ریپورتاژ آگهی
بازارهای قشم و درگهان

بازارهای قشم و درگهان

اگر عاشق رفتن به بازار و تماشای هیجانات در آن و خرید كردن هستید با ما همراه باشید تا بیشتر از بازارهای قشم و درگهان بدانیم.
  • 1401/07/02
  • استان : هرمزگان
  • شهر : درگهان
  • دسته : بازارهای ایران
آدرس : درگهان قشم
تلفن : 66059000-021

اگر عاشق رفتن به بازار و تماشای هیجانات در آن و خرید كردن هستید با ما همراه باشید تا بیشتر از بازارهای قشم و درگهان بدانیم.

قشم با قرارگیری در استان هرمزگان موقعیتی بی‌نظیر در میان جزایر و بنادر اطراف خود دارد و منطقه‌ای در آن به نام درگهان دارای بازارهایی است كه به فروش عمده پوشاك و لوازم آرایش مشهور است. این منطقه چندین مركز خرید دارد و در نزدیكی آن‌ها وجود رستوران و كافی‌شاپ‌هایی كه غذاهای محلی و دریایی سرو می‌كنند خستگی ناشی از گشت‌وگرد در بازارها و خرید را از شما دور می‌كند. پیشنهاد می‌شود روز یا ساعاتی را برای بازدید و خرید از بازارهای قشم و درگهان در نظر بگیرید تا سفر خود را به این منطقه پر بارتر كنید.

بازارهای قدیم قشم و درگهان

بازار قدیم قشم؛ قدیمی‌ترین بازار قشم است و بافتی جذاب دارد، اكثر راهروهای این بازار رو باز هستند و بخش اعظم این بازار را كوچه‌های تودرتو تشكیل داده است. این بازار به اسكله و بعضی از هتل‌های شهر نزدیك است و بین ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر به راحتی مایحتاج اولیه مردم را رفع می‌كند. بازار قدیم درگهان؛ یك بازار سنتی برای فروش عمده لباس و لوازم آرایش است و فروشنده‌های زیادی را از سراسر ایران برای خریدی ارزان و عمده به خود جذب می‌كند البته ناگفته نماند برخی از مغازه‌ها در این بازار كالاهای خود را به شكل تك‌فروشی نیز عرضه می‌كنند كه در این مواقع امكان خریدی با قیمت مناسب برای گردشگران مهیا می‌شود.

بازارهای قشم و درگهان-XjyV7f0fzA

مراكز خرید درگهان

مركز خرید دو دلفین: در صورتیكه در قشم و منطقه درگهان به دنبال مركزی برای خرید لباس زنانه هستید، بدون شك به مركز خرید دو دلفین مراجعه كنید. البته این مركز به جز پوشاك زنانه برای آقایان و كودكان نیز لباس دارد و علاوه بر پوشاك، امكان خرید لوازم خانگی و لوازم آرایش در آن وجود دارد. این بازار دو طبقه، موقعیت مناسبی برای خرید عمده در طبقه بالا و خرید به صورت تك از طبقه پایین و با امكاناتی مثل پاركینگ، سرمایش و گرمایش مطلوب، پله برقی، آسانسورهای نفربر و باربر مشتری‌های خاص خود را دارد.

مركز خرید مروارید: این مركز روبه‌روی بازار سنتی درگهان قرار و در آن انواع لوازم ورزشی، لوازم خانگی و پوشاك با كیفیت متوسط و قیمتی مقرون‌به صرفه وجود دارد. این مركز با داشتن حیاطی جالب امكان صرف غذای سنتی در رستوران‌های آن را فراهم كرده است.

مركز خرید ایران‌زمین: به راحتی می‌توان گفت ایران‌زمین از بزرگ‌ترین مراكز خرید درگهان به شمار می‌رود و بسیاری آن را برای خرید سیسمونی و انواع لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه انتخاب می‌كنند علاوه بر این اقلام لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در آن به فروش می‌رسد. ایران‌زمین با داشتن امكانات رفاهی نظیر بانك، رستوران و كافه جزو مراكز خوب درگهان به حساب می‌آید.

بازارهای درگهان

بازار دریا: این بازار جزو جدیدترین و بزرگ‌ترین بازارهای درگهان كه با داشتن 1530 مغازه در دو طبقه بسیاری از صنف‌ها را به صورت خرده‌فروشی تحت پوشش قرار داده است، در این بازار دستگاه خودپرداز، سوپرماركت و رستوران وجود دارد.

بازار نخل درگهان: در صورتیكه تمایل به خرید عمده پوشاك دارید، می‌توانید به این بازار جذاب با 224 مغازه بروید و خریدی راحت را تجربه كنید.

بازارهای قشم و درگهان-AyoC9kVl3j

بازار صدف: این بازار بورس اقلام و كالاهای ارزان قیمت است و به دلیل قرارگیری آن در كنار بازار مروارید بسیاری تفاوت آن‌ها را متوجه نمی‌شوند.

بازار زمرد: بهترین گزینه برای خرید پوشاك جین است و فروش در آن معمولا به صورت عمده انجام می‌شود و تعدادی مغازه تك فروشی دارند.

سرای ملت: این فضا بورس پوشاك زنانه و مردانه استوك از برندهای چینی و اروپایی است و بیشتر مغازه‌های آن عمده‌فروشی دارند و گاهی اوقات فروش خرد نیز انجام می‌دهند.