ریپورتاژ آگهی
نزدیك­ ترین هتل­‌ های مشهد به حرم امام رضا

نزدیك­ ترین هتل­‌ های مشهد به حرم امام رضا

ما سعی كردیم لیست جامعی از نزدیك­ترین هتل‌­های مشهد به حرم امام رضا علیه السلام را جمع آوری كنیم. تا شما با هر بودجه‌­ای كه مدنظر دارید هتل مناسب را پیدا كنید.
  • 1401/06/24
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : خراسان رضوی - مشهد

ما سعی كردیم لیست جامعی از نزدیك­ترین هتل‌­های مشهد به حرم امام رضا علیه السلام را جمع آوری كنیم. تا شما با هر بودجه‌­ای كه مدنظر دارید هتل مناسب را پیدا كنید.

از آنجا كه زائران بارگاه ملكوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در چند روزی كه در مشهد اقامت دارند؛ مشتاق این هستند كه اكثر زمان‌های خود را در حرم باشند. بنابراین اینكه هتل اقامتی آن‌ها نزدیك حرم باشد بسیار حائز اهمیت است.

ما سعی كردیم لیست جامعی از نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام را جمع آوری كنیم. تا شما با هر بودجه‌ای كه مدنظر دارید هتل مناسب را پیدا كنید.

 

هتل‌های پنج ستاره، از میان نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام

هتل مدینه الرضا مشهد

این هتل ۵ ستاره در خیابان شیرازی، بین شیرازی۲و۴، قراردارد. زمان تقریبی رسیدن به حرم از این هتل، ۲ الی ۳ دقیقه است. در واقع فقط با حرم ۲۰۰ متر فاصله دارد. بنابراین جز یكی از نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام محسوب می‌شود.

هتل مدینه الرضا با انواع امكانات رفاهی و تنوع واحدهای اقامتی (۲۸۸ اتاق) مورد علاقه زائران حضرت خورشید است. از مطرح ترین این امكانات می‌توان به رستوران گردان، مركز خرید، كافی شاپ، دسترسی به اینترنت در تمامی بخش‌های هتل، انواع اتاق‌های (ویژه، اكونومی، استاندارد و لوكس) اشاره كرد.

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد یكی از نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام به شمار می‌آید. در شرح بهتر موقعیت این هتل، همین بس كه در قسمت ورودی صحن هدایت قراردارد. این هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید كه البته در سال ۱۳۹۷ تغییرات و تعمیراتی در آن ایجاد شد.

این هتل دارای ۵۷ واحد اقامتی است. رویایی‌ترین قاب این است كه شما در اتاق نور طبقه سوم هتل اقامت داشته باشید و دقیقا تصویر كاملی از صحن حضرت رئوف مقابل چشمان‌تان باشد. تنوع خوبی در اتاق‌های هتل وجود دارد، كه بائتوجه به امكانات آن، می‌تواند انتخاب شما باشد.

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد به دلیل نزدیكی به حرم رضوی (حدود ۵ دقیقه)، واقع در خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضای ۲۴و۲۶، مركز توجه زائران امام رضا علیه السلام است. می‌توان آن را در صدر جدول هتل‌های ۵ ستاره شهر به شمار آورد. حدود ۱۰ سال پیش اولین هتل آتریوم شرق كشور افتتاح شد. این هتل در ۲۰ طبقه ساخته شده و ۲۲۳ واحد اقامتی دارد.

بالاترین تنوع اتاق و رستوران و امكانات تفریحی و خدماتی مراكزخرید و... را در این هتل می‌توانید بیابید. هتل درویشی مشهد با امكانات رفاهی و اقامتی بی‌نظیر یكی از نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام است.

هتل بین المللی قصر مشهد

 هتل ۵ ستاره قصر در خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضای ۱۴ و ۱۶ قراردارد. همه امكانات رفاهی و خدماتی را كه شما از یك هتل ۵ ستاره انتظار دارید در این هتل  خواهید یافت.

تنوع واحدهای اقامتی را در این هتل نیز شاهد هستیم. علاوه بر همه امكانات رفاهی متداول، دارای یك هانی مون است كه برای زوج هایی كه برای ماه عسل به مشهد مشرف می‌شوند مهیا شده است.

 

نزدیك­ترین هتل­‌های مشهد به حرم امام رضا-EKXUS9iman

هتل الماس۲ مشهد

این هتل در خیابان امام رضا(ع) امام رضای ۲۰ قراردارد. فاصله این هتل تا حرم مطهر ۷ دقیقه است. هتل الماس مشهد، مجموعا ۲۱۶ باب اتاق و سوییت دارد. كه از آن‌ها می‌توان به اتاق امپریال، ماه عسل، كانكت، سینگل و دبل اشاره كرد. این هتل نیز با انواع رستوران و كافی شاپ و تالار پذیرای زائران محترم است.

هتل الماس ۲ مشهد، یكی از بهترین و نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام است.

هتل‌های چهار ستاره، از میان نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام

هتل جواد مشهد

این هتل نوساز در خیابان امام رضا(ع) و در نبش امام رضای ۳ قراردارد. و ۵ دقیقه تا حرم پیاده روی دارد. هتل جواد جهت رفاه حال زائران سعی بر این داشته فضایی آرام و امكاناتی عالی را فراهم آورد. امكاناتی چون پاركینگ، فروشگاه ،رستوران ، كافی شاپ، اینترنت پرسرعت، سونا و جكوزی و ... را می‌توان نام برد.

