ریپورتاژ آگهی
مقایسه هتل های ۴ ستاره كیش

مقایسه هتل های ۴ ستاره كیش

سفر به جزیره كیش می‌تواند شامل اقامتی مقرون به صرفه در هتل‌های خوب آن شود، با ما همراه باشید تا به مقایسه هتل های ۴ ستاره كیش بپردازیم.
  • 1401/06/30
  • استان : هرمزگان
  • شهر : جزيره کيش
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : جزایر جنوبی ایران
تلفن : 66059000-021

سفر به جزیره كیش می‌تواند شامل اقامتی مقرون به صرفه در هتل‌های خوب آن شود، با ما همراه باشید تا به مقایسه هتل های ۴ ستاره كیش بپردازیم.

 كیش به عنوان یكی از نقاط جذاب گردشگری در جنوب ایران، سالانه سیلی از مسافر و گردشگر داخلی و خارجی را به سوی خود روانه می‌كند چرا كه در حوزه اقامت مسافر، امكان پاسخی درخور و رضایت‌بخش را در خود فراهم كرده است. سفر به این مقصد زیبا و دیدنی در بعضی برهه‌های زمانی هزینه بیشتری برای مسافر در پی دارد به این دلیل كه برخی فصل‌ها آب‌وهوای جزیره مطلوب‌تر از فصول دیگر است و از این رو حجم گردشگر بالا می‌رود و به همان نسبت هزینه اقامت بیشتر می‌شود.

انتخاب هتل ۴ ستاره در كیش

پیش از مقایسه هتل‌های ۴ ستاره كیش و برگزیدن بهترین انتخاب ممكن بهتر است درباره شرایط اقلیمی این جزیره كه در شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان زیبا قرار گرفته بیشتر بدانیم. منطقه آزاد كیش در دسته‌بندی اقلیمی، در اقلیم گرم و مرطوب جای می‌گیرد و با توجه به میزان ساعات آفتابی آن كه به نسبت دیگر جزیره‌های منطقه بیشتر است، دمای آن بین گرم و خیلی گرم در زمان‌های مختلف سال متغیر است و میانگین سالانه رطوبت در این جزیره دوست‌داشتنی به ۶۰ درصد می‌رسد كه رقم قابل توجهی است.

با این اوصاف برای مقایسه هتل‌های ۴ ستاره كیش شرایط آب‌وهوایی فقط بر مبلغ قابل پرداخت اقامت تأثیر می‌گذارد و گردشگر در هر زمان از سال كه اتاق در این هتل‌ها رزرو كند و در آن اقامت داشته باشد، امكاناتی كه از هتل‌های چهار ستاره دریافت می‌كند تفاوتی ندارد. مهم است بدانیم تمامی هتل‌های كیش اعم از هتل‌های ۴ ستاره دارای استانداردهای بین‌المللی هستند و در خود امكاناتی نظیر اتاق‌های بزرگ، رستوران، سالن‌های بدن‌سازی و استخر دارند.

مقایسه هتل های ۴ ستاره كیش-sbXVSjOp1V
اتاقی از هتل لیلوم كیش

بررسی هتل‌های ۴ ستاره كیش

هتل سورینت مریم: این هتل در ۳ طبقه با ۵۵ اتاق و سوئیت به مسافران خود سرویس می‌دهد و در آن امكاناتی مثل سرویس رایگان از فرودگاه به هتل، اینترنت رایگان در لابی، پاركینگ اختصاصی، روم سرویس و رستوران وجود دارد. حسن این هتل تنها به نزدیكی به اسكله تفریحی كیش خلاصه نمی‌شود و هتل سورینت مریم موقعیت مكانی مناسبی نسبت به مراكز خرید پردیس و مروارید دارد. نشانی: ضلع جنوب شرقی میدان امیركبیر، هتل سورینت مریم.

هتل لیلیوم: هتلی نسبتا تازه تأسیس با ۱۵۴ اتاق در ۸ طبقه كه با كاركنان خوش‌اخلاق و مجرب خود شما را شگفت‌زده خواهد كرد. اتاق‌ها در این هتل چشم‌انداز زیبایی به جزیره دارند و در آن‌ها امكاناتی مثل اینترنت پرسرعت، تلویزیون، میز تحریر، دستگاه چای‌ساز، مینی‌بار، پاور سوئیچ، بالكن و روم سرویس دارد. این هتل برای كسانی كه خواهان تشكیل كنفرانس و برگزاری مهمانی هستند مناسب است چرا كه دارای سالن كنفرانس و اتاق میهمانی است. اگر به دنبال یك فضای اقامتی آرام و زیبا در نزدیكی مراكز خریدی مثل پردیس و سارینا هستید، بی‌شك هتل لیلیوم كیش بهترین گزینه است. نشانی: میدان پردیس، بلوار رودكی، هتل لیلیوم كیش.

مقایسه هتل های ۴ ستاره كیش-50eHzFgyww

هتل ارم: این هتل ۲۴۳ اتاق در ۹ طبقه و چشم‌انداز منحصربه فردی به ساحل دریا دارد و به دلیل داشتن امكاناتی نظیر رستوران با موسیقی زنده، استخر و سونا و جكوزی، زمین تنیس، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، فروشگاه سوغاتی و صرافی در هتل و نیز وجود تلویزیون، اینترنت، چای‌ساز و مینی‌بار، میز آرایش، تلویزیون و سرویس حمام مجهز در اتاق‌ها محبوبیت ویژه‌ای میان مسافران كیش دارد. هتل ارم كیش به پارك ساحلی و مراكز خرید نسبت نزدیكی دارد. نشانی: بلوار خیام، هتل ارم كیش.

هتل صدف: هتلی مدرن با ۵۵ اتاق مجهز در دو طبقه است كه با داشتن امكاناتی چون گشت جزیره، پاركینگ اختصاصی، رستوران و كافی‌شاپ، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت پرسرعت در اتاق و لابی به خوبی رضایت گردشگران را جلب كرده است. نشانی: میدان امیركبیر، هتل صدف كیش.