ریپورتاژ آگهی
معرفی لاكچری‌ ترین مراكز خرید مشهد

معرفی لاكچری‌ ترین مراكز خرید مشهد

اگر در مكان‌های خیلی لوكس مایل به خرید و وقت گذراندن هستید، بسیاری مركز خرید آرمیتاژ را به عنوان یكی از لوكس‌ترین و مهمترین مراكز خرید مشهد توصیه می‌كنند.
  • 1401/06/24
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : خراسان رضوی - مشهد

اگر در مكان‌های خیلی لوكس مایل به خرید و وقت گذراندن هستید، بسیاری مركز خرید آرمیتاژ را به عنوان یكی از لوكس‌ترین و مهمترین مراكز خرید مشهد توصیه می‌كنند.اگر در مكان‌های خیلی لوكس مایل به خرید و وقت گذراندن هستید، بسیاری مركز خرید آرمیتاژ را به عنوان یكی از لوكس‌ترین و مهمترین مراكز خرید مشهد توصیه می‌كنند.

وقتی از مركز خرید می­‌گوییم، مشخصا به مكان­ها و محیط­هایی اشاره داریم كه می­توان در آن­ها، مایحتاج امروز زندگی را به سادگی و بی­دردسر تهیه كرد. مراكز خرید اما امروزه انواعی دارند، نوع سنتی و انواعی از مراكز خرید مدرن و لوكس و به تعبیر این روزها لاكچری. اما واقعا مراكز خرید باید چه ویژگی­هایی داشته باشند؟

مطالعات نشان می­‌دهد، سه ویژگی مهم، یك مركز خرید را تكمیل می­كند. اول تنوع محصولات، دوم قیمت و سوم فضای دلنشین محل خرید. با همین سه محور كلان­شهرها در ایران مراكز خرید جالبی را در خود جای داده­اند. مشهد یكی از بهترین و مهمترین شهرهای ایران در این زمینه است، تنوعی از مراكز خرید در سفر به مشهد پیش روی شماست.

ما در این مقاله سعی داریم، به پنج مركز خرید شهر مشهد كه در واقع مهمترین مراكز خرید مشهد نیز هستند بپردازیم.

مركز خرید الماس شرق مشهد

معرفی لاكچری‌ترین مراكز خرید مشهد-pGZlMiTNXh

بسیاری به دنبال بازارهای لوكس و غیر سنتی هستند، مایل‌­اند در فضای متفاوتی خرید كنند و در حین خرید فرصت­هایی برای لذت بردن از فضای خرید داشته باشند. دوست دارند فرزندان­شان را به بازی سرگرم كنند و خودشان را به خرید، یا پس از خستگی برآمده از خرید غذایی تناول كنند یا قهوه­ای بنوشند. به این افراد مركز خرید الماس شرق مشهد را توصیه می­كنیم.

این مركز خرید با داشتن سینما، آب­نمایی در میانه و موسیقی همیشه آرامبخش و نیز تنوع بسیار بالای مغازه­ها و فروشگاه­ها یكی از مهمترین مراكز خرید مشهد به شمار می­رود. منهای لذت از تنوع قابل توجه مغازه­ها و فروشگاه­ها، می­توانید به سینمای ۵ بعدی این مركز خرید سر بزنید و تجربه‌­ی خاص و متفاوتی از تماشای یك فیلم سینمایی را تجربه كنید.

 

اگر از چرخیدن و خرید كردن خسته‌­اید، می­‌توانید به دیدار آكواریوم شهر دریایی این مركز بروید و از تماشای ماهی‌­ها لذت كافی ببرید. خرید از این مركز خرید را به شما پیشنهاد م‌ی­كنیم.  

مركز خرید آرمیتاژ

معرفی لاكچری‌ترین مراكز خرید مشهد-81yhv4ewSW

اگر در مكان­های خیلی لوكس مایل به خرید و وقت گذراندن هستید، بسیاری مركز خرید آرمیتاژ را به عنوان یكی از لوكس­ترین و مهمترین مراكز خرید مشهد توصیه می­‌كنند. بسیاری می­‌گویند در مشهد از آرمیتاژ لوكس­تر وجود ندارد. ما برای بررسی به این مركز خرید رفتیم. فضای جالب و دلنشینی است و آن­قدرها هم از منظر قیمت شما را نگران نمی­كند. لوكس هست اما گران نه.

بسیاری با رفتن به فضاهای خیلی لوكس مشكل دارند، توصیه می­‌كنیم این مركز خرید را به عنوان یكی از مهمترین مراكز خرید مشهد ببینید، شاید لوكس باشد اما صمیمی هم هست.

مركز خرید آرمیتاژ یك برج سی و چهار طبقه است كه چهار طبقه­‌ی آن تجاری است. می ­توانید آن­جا از انواع پوشاك تا چرم و عطر و زیورآلات ببینید تا لوازم الكترونیكی. بسیاری از برندها نیز در آرمیتاژ ساكن هستند و اگر اهل خرید از برندهای مطرح هستید، آرمیتاژ مشهد همان­ جایی است كه شما را خوشحال می ­كند.

رستوران­ها، كافی­شاپ­ ها، شهربازی كودكان و نوجوانان، سینما، روف گاردن با چشم­ اندازی خیره كننده به شهر و ... را نیز به این مركز خرید اضافه كنید. در این فضا حین خرید احساس امنیت و آرامش ویژه ­ای می كنید و قبل و بعد خریدتان می ­توانید از غذا و امكانات مناسب این مركز خرید بهره ­مند شوید.

