ریپورتاژ آگهی
برای جهانگردی سفر به پاریس اسپانیا را فراموش نكنید / عكس

برای جهانگردی سفر به پاریس اسپانیا را فراموش نكنید / عكس

بهترین زمان سفر به این شهر زیبا، می تا آگوست است.
  • 1401/06/24
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

بهترین زمان سفر به این شهر زیبا، می تا آگوست است.

هانس كریستین اندرسون، بارسلونا را به دلیل شباهتش به فضای فرانسوی، "پاریس اسپانیا" توصیف كرد. این شهر دارای جذابیت زیبا و اهمیت فرهنگی غنی است. این شهر پایتخت جامعه خودمختار كاتالونیا در اسپانیا و دومین شهر بزرگ اسپانیا است.

بهترین زمان سفر به این شهر زیبا، می تا آگوست است.

 

گردشگری بارسلونا

بارسلون با بیش از دو میلیون نفر جمعیت، دومین شهر بزرگ اسپانیا است. بارسلونا كه در سواحل مدیترانه اسپانیا واقع شده است، دارای تاریخ غنی و طیف گسترده‌ای از جاذبه‌ها برای گردشگران از سراسر جهان است. این شهر مملو از گالری‌ها، موزه‌ها، بناهای تاریخی قرون وسطایی و بسیاری از جاذبه‌های خاص دیگر است. همچنین یك مركز تجاری و صنعتی بزرگ است. این شهر در امتداد سواحل مدیترانه واقع شده است و كوه‌های سر به فلك كشیده، پس زمینه‌ای عالی برای شهر فراهم می‌كند. این شهر مركز استان بارسلونا و همچنین منطقه خودمختار كاتالونیا است. این دروازه ورود به چند مورد از بهترین نقاط توریستی در سراسر جهان مانند كوستا براوا، تاراگونا و كوستا دورادا است. بارسلونا همچنین مركز تولید شكلات در اسپانیا است. این شهر دارای همه چیزهایی است كه یك شهر اروپایی به آن معروف است: بازارها، رستوران‌ها، موزه‌ها، كلیساها و مغازه‌ها. مركز شهر زندگی و لذت را فراهم می‌كند، در حالی كه سواحل نزدیك شهر مكانی برای آرامش كامل است.

 

مكان‌های دیدنی بارسلونا

۱. ساگرادا فامیلیا

 

برای جهانگردی سفر به پاریس اسپانیا را فراموش نكنید / عكس-pDsEHaJRXp

این یكی از مشهورترین و خیره‌كننده‌ترین مكان‌های بارسلون است. این مكان به عنوان میراث جهانی یونسكو اعلام شده است و توسط پاپ بندیكت شانزدهم به عنوان یك كلیسای كوچك معرفی شده است.

 

۲. خیرونا

برای جهانگردی سفر به پاریس اسپانیا را فراموش نكنید / عكس-sb4VNvyrqg
خیرونا كه بین بارسلونا و كاستا براوا قرار دارد، شهری كوچك در قلب كاتالونیا است. خیرونا كه حواس‌تان را از ساحل دور می‌كند، یك سفر یك روزه از بارسلونا را فراهم می‌كند. این شهر در شمال كاتالونیا مملو از فرهنگ و زندگی شبانه زنده است و تقریبا در هر زمانی در طول سال می‌توان از آن بازدید كرد.

۳. لاس رامبلاس

برای جهانگردی سفر به پاریس اسپانیا را فراموش نكنید / عكس-axBu7NvSGV
این بهترین و پر جنب و جوش‌ترین مسیر پیاده روی بارسلون است و مجموعه‌ای از خیابان‌ها پر از گردشگران است. هنرمندان خیابانی جالبی را می‌توان در این خیابان شگفت‌انگیز پر از درخت دید.

۴. پارك گوئل

برای جهانگردی سفر به پاریس اسپانیا را فراموش نكنید / عكس-NMVCtG43yi
یكی از جاذبه‌های توریستی مهم در بارسلون، پارك گوئل، یك مجموعه باغ منحصر به فرد است كه توسط آنتونی گائودی طراحی شده است. این پارك دارای معماری شگفت‌انگیزی است و این پارك یكی از بهترین مناظر شهر را ارائه می‌دهد