ریپورتاژ آگهی
بازار لوازم خانگی قشم

بازار لوازم خانگی قشم

خرید كردن از قشم علاوه بر دیدن جاذبه‌های گردشگری آن جذاب و پرطرفدار است و با ما همراه باشید تا از بازار لوازم خانگی قشم بیشتر بدانیم.
  • 1401/06/30
  • استان : هرمزگان
  • شهر : قشم
  • دسته : بازی های محلی ایران
آدرس : جزایر جنوبی ایران
تلفن : 66059000-021

بازار لوازم خانگی قشم

خرید كردن از قشم علاوه بر دیدن جاذبه‌های گردشگری آن جذاب و پرطرفدار است و با ما همراه باشید تا از بازار لوازم خانگی قشم بیشتر بدانیم.

جزیره قشم دارای شرایط مطلوب محیطی و منطقه‌ای است از این رو بسیاری دوست دارند درباره بازار لوازم خانگی قشم اطلاعات بیشتری كسب كنند و بدانند از كجا می‌توان خرید كرد و با توجه به فاكتورهای نظیر كیفیت و بودجه مورد نظر برای خرید، بهترین بازار را تعیین كنند. قشم نه تنها مملو از زیبایی و جاذبه‌های گردشگری است بلكه مراكز خرید متعددی در زمینه لوازم خانگی دارد و همین سبب شده تا سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب كند. در ادامه به چند مركز لوازم خانگی اشاره می‌شود.

بهترین بازار لوازم خانگی قشم

بازار ستاره قشم: بازاری با تنوع جنس بالا كه امكان پیدا كردن برندهای معروف و معتبر در زمینه لوازم خانگی در آن زیاد است. قیمت مناسب و مقرون به صرفه اجناس از ویژگی‌های بازار ستاره قشم است و وجود ۶۴۱ واحد تجاری در سه طبقه آن صنف‌های دیگر را نیز در برگرفته. ساعت كاری ستاره قشم از ۹ صبح تا ۱۲ شب است و این بازار در بلوار ولیعصر قشم، بالاتر از میدان گل‌ها واقع شده.

-UQYl4PufQn

بازار بین‌المللی ستاره قشم

سیتی سنتر: به گونه‌ای این مركز خرید به عنوان بهترین بازار لوازم خانگی قشم فعالیت می‌كند، این بازار قدیمی و مشهور دارای دو مركز به نام سیتی سنتر ۱ و ۲ است كه هر یك دو طبقه تجاری دارند و به وسیله یك پل به یكدیگر متصل می‌شوند. علاوه بر لوازم خانگی، امكان خرید پوشاك و بدلیجات نیز در آن وجود دارد و گفتنی است این بازار با داشتن بولینگ، شهربازی و رستوران خرید را برای شما دلچسب‌تر می‌كند.

پردیس قشم: بازاری با كالاهای با كیفیت بالا و قیمت‌های مناسب و بعضا ارزان كه می‌توان در آن برندهای مختلف لوازم خانگی را به راحتی پیدا كرد. پردیس علاوه بر اینكه بازار لوازم خانگی قشم است یك مركز برای خرید پوشاك نیز محسوب می‌شود و در دو بازه ۹:۳۰ صبح تا ۲ ظهر و ۵ بعد از ظهر تا ۱۲ شب در بلوار ولیعصر، چهارراه پردیس فعالیت می‌كند.

مركز تجاری دو دلفین: اگر به دنبال مركز خریدی هستید تا عنوان بزرگترین بازار لوازم خانگی قشم را به خود اختصاص دهد به مركز تجاری دو دلفین مراجعه كنید. این بازار با داشتن ۶ طبقه مغازه و فروشگاه نه تنها امكان خرید لوازم خانگی را به سهولت فراهم كرده بلكه در زمینه‌های پوشاك، لوازم آرایشی و بهداشتی، كیف و كفش، ساعت و زیورآلات نیز محصولات خوب و باكیفیتی عرضه می‌كند. دو دلفین بین ۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب در درگهان قشم، خیابان ناخدا فعال است.

 

-QRmVvaCHcx

مركز خرید خلیج فارس: یك ساختمان ۴ طبقه كه دو طبقه اول آن دارای ۸۰ واحد تجاری و فروشگاه در زمینه لوازم خانگی، لوازم الكترونیكی و پوشاك است، طبقه آخر این مركز رستوران مجموعه قرار گرفته كه امكان صرف غذا بعد از خرید از بازار لوازم خانگی قشم را فراهم می‌كند. خلیج فارس از ۱۰ صبح تا ۲ ظهر و از ۵:۳۰ عصر تا ۱۰ شب در بلوار ولیعصر قشم، بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها كالاهای خود را ارائه می‌دهد.

پرشین گلف، زمرد و دریا از دیگر مراكز تجاری قشم هستند كه وسایل و لوازم برقی و خانگی را با قیمت مناسب و كیفیت خوب به فروش می‌رسانند.

بهترین زمان برای خرید در قشم

قشم دارای آب‌وهوای گرم و مرطوب و میانگین دمای سالیانه در آن ۲۶ درجه سانتی‌گراد است، با این حال اختلاف دما در روز و شب به ۱۵ درجه می‌رسد و اختلاف درجه حرارتی در فصول گرم و سرد نیز نسبتا زیاد است. بازه دهمین روز تیرماه تا دهمین روز شهریورماه گرم‌ترین زمان قشم در طی سال محسوب می‌شود و دی و بهمن‌ماه سردترین زمان سال هستند. با توجه به گرمای شدید هوا در تابستان، حجم گردشگر كاهش پیدا می‌كند و قیمت‌ها به طرز چشم‌گیری پایین می‌آید و در همین زمان بسیاری از فروشگاه تخفیف‌هایی را برای اجناس خود در نظر می‌گیرند و به لحاظ قیمتی بهترین زمان برای خرید از بازار لوازم خانگی قشم تابستان است.