اگر به دنبال بازدید از مهمترین مراكز خرید مشهد هستید، توصیه می­ كنیم، مركز خرید آرمیتاژ را از دست ندهید.

مركز خرید پروما مشهد

معرفی لاكچری‌ترین مراكز خرید مشهد-bsMvrb0in8
پروما یك كاخ شیش‌ه­ای جذاب است در چهار طبقه، زیربنایی بیش از دوهزار و پانصد متر مربع و دریایی از فروشگاه‌­ها و مغازه‌­ها. این مركز خرید در دهه هشتاد شمسی رونمایی شد و از آن وقت تاكنون محبوبیتش را از دست نداده، اما افزایش داده.

اگر می­‌خواهید از خرید كالاهای ضروری و یومیه بهره ببرید تا هر نوع خرید دیگر، اگر می­‌خواهید برای استراحت پس از خرید در فضایی دلنشین سرگرم شوید، بیلیارد بازی كنید و بولینگ و اگر می­‌خواهید كودكان­تان را حین خرید به بازی و سرگرمی­‌های هیجان‌­آور مشغول دارید، این مكان، مكان شماست.

یكی دیگر از ویژگی­‌های این مركز خرید، پاركینگ بسیار وسیع و دسترسی آسان به این مركز است. از تمامی نقاط مشهد تا این نقطه به سادگی دسترسی دارید و از مقابل این مركز تاكسی­های متنوعی شما را به جاهای مختلفی از شهر مشهد می­‌رسانند.

اگر دیدن مهمترین مراكز خرید مشهد موضوع شماست، پروما را نیز جدی بگیرید.

مجتمع تجاری وصال

 

معرفی لاكچری‌ترین مراكز خرید مشهد-IyPvkl7mkQ
پیش­تر درباره­‌ی مركز خرید الماس شرق نكاتی گفته شد. در مجاورت این مركز خرید یك مركز خرید جذاب دیگر، به نام مجتمع تجاری وصال موجود است كه به وسیله یك پل به الماس شرق متصل شده است.  این مكان نیز به غیر از فروشگاه­‌های بسیار متنوع به شما این فرصت را می­‌دهد كه از مكان­های تفریحی فراوانی نیز بهره ببرید.

از منظر وسعت شش طبقه در پیش روی شماست و بیش از چهارصد واحد تجاری، همه چیز هم در این مركز خرید یافت خواهد شد. تقریبا هرآنچه به عنوان یك خریدار ایرانی به آن نیاز دارید پیش روی شماست. اگر اهل غذا هستید هم فست­فودهای جذابی در این مكان پیدا می­‌كنید. گیم­نت، شهربازی، پارك ملی و نهایتا هایپرماركت از امكانات دیگری است كه این مجموعه پیش روی شما قرار می­‌دهد. این محیط سرزنده، برای شما جذاب خواهد بود. كلبه وحشت این مجموعه را هم از دست ندهید.

بازار رضا مشهد

معرفی لاكچری‌ترین مراكز خرید مشهد-boN4TH3IXnممكن نیست بخواهید لیستی از مهمترین مراكز خرید مشهد تهیه كنید و نام بازار رضا را در آن نادیده بگیرید. این بازار وسیع و كارآمد است و با چرخی در آن می‌­توانید همه چیز پیدا كنید، قیمت­ها نیز معقول هستند و برای مسافران یا افراد محلی گزین‌ه­ی همیشه مناسبی است.

با آمدن مراكز خرید مدرن و لوكس این مركز هنوز از سكه نیفتاده و سال­هاست مشتریان خود را به وفور داشته و دارد. تنوع اما در بازار رضا حرف اول و آخر را می‌­زند، از لوازم آرایشی-بهداشتی و كفش و پوشاك در این بازار می­‌بینید تا سوغاتی-های خوراكی­، چون زرشك و زعفران. وقتی به طبقه­‌ی دوم این بازار سرمی­‌زنید با تنوعی از كارگاه­های فیروزه-تراشی و سنگ‌­تراشی مواجه می‌­شوید.

می­‌توانید در طبقه دوم قاب­هایی را برای خانه و محل كارتان تهیه كنید كه در جاهای دیگر كمتر به دست می‌­آید. در این طبقه مغازه­‌ها و كارگاه­‌های متعددی از طلاكاری، انگشترسازی، فیروزه­‌تراشی و گلدوزی نیز قابل رویت است كه برای بسیاری جذابیت ویژه و كافی دارد.

از منظر طراحی نیز این بازار به نوعی ایجاد شده كه مخاطب می‌­تواند با یك قدم زدن ساده همه­‌ی آنچه كه می‌­خواهد را پیدا كرده و از خرید خود لذت ببرد. خرید از بازار رضا را به عنوان یكی از مهمترین مراكز خرید مشهد به شما توصیه می­‌كنیم.

اشاره به مهمترین مراكز خرید شهر مشهد آنقدرها هم راحت نیست. تعداد آن­ها كم نیست، سعی می‌­كنیم اما به مرور، بهترین­‌ها را با شما درمیان بگذاریم. امید كه مقاله‌­ها كمك كننده باشند.