ریپورتاژ آگهی
سوئیت ساحلی كیش

سوئیت ساحلی كیش

اقامت در كیش به هر مدل جذاب و خاص است و مسافران زیادی دوست دارند بیشتر راجع‎‌به سوئیت ساحلی كیش بدانند، با ما همراه باشید تا اطلاعاتی از این نوع اقامت به دست آورید.
  • 1401/07/02
  • استان : هرمزگان
  • شهر : جزيره کيش
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : كیش
تلفن : 66059000-021

اقامت در كیش به هر مدل جذاب و خاص است و مسافران زیادی دوست دارند بیشتر راجع‎‌به سوئیت ساحلی كیش بدانند، با ما همراه باشید تا اطلاعاتی از این نوع اقامت به دست آورید.

جزیره كیش یكی از متنوع‌ترین نقاط گردشگری به لحاظ جاذبه و اقامت است و هر سال دو میلیون مسافر و گردشگر را به خود جذب می‌كند. این مقصد بی‌نظیر در جنوب ایران و در شهرستان بندر لنگه استان دیدنی هرمزگان واقع شده و با وسعت ۹۱.۵ كیلومتر مربعی و جمعیت ۴۰۰۰۰ نفری خود سهم قابل توجهی از حجم گردشگری جنوب را به خود اختصاص داده است. گفتنی است كه مسافران زیادی ترجیح می‌دهند برای اقامت به هتل و هتل آپارتمان مراجعه نكنند و اقامت خود را در سوئیت بگذرانند، در ادامه به سوئیت ساحلی كیش پرداخته می‌شود.

 

ویژگی‌های سوئیت خوب و تفاوت آن با آپارتمان و ویلا

برای تكمیل اطلاعات درباره سوئیت ساحلی كیش بهتر است بیشتر درباره ویژگی‌های یك سوئیت خوب و تفاوت آن با فضاهای اقامتی نظیر ویلا و آپارتمان بدانیم. سوئیت مشابه یك خانه بسیار كوچك است كه از اتاق‌های بزرگ و كوچك متصل به یك‌دیگر تشكیل شده و به طور معمول فضاهای اصلی آن شامل نشیمن، اتاق خواب و سرویس‌های بهداشتی است و در بعضی یك آشپزخانه نقلی نیز در نظر گرفته می‌شود. نیاز به توجه است كه سوئیت‌ها دارای امكانات زیاد و حیاط نیستند و به عنوان یك ساختمان مستقل قلمداد نمی‌شوند.

با توجه به اینكه آپارتمان فضایی است كه در آن تمام امكانات و چندین اتاق به علاوه آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی وجود دارد و ویلا نیز فضایی است كه به عنوان یك خانه مستقل دارای حیاط، استخر و زمین بازی است، بهتر تفاوت سوئیت با این دو فضا درك می‌شود. سوئیت ساحلی كیش به سوئیت‌هایی گفته می‌شود كه در خط یا نوار ساحلی خلیج همیشه فارس واقع شده و عموما نیازهای ابتدایی مسافر و گردشگر را به خوبی پاسخ می‌دهد و برای گذراندن ساعاتی در ساحل و آرامش پیدا كردن بعد از شنا عالی تلقی می‌شود.

سوئیت ساحلی كیش-jYrf5Tmiqj

سوئیت ساحلی برای چه كسانی مناسب است

سوئیت ساحلی كیش به كار كسانی می‌آید كه تمایل دارند هزینه سفر خود را كاهش بدهند یا بخش اعظمی از بودجه خود را صرف تفریحات هیجان‌انگیز آبی و غیر آبی در كیش كنند، به همین جهت اقامتی كوتاه با حداقل امكانات در فضایی ساحلی را بیشتر از اقامت در هتل، هتل آپارتمان و ویلا می‌پسندند. البته نیاز به توجه است كه سوئیت‌های ساحلی همان‌طور كه از اسم‌شان پیدا است در نوار ساحلی قرار دارند و از مركز خرید و رستوران‌ها كه در نقاط مركزی‌تر كیش واقع شده‌اند فاصله دارند و برای رسیدن به این نقاط بهتر است هزینه رفت‌وآمد در نظر گرفته شود.

قیمت سوئیت ساحلی كیش

در قیمت اجاره سوئیت ساحلی كیش عوامل مختلفی چون خدمات، امكانات سوئیت، موقعیت مكانی و سال ساخت آن تأثیرگذار خواهد بود، به همین دلیل مبلغ اجاره بسیار متغیر است. پیشنهاد می‌شود برای انتخاب سوئیت ساحلی مورد نظر خود موارد ذكر شده را در نظر گرفته و برای كاهش هزینه سفر به صورت گروهی سوئیت اجاره كنید با این روش هزینه چندانی برای اقامت در یك سوئیت ساحلی پرداخت نكرده‌اید و با توجه به امكاناتی كه در این فضا دریافت می‌كنید مبلغ مناسبی در نظر گرفته‌اید.

سوئیت ساحلی كیش-bd8xnnC3Y9

چند نكته مهم:

  • برای ورود به سوئیت ساحلی كیش نیاز به كارت شناسایی است پس همراه داشتن آن را به یاد داشته باشید.
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، اتاق خواب و مبلمان از ابتدایی‌ترین امكانات یك سوئیت هستند.
  • ساعت ورود به سوئیت‌ها ۱۲ ظهر و ساعت خروج ۱۴ بعد از ظهر روز بعد است و به میزانی كه بیشتر از زمان تعیین شده بمانید، هزینه ساعات اضافی دریافت می‌شود.
  • با رزرو محل اقامت خود در مبدأ، بدون دغدغه به سفر بپردازید.