ریپورتاژ آگهی
لباس مناسب كیش در زمستان

لباس مناسب كیش در زمستان

زمستان‌های كیش دیدنی و سفر كردنی است از این رو هر مسافر و گردشگری دوست دارد بداند "لباس مناسب كیش در زمستان" چه لباسی است؟
  • 1401/06/27
  • استان : هرمزگان
  • شهر : جزيره کيش
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : جزیره كیش در جنوب ایران
تلفن : 66059000-021

لباس مناسب كیش در زمستان

زمستان‌های كیش دیدنی و سفر كردنی است از این رو هر مسافر و گردشگری دوست دارد بداند "لباس مناسب كیش در زمستان" چه لباسی است؟

  لباس مناسب كیش در زمستان چندان ضخیم و سنگین نیست چرا كه كیش در این فصل نیز دمای مطلوبی دارد و سرد محسوب نمی‌شود. این جزیره مثال‌زدنی به دلیل قرارگیری در جنوب ایران و استان هرمزگان بی‌نظیر، دارای اقلیم گرم و مرطوب است و به نسبت جزایر اطراف خود ساعات آفتابی زیادی دارد، از این رو شما شاهد زمستان‌هایی نسبتا معتدل در كیش خواهید بود و بسیاری از گردشگران، این فصل را برای سفر به آن انتخاب می‌كنند.

گزینش لباس مناسب با توجه به آب‌وهوا

منطقه آزاد كیش با داشتن مساحتی بالغ بر ۹۱.۵ كیلومتر مربع، در همسایگی خلیج فارس قرار دارد و در معرض سیستم‌های پرفشار گرمسیری بودن آن سبب شده تا در طول سال گرم و مرطوب باشد. با وجود اینكه دمای میانگین در سال ۲۶.۶ درجه است اما همان‌طور كه گفته شد به دلیل ساعات آفتابی زیادی كه این جزیره نسبت به جزیره‌های منطقه دارد، در فصول مختلف هوای گرم و خیلی گرم تجربه می‌شود. در نتیجه زمستان‌هایی سرد و پر بارش در انتظار مسافران و گردشگران این فصل و این منطقه نیست و با انتخاب پوششی هوشمندانه می‌شود روزها و شب‌های راحتی را در زمستان‌های كیش گذراند.

با توجه به اینكه لباس مناسب كیش در زمستان ضخامت و سنگینی زیادی نیاز ندارند بهترین كار قبل از سفر بررسی كردن دما در بازه‌ای است كه قصد بازدید از این جزیره پر جاذبه را دارید، با این كار مشخص می‌شود به چه تعداد لباس نسبتا گرم با چه میزان گرما نیاز دارید. زمستان‌های منطقه آزاد كیش خیال شما را از همراه داشتن انواع پالتو، بافت‌های گرم و سنگین، كلاه و شال گردن زمستانی و البته دستكش راحت می‌كند و به همان نسبت چمدان یا كوله سفرتان را سبك. از این رو امكان گردش و خرید نیز بی‌دغدغه‌تر هموار می‌شود و همین یكی از دلایل حجم زیاد مسافران كیش در این فصل است.

لباس مناسب كیش در زمستان-txwjqtL9Dp

چك لیست لباس مناسب كیش در زمستان

ممكن است مبهم باشد اگر در فصل سرد منطقه آزاد كیش لباس‌های زمستانی رایج را نپوشیم پس لباس مناسب كیش در زمستان چه نوع لباسی است؟ در ادامه لیستی از پوشاكی كه همراه داشتن آن طی سفر به كیش آرامش و آسایش را فراهم می‌كند، آورده شده.

  • كلاه آفتاب‌گیر
  • شال نخی
  • بلوز آستین بلند
  • ژاكت نازك و سبك
  • سوییشرت
  • شلوار جین
  • شلوار كتان
  • پیراهن كتان
  • مانتو
  • كاپشن (در صورتیكه سرمایی هستید)

قطعا انتخاب درست لباس حین سفر یكی از مهم‌ترین كارها و پیش‌نیاز هر مسافرتی است اما برای خاطرجمعی كافی نیست و مراقبت‌های پوستی و رعایت بهداشت شخصی نیز بسیار اهمیت دارد، به همین دلیل توصیه می‌شود از كرم‌های ضدآفتاب استفاده و در صورت بودن در معرض آفتاب حتما هر ۳ تا ۴ ساعت تجدید شود.

ست كردن لباس در سفر زمستانی به كیش

خیلی از افراد در زمستان از رنگ‌های تیره در پوشش خود استفاده می‌كنند تا اندك تابش آفتاب را جذب و گرمای بیشتر و مطلوب‌تری را تجربه كنند، آن چه زمستان‌های كیش را جالب می‌كند مدت زمان ساعات آفتابی آن در این فصل است كه به سبب زیاد بودن آن نه تنها نیازی به پوشیدن تنپوش‌های تیره احساس نمی‌شود، بلكه امكان داشتن استایل‌های رنگی نیز فراهم است و چه چیزی بهتر از بیرون آمدن از چرخه یكسان‌سازی.

لباس مناسب كیش در زمستان-mwRZ7fwTSa

با این توصیف توانایی و فرصت ست كردن لباس مناسب كیش در زمستان وجود دارد. با توجه به علایق و سلایق خود و البته نگاهی به تركیب رنگ‌ها و همان‌طور طیف رنگ‌های گرم و سرد می‌شود ست‌های شیكی را در این سفر داشت. علاوه بر رنگ، دقت به جنس، بافت و طرح لباس در ست كردن آن بسیار مؤثر است، به طور مثال پیشنهاد می‌شود لباس گل‌دار با راه‌راه یا خالدار پوشیده نشود و اگر تأكید بر طرح گل‌دار است، آن با لباس‌های ساده‌ای كه رنگ خنثی یا رنگ‌های موجود در لباس گل‌دار را دارد، ست شود.