ریپورتاژ آگهی
با سیراس شیكاس در آرژانتین آشنا شوید!

با سیراس شیكاس در آرژانتین آشنا شوید!

درست در شمال غرب كوردوبا، این تپه‌های عنصری برای نسل‌ها خانواده‌هایی را حفظ كرده‌اند كه بسیاری از آنها از طریق گاوداری یا گوسفندداری امرار معاش می‌كنند
  • 1401/06/24
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

درست در شمال غرب كوردوبا، این تپه‌های عنصری برای نسل‌ها خانواده‌هایی را حفظ كرده‌اند كه بسیاری از آنها از طریق گاوداری یا گوسفندداری امرار معاش می‌كنند. اما حتی امروز، كسانی كه انگشت خود را در بازار گردشگری فرو كرده‌اند، حس قوی سنت را حفظ كرده‌اند و ماندن در میان آنها به معنای واقعی گام برداشتن در زمان است.

 

با سیراس شیكاس در آرژانتین آشنا شوید!-KYg1VdtBlT

همیشه در سایت‌های گردشگری از بسیاری از كشورها و شهرهای دنیا كه افراد با آن آشنایی قبلی دارند سخن گفته می‌شود. ولی این‌بار سخن در مورد كشوری است كه خیلی كم به آن پرداخته می‌شود. كشوری با مناظر ماورایی و رؤیایی! بله آرزانتین. با وجود تمام زمین‌های پامپاهای پر از باد و طوفان، مكان‌های كمی در آرژانتین وجود دارد كه بتوانید واقعا از مسیری كه به خوبی ساخته شده است خارج شوید. تپه‌های باستانی كه گمان می‌رود مربوط به آند باشد، بر شانه‌های مسافران بی‌باكی می‌كوبند كه قادر به مقاومت در برابر وعده‌های مست كننده وسعت و سكوت نیستند.

درست در شمال غرب كوردوبا، این تپه‌های عنصری برای نسل‌ها خانواده‌هایی را حفظ كرده‌اند كه بسیاری از آنها از طریق گاوداری یا گوسفندداری امرار معاش می‌كنند. اما حتی امروز، كسانی كه انگشت خود را در بازار گردشگری فرو كرده‌اند، حس قوی سنت را حفظ كرده‌اند و ماندن در میان آنها به معنای واقعی گام برداشتن در زمان است. مزرعه‌هایی مانند ایستانیكیا مهمانان را به مناظر وحشی می‌برند تا مانند گائوچوها زندگی كنند، آنها  دور از دامنه‌های پومای دست نیافتنی كه در اطراف این تپه‌ها می‌چرخند یا جمع كردن گاوهای ولگرد برای شمارش یا واكسیناسیون متهم می‌كنند. راهنمایان محلی باهوش نیز سفرهای پیاده‌گردی ارزشمندی را در اینجا انجام می‌دهند. یك شب را در یكی از كلبه‌های دورافتاده بگذرانید كه به چین‌خوردگی‌های كوه‌ها می‌چسبند، قدم به تاریكی بگذارید و چشمانتان را به آسمان ببرید: احساس می‌كنید تنها روحی هستید كه در این زمین سرگردان است.

این نام ممكن است به معنای "كوه‌های كوچك" باشد، اما سیرا چیكاها میزبان طیف متنوعی از حیات وحش هستند. حفاظت به فرهنگ نیز گسترش می‌یابد و لازم به ذكر است كه باید از راه واقعی گائوچوهای آرژانتین در سفرهای خود محافظت كنید. برای آشنایی با گاوچران كمند سوار بر اسب‌های كریولو، یك مزرعه‌داری كاری را مخاطب خود قرار دهید.

آرژانتین را با فضاهای باز و مناظر وحشی، یك مزرعه گاو و چیزهای بكر جدید و نشنیده و ندیده دیدن كنید.