هتل جواد مشهد یكی از پرطرفدارترین و نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام محسوب می‌شود.

هتل اترك مشهد

این هتل در میدان بیت المقدس، فلكه آب و جنب بازار رضا قرار دارد. فاصله این هتل تا حرم تنها ۸۰۰ متر است. این فاصله كوتاه تا حرم و بازار رضا، این هتل را به یكی از پرطرفدارترین هتل‌های مشهد تبدیل كرده است. هتل اترك نیز امكانات رفاهی و خدماتی بسیار عالی را در خدمت زائران قرار می‌دهد.

هتل اترك، در زمره زیباترین و نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام قرار دارد.

 

نزدیك­ترین هتل­‌های مشهد به حرم امام رضا-vCQv1DsGiU

این هتل در خیابان امام رضا(ع) و در نبش امام رضای ۸ قراردارد. شما می‌توانید سوئیت مورد نظر خود را همراه با وعده‌های غذایی یا بدون آن رزو كنید. این هتل علاوه برآنكه جز نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام محسوب می‌شود، به مراكز خرید و مكان‌های دیدنی و تاریخی نیز بسیار نزدیك است.

هتل الماس نوین مشهد

این هتل در خیابان امام رضا(ع) و در كوچه مهرآیین امام رضای ۹ ،پلاك۸۵،  قراردارد. هتل الماس نوین مشهد، تنها ۸۰۰ متر با حرم فاصله دارد.

هتل الماس نوین نسبت به سایر هتل‌های ۴ ستاره امكانات رفاهی بهتر و ایده آل‌تری دارد. امكاناتی چون اسپا، حمام سنتی، روم سرویس۲۴ ساعته، رستوران و كافه فضای باز، سالن همایش، استخر و سونا.

همچنین با تنوع واحدهای اقامتی كه دارد گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای خانوادگی و كاری محسوب می‌شود.

هتل الماس ۱ مشهد

این هتل در خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضای ۴و۶، قراردارد. فاصله این هتل تا حرم ۵ دقیقه است. به دلیل نزدیكی بسیار به حرم، در رستوران‌ها می‌توان تصویر زیبای حرم را به خوبی مشاهده كرد. از مزایای بسیار خوب هتل الماس ۱ مشهد، می‌توان به سالن اجتماعات اشاره كرد. كه معمولا برای سفرهای كاری بسیار پیشنهاد خوبی است.

از دیگر هتل‌های ۴ ستاره، كه جز نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام به شمار می‌روند. می توان هتل‌های كیانا، هتل تارا، هتل رفاه پردیس و هتل نگین پاسارگاد را نام برد.

هتل های سه ستاره، از میان نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام

هتل اطلس مشهد

 

نزدیك­ترین هتل­‌های مشهد به حرم امام رضا-Zqy1yl7wxr

این هتل در میدان بیت المقدس قرار گرفته و تنها ۳ دقیقه تا حرم پیاده روی دارد. سال تاسیس هتل اطلس به ۱۳۵۵ برمی‌گردد. كه همه ساله در خدمت بسیاری از زائران قرار گرفته است.

 

هتل رضویه مشهد

این هتل نیز نزدیك هتل اطلس و به همان نشانی است. این هتل به تازگی بازسازی شده و به دلیل نزدیكی به حرم پنجره اتاق‌هایش چشم‌اندازی از حرم را دارند.

هتل سهند مشهد

هتل سهند در خیابان امام رضا (ع) و در كوچه كربلای امام رضا ۲ قراردارد. و تنها ۵۰۰ متر تا حرم فاصله دارد. این هتل سرویس ترانسفر رایگان دارد. و برنامه‌های گردشگری برگزار می‌كند.

از دیگر هتل‌های ۳ ستاره نزدیك حرم می‌توان هتل‌های ترا، هتل سیمرغ فیروزه، هتل آدینا و هتل جواهر شرق را نام برد.

 

لیست هتل های دو ستاره، از میان نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام

◇هتل ادریس واقع در میدان بیت المقدس و جنب بازار رضا

◇هتل ابریشم واقع در خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۲، كوچه كربلا

◇هتل جواهری واقع در خیابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا ۶

◇هتل جاوید واقع در خیابان طبرسی، طبرسی ۲۵، كوچه جوادیه ۶

◇هتل كارن واقع در خیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۸، نبش كوچه رجب زاده سوم

◇هتل بشری واقع در خیابان خسروی، كوچه سرشور، نبش سرشور ۵

لیست هتل‌های یك ستاره، از میان نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام

◇هتل سهند۲ واقع درخیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۸، چهار راه سوم

◇هتل مرمر واقع دردرخیابان امام رضا(ع)، امام رضا ۸، نبش چهار راه سوم

◇هتل پرهام واقع در خیابان آخوند خراسانی، نبش آخوند خراسانی ۲۵

 

امید است دید جامعی درباره نزدیك‌ترین هتل‌ها مشهد به حرم امام رضا علیه السلام، كسب كرده باشید.