ریپورتاژ آگهی
موزه رویال اونتاریو

موزه رویال اونتاریو

موزه رویال اونتاریو كه در سال 1914 بازگشایی شد، یكی از معروف ترین موسسات فرهنگی واقع در شمال آمریكا و بزرگترین موزه كاناداست كه مجموعه ای نفیس از 6 میلیون اثر هنری مربوط به دوران ها و تمدن های مختلف تاریخ را به نمایش گذاشت
  • 1401/07/10
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : كانادا - تورنتو
تلفن : 66059000-021

جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، موزه رویال اونتاریو یكی از موزه های دیدنی تورنتو به شمار می رود.
موزه رویال اونتاریو كه در سال 1914 بازگشایی شد، یكی از معروف ترین موسسات فرهنگی واقع در شمال آمریكا و بزرگترین موزه كاناداست كه مجموعه ای نفیس از 6 میلیون اثر هنری مربوط به دوران ها و تمدن های مختلف تاریخ را به نمایش گذاشت. فضای داخل موزه شامل بیش از 40 گالری و نمایشگاه است. این موزه كه به عنوان سازمانی برجسته برای تحقیقات میدانی شناخته می شود و پیشرو در زمینه یافته های مربوط به تنوع زیستی، دیرینه شناسی، علوم زمینی، هنرهای بصری، باستان شناسی و فرهنگ مادی بوده، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف علمی و ارتقای دانش جهانی در رابطه با هنر، فرهنگ و طبیعت ایفا می كند.
پروژه گسترش موزه كه در مجموعه اولیه آن مربوط به دوره رنسانس و قبل از آن بود، در سال 2007 اجرایی شد و كلكسیون معماری این موزه را با مجموعه ای از شیشه و كریستال ادغام كرد و این اتفاق نقطه عطف و شروع دوره ای جدید برای موزه رویال اونتاریو بود.