ریپورتاژ آگهی
ساحل كیش برای شنا

ساحل كیش برای شنا

كیش به عنوان یك شهر ساحلی جذاب از هیجان‌انگیزترین نقاط جنوب ایران برای شنا است، با ما همراه باشید تا از ساحل كیش برای شنا بیشتر بدانیم.
  • 1401/06/30
  • استان : هرمزگان
  • شهر : جزيره کيش
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : سواحل جزیره كیش
تلفن : 66059000-021

كیش به عنوان یك شهر ساحلی جذاب از هیجان‌انگیزترین نقاط جنوب ایران برای شنا است، با ما همراه باشید تا از ساحل كیش برای شنا بیشتر بدانیم.

سواحل خلیج فارس چشم‌انداز و مناظر بی‌بدیلی در جنوب ایران دارد كه برای گذراندن اوقات فراقت و انجام بعضی تفریحات و ورزش‌هایی نظیر شنا بسیار مطلوب است. جزیره كیش با داشتن سواحلی بی‌نظیر از جمله مقاصد هیجان‌انگیز برای بسیاری از مسافران داخلی و گردشگران خارجی به شمار می‌آید از این رو سالانه دو میلیون گردشگر به این مقصد دیدنی سفر می‌كنند و به خرید، تفریح و استراحت در جای جای آن می‌پردازند. در ادامه راجع به ساحل كیش برای شنا توضیحات تكمیلی داده می‌شود.

آیا ساحل كیش برای شنا امن هست

بر خلاف باورهای عموم كوسه یا موجود زنده‌ای كه به انسان آسیب برساند در كیش وجود ندارد و ساحل كیش برای شنا بسیار مناسب است، به خصوص وجود پلاژهایی برای خانم‌ها و آقایان سبب شده تا ساحل كیش فضای خوب و درخور توجه برای شنا داشته باشد. ساحل درختان نارگیل با داشتن ۳۰۰۰ درخت نارگیل زیبا و بلند یكی از آرامبخش‌ترین ساحل‌های كیش است كه می‌توان در آن شنا و چشم‌اندازهای زیبای خلیج همیشه فارس را تماشا كرد، در این ساحل علاوه بر شنا امكان قایق سواری و جت اسكی سواری وجود دارد و علاوه بر آن می‌توان بعد از یك آب‌تنی حسابی به والیبال، هندبال و فوتبال ساحلی پرداخت.

ساحل كیش برای شنا-You02I4PFg

پلاژ مخصوص خانم‌ها و آقایان در كیش

هر پلاژی این امكان را برای استفاده‌كننده فراهم می‌كند تا علاوه بر تجربه یك شنا ایمن در دریا، تفریحاتی نظیر والیبال و فوتبال ساحلی و فضایی برای آفتاب گرفتن در ساحل با چشم‌انداز زیبا مهیا باشد. پلاژ آقایان و بانوان كیش نیز محیطی است مطلوب برای شنا كردن، تجربه تفریحات هیجان‌انگیز و همین‌طور استراحت و گرفتن ماساژ به وسیله ماسورهای حرفه‌ای. گفتنی است كه در پلاژ بانوان جزیره كیش، سالن‌های زیبایی، سولاریوم و مد نیز وجود دارد و خانم‌های زیادی در این فضا نقش‌های مختلف را با حنای جنوبی بر پوست خود می‌زنند.

آیا تمام سواحل كیش برای شنا مناسب هستند

مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه می‌آیند تا در ساحل كیش برای شنا مجالی پیدا كنند، اما بهتر است بدانیم تمام سواحل كیش برای شنا مناسب نیستند و بعضی از آن‌ها نظیر ساحل مرجان و ساحل میرمهنا به دلیل صخره‌ای بودن این امكان را ندارند. در صورتیكه تمایل دارید بعد از قدم زدن در ساحل یا انجام تفریحات ساحلی تنی به آب بزنید خوب است بدانید كه ساحل درختان نارگیل و ساحل سیمرغ برای شنا در آب‌های خلیج همیشه فارس مناسب هستند و دید و منظری شگفت‌انگیز دارند و علاوه بر این دو ساحل جذاب، پلاژ بانوان و آقایان نیز برای شنا كردن بسیار عالی است.

 

ساحل كیش برای شنا-S1f02kdPWP

جالب است بدانیم بسیاری از سواحل كیش دارای فضای مناسب برای تفریحات آبی هستند و در آن‌ها تفریحاتی نظیر قایق‌سواری، بناناسواری، جت‌اسكی سواری، شاتل، پاراسل، اسكی روی آب، فلای بورد، پدل بورد، غواصی، اسكوتر غواصی، والیبال و فوتبال ساحلی و دوچرخه سواری وجود دارد. بعضی از ساحل‌های كیش جزوی از یك پارك ساحلی به شمار می‌روند از این رو نه تنها امكان تجربه تفریحات ذكر شده در آن‌ها وجود دارد بلكه برای گذراندن وقت به همراه خانواده و دوستان گزینه درستی محسوب می‌شوند.

در پایان پیشنهاد می‌شود زمان رفتن به ساحل كیش برای شنا وسایلی چون مایو، عینك شنا، كلاه شنا، بینی‌گیر و گوش‌گیر شنا و در صورت نیاز وسایلی نظیر بازوبند و جلیقه شنا را با خود همراه داشته باشید. توصیه می‌شود در تمام فصولی كه به جزیره كیش سفر می‌كند كرم ضدآفتاب و كلاه آفتابگیر خود را فراموش نكنید چرا كه بدترین حس حین و بعد از یك سفر دلچسب، حس سوزش پوست از آفتاب سوختگی است.