ریپورتاژ آگهی
بازار درگهان قشم پوشاك

بازار درگهان قشم پوشاك

بازار درگهان مجموعه‌ای از مراكز خرید و پاساژهای مختلف است كه كالاهای با كیفیت و متنوع ارائه می‌دهد، با ما همراه باشید تا بازار درگهان قشم پوشاك را بیشتر بشناسیم.
  • 1401/06/30
  • استان : هرمزگان
  • شهر : درگهان
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : درگهان قشم
تلفن : 66059000-021

بازار درگهان مجموعه‌ای از مراكز خرید و پاساژهای مختلف است كه كالاهای با كیفیت و متنوع ارائه می‌دهد، با ما همراه باشید تا بازار درگهان قشم پوشاك را بیشتر بشناسیم.

درگهان شهری است در نزدیكی قشم و بازار درگهان قشم پوشاك از جمله بازارهای جذاب این منطقه است، چرا كه امكان خرید عمده و تك كالاهای باكیفیت با قیمت مناسب و منطقی در آن وجود دارد. قشم به داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و طبیعت بی‌نظیر شهرت دارد در صوتیكه منطقه درگهان آن در اكثر صنف‌ها مركز خرید و اقلامی با قیمت درخور توجه و كیفیت مطلوب دارد به خصوص در حوزه پوشاك كه سال‌ها بسیار قوی و متنوع ظاهر شده است و از گزینه‌های خوب برای خرید به شمار می‌رود.

خرید پوشاك از بازار درگهان قشم

در راستای بازار درگهان قشم پوشاك خوب است بدانیم بسیاری از مراكز خرید و پاساژها به صورت اختصاصی در زمینه پوشاك فروش دارند و به نحوی بورس آن محسوب می‌شوند این در حالی است كه تعدادی دیگر از این مراكز در چند زمینه از جمله پوشاك فعالیت می‌كنند از این رو پیشنهاد می‌شوند برای خرید لباس در وهله اول به مركز خریدهایی مراجعه شود كه دارای انواع پوشاك زنانه، مردانه، بچگانه و مجلسی هستند و فعالیتی در زمینه‌های دیگر ندارند. لازم به ذكر است تمامی پاساژها و مركزهای خرید درگهان به هم نزدیك هستند و در یك محدود مختصاتی قرار دارند.

بازار درگهان قشم پوشاك-n59abTy9OJ

مراكز خرید در بازار درگهان قشم پوشاك

در بازار درگهان قشم پوشاك چندین مركز خرید وجود دارد كه می‌توان از طریق آن‌ها لباس‌های باكیفیت را به صورت عمده و تك با قیمتی مناسب تهیه كرد. در ادامه به اطلاعات كاملی از این مراكز خرید پرداخته می‌شود:

نخل مال: از زیباترین مركز خریدهای درگهان به شمار می‌رود كه در مساحت ۷۰۰۰ متر و ۲۲۴ مغازه توانسته سهم خوبی از پوشاك را در درگهان ارائه دهد. در نگاه اول نخل مال شباهت زیادی به خانه‌های جنوب ایران دارد و گفتنی است وجود رستوران و كافی‌شاپ در آن خستگی را بعد از خرید از تن در می‌آورد. جالب است بدانیم انواع لباس مجلسی و شب زنانه در این مركز عرضه می‌شود. نخل مال از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب در محدوده خیابان ناخدا فعال است.

بازار درگهان قشم پوشاك-u2YKVJfgY2

پاساژ ونوس: در این پاساژ امكان خرید به شكل عمده و تك برای لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه وجود دارد و به نحوی باید آن را بورس لباس زنانه و بچه‌گانه تلقی كرد البته فروشگاه‌های لوازم بهداشتی و آرایشی و نیز كیف و كفش در آن دیده می‌شود. پاساژ ونوس در خیابان امام شافعی قرار دارد و از ۹ صبح تا ۹ شب باز است.

پاساژ نخل: این مركز خرید در دو طبقه انواع پوشاك را عرضه می‌كند و به دلیل اینكه اجناس گزینش‌شده‌تر به آن راه پیدا می‌كنند نسبت به مراكز خرید دیگر درگهان اجناس با قیمت بالاتری ارائه می‌شود. این مركز خرید جذاب در خیابان ناخدا و كنار نخل مال واقع شده و از ساعت ۹ تا ۲۲ دایر است.

سرای ملت: در این محل امكان خرید لباس‌های استوك از برندهای اروپایی، آمریكایی و چینی وجود دارد و به نحوی سرای ملت بورس پوشاك مردانه و زنانه به حساب می‌آید. لازم به ذكر است لباس استوك یا اوتلت، لباس‌های تك سایز و تك رنگ هستند و به هیچ وجه لباس دست دوم نیستند. این محل برای خریدی ارزان بسیار مناسب است و در بلوار صیادی درگهان قرار دارد.

دو دلفین: این مركز خرید ۱۵ ساله با مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع در ۶ طبقه به جز لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه به فروش لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل و تجهیزات كامپیوتری، اسباب‌بازی و وسایل كودك نیز می‌پردازد و می‌توان گفت صنف ویژه‌ای را شامل نمی‌شود. مركز خرید دو دلفین از ۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب فعال است و در خیابان ناخدا قرار دارد.