپ تفریحات دریایی كیش استفاده و تجربه برنامه‌های تفریحی آبی را فراموش نشدنی و خاطره‌انگیز كرد. منطقه آزاد كیش دارای آب‌وهوای گرم و مرطوب است و بسیاری از مسافران و گردشگران مناسب‌ترین زمان برای سفر به این نقطه هیجان‌انگیز را به لحاظ شرایط مطلوب آب‌وهوایی اواسط پاییز تا اوایل بهار می‌دانند و خود را در این مدت برای تفریحات كم‌نظیر آبی كیش آماده می‌كنند، گفتنی است بهترین كلوپ‌های دریایی جزیره با توجه به تفریحات و البته خدماتی كه ارائه می‌دهند تعیین شدند.

در كیفیت كلوپ تفریحات دریایی كیش علاوه بر تنوع تفریح‌های موجود عواملی چون امكانات رفاهی، فضای بزرگ، محیطی امن و خوش‌منظر و همین‌طور تجهیزات جدید و البته ایمن بسیار مؤثر است. با این توضیحات كلوپ مارینا كیش به عنوان كلوپ دریایی با داشتن گواهینامه ۵ ستاره یكی از بهترین كلوپ‌ها به شمار می‌رود و تفریحاتی نظیر پاراسل، شاتل، پدل بورد، پدل بورد دوچرخه‌ای، غواصی، كایاك پارویی، گشت‌های دریایی و ورزش‌های بادبانی از جمله كایت بوردینگ و ویند سرف را در خود جای داده است.

كلوپ تفریحات دریایی كیش-3z1s8aTemS

شماری از كلوپ‌های تفریحات دریایی كیش

كلوپ دریایی سی‌من: این كلوپ در ساحل دامون قرار دارد و از ۹ صبح تا كمی قبل از غروب آفتاب خدماتی چون غواصی، پاراسل، شاتل، بنانا، قایق تندرو، پدل بورد و جت‌اسكی را ارائه می‌دهد، لازم به ذكر است كلوپ سی‌من به دلیل وجود امكانات مناسب و تجهیزات مطلوب دارای گواهینامه ایزو شده است.

كلوپ غواصی سیشل: این كلوپ كه در پارك ساحلی سیمرغ و پشت هتل كوثر كیش قرار گرفته دارای تجهیزات مدرن و قایق‌های ویژه غواصی است و امكان یادگیری غواصی و گرفتن مدرك بین‌المللی را در كمترین زمان فراهم آورده. خوب است در جریان باشیم در این كلوپ می‌توان عمق آب‌های خلیج فارس را تماشا كرد بدون اینكه نیازی به داشتن مهارت شنا باشد. از دیگر تفریحات دریایی كلوپ سیشل بایستی به شاتل، بنانا، جت اسكی و پاراسل اشاره كرد، ساعت كاری در این محیط از ۹ صبح آغاز می‌شود و تا ۱۹ عصر ادامه دارد.

كلوپ دریایی فلای‌بورد: این كلوپ به عنوان مركز آموزش تخصصی فلای بورد در ایران فعالیت می‌كند و در پارك ساحلی سیمرغ قرار گرفته است. فلای‌بورد، كلوپی به نسبت مدرن محسوب می‌شود كه تفریحات دریایی نظیر فلای بورد، كریزی بوت، شاتل، غواصی، پاراسل، بنانا و جت‌اسكی را ارائه می‌دهد. جذابیت این كلوپ علاوه بر نحوه خوب ارائه‌دهی خدمات وجود یك كافه رستوران با چشم‌اندازی آرام‌بخش است.

كلوپ دریایی ناتیلوس: فاصله یك دقیقه‌ای تا دریا از ویژگی‌های خوب این كلوپ دریایی است و تفریحاتی چون بنانا، شاتل، پاراسل، قایق تندرو، جت اسكی و غواصی از جمله تفریحات آبی و هیجان‌انگیز آن به شمار می‌رود.

مركز غواصی: این كلوپ كه فاصله‌ای نزدیك با اسكله تفریحی و هتل شایان دارد بیش از ۳۰ سال در حال فعالیت است و تفریحاتی نظیر غواصی، جت اسكی، اسكی روی آب و رینگی برای عكاسی و فیلم‌برداری زیر آب دارد كه نظر و توجه هر مشتاق تفریح و سفری را به زیبایی جلب می‌كند.

كلوپ تفریحات دریایی كیش-4X3ghboa1C