ریپورتاژ آگهی
۴ جاذبه گردشگری برتر در نیوزلند + عكس

۴ جاذبه گردشگری برتر در نیوزلند + عكس

بیش از ۱۴۴ جزیره در این خلیج پرزرق‌وبرق پراكنده است كه آن را به پناهگاهی برای قایقرانی و قایق‌سواری تبدیل كرده است.
  • 1401/06/28
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : نیوزلند
تلفن : 66059000-021

۴ جاذبه گردشگری برتر در نیوزلند + عكس

بیش از ۱۴۴ جزیره در این خلیج پرزرق‌وبرق پراكنده است كه آن را به پناهگاهی برای قایقرانی و قایق‌سواری تبدیل كرده است.

به گزارش سلام نو، نیوزلند كشور شگفتی­ها است. تعداد كمی از كشورها دارای این همه شگفتی‌های طبیعی خیره‌كننده هستند كه در چنین منطقه كوچكی جمع شده‌اند. قله‌های پوشیده از برف، خلیج‌های درخشان، یخچال‌های طبیعی ساحلی، جنگل‌های بارانی، آبدره‌ها و رودخانه‌های مملو از ماهی از جمله گنجینه‌هایی هستند كه مسافران می‌توانند در این كشور كشف كنند. در روتوروا، یكی از بزرگ‌ترین مناطق زمین‌گرمایی جهان، بازدیدكنندگان می‌توانند شاهد نیروهای قدرتمندی باشند كه این مناظر را در حوضچه‌های گلی جوشان و چشمه‌ها به وجود آورده‌اند.

قایقرانی، قایق‌سواری با جت، هلی اسكی، چتربازی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در كوهستان از جمله ورزش‌هایی است كه در این كشور انجام می‌شود. این كشور خانه یكی از بلندترین پرش‌های بانجی در جهان است.

اقامتگاه‌های متنوع این كشور از مسافرخانه‌های عجیب‌وغریب با تختخواب و صبحانه و اقامتگاه‌های برمگردی گرفته تا برخی از مجلل‌ترین هتل‌های جهان را شامل می‌شود. برای ایده‌های بیشتر در مورد كارهایی كه در این كشور باید انجام دهید، لیست ما از برترین جاذبه‌های نیوزلند را بخوانید.

پارك ملی فیوردلند و میلفورد ساوند، جزیره جنوبی

-7THPg3rvSu

پارك ملی فیوردلند، یك مكان میراث جهانی، از برخی از دیدنی‌ترین مناظر كشور محافظت می‌كند. یخچال‌ها این منظره دراماتیك را ایجاد كرده‌اند و آبدره‌های معروف میلفورد و داسكی نیز در این كشور قرار دارند. بازدیدكنندگان در اینجا می‌توانند آبشارهای فوران، جزایر دور از ساحل، جنگل‌های بارانی بكر، دریاچه‌های وسیع و قله‌های كوهستانی را كشف كنند.

جای تعجب نیست كه این پارك بهشتی برای كوهنوردان با برخی از بهترین مسیرهای پیاده‌روی كشور، از جمله مسیر معروف میلفورد است. كایاك سواری در دریا یك راه محبوب برای كاوش در آبدره‌ها است و بازدیدكنندگان می‌توانند از یك پرواز خوش‌منظره بر فراز این پارك لذت ببرند تا از زیبایی خیره‌كننده آن دیدن كنند.

خلیج جزایر، جزیره شمالی

-ijxCZn66Po

خلیج زیبای جزایر با سه ساعت فاصله از شمال اوكلند، یكی از محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات در این كشور است. بیش از ۱۴۴ جزیره در این خلیج پرزرق‌وبرق پراكنده است كه آن را به پناهگاهی برای قایقرانی و قایق‌سواری تبدیل كرده است.

پنگوئن‌ها، دلفین‌ها، نهنگ‌ها و مارلین در این آب‌های حاصلخیز زندگی می‌كنند و این منطقه یك مكان محبوب برای ماهیگیری ورزشی است. بازدیدكنندگان می‌توانند در امتداد ساحل كایاك سواری كنند، مسیرهای جزیره‌ای زیادی را پیاده‌روی كنند و جنگل‌های نیمه گرمسیری را كاوش كنند. شهرهای عجیب‌وغریب در این منطقه مانند راسل، اوپوا، پایهیا و كریكری پایگاهی عالی برای كاوش در این خلیج دیدنی هستند.

 كوئینستون، جزیره جنوبی

 -slodSlsxTO

كوئینزتاون كه بین سواحل دریاچه درخشان واكاتیپو و قله‌های برفی قرار گرفته است، پایتخت ماجراجویی نیوزلند و یكی از مقاصد برتر این كشور برای بازدیدكنندگان بین­المللی است. بانجی جامپینگ، جت قایق‌سواری، پاراگلایدر، صخره‌نوردی، دوچرخه‌سواری در كوهستان و اسكی در سراشیبی تنها برخی از كدرهایی هستند كه هیجان دارند و بازدیدكنندگان می‌توانند مناظر خیره‌كننده كوهستانی را در شبكه عالی مسیرهای پیاده‌روی كشف كنند.

علاوه بر ورزش‌های ماجراجویانه، كوئین‌تاون با هتل‌های درجه‌یك، اسپا، رستوران‌ها، گالری‌ها و فروشگاه‌ها، تمام امكانات رفاهی را ارائه می‌دهد.

روتوروا، جزیره شمالی

-QQ25yBGQAn

در حلقه آتش پرآشوب اقیانوس آرام، روتوروا یكی از فعال‌ترین مناطق زمین‌گرمایی در جهان است. اینجا سرزمینی است كه زمین در آن صحبت می‌كند. حوضچه‌های گلی جوشان، آبفشان‌ها، دهانه‌های آتشفشانی و چشمه‌های حرارتی بخار، نیروهایی را نشان می‌دهند كه بسیاری از توپوگرافی چشمگیر نیوزلند را به وجود آورده‌اند.

بازدیدكنندگان می‌توانند توری پیاده‌روی از این شگفتی‌های زمین‌گرمایی داشته باشند و در چشمه‌های معدنی بخار غوطه‌ور شوند و ضمن بازدید از انواع جاذبه‌های جالب، با تاریخ و فرهنگ غنی این منطقه آشنا شوند.

جویندگان ماجراجویی نیز كارهای زیادی برای انجام خواهند یافت. دوچرخه‌سواری در كوهستان از جمله فعالیت‌های پیشنهادی است. ماهیگیری قزل‌آلا نیز محبوب است و روتوروا دروازه ورود به زمین‌های اسكی كوه رواپهو است.