ریپورتاژ آگهی
صلح آمیزترین كشورهای روی كره زمین كدامند؟

صلح آمیزترین كشورهای روی كره زمین كدامند؟

یافتن آرامش در خارج از كشور خود امكان پذیر است، به خصوص اگر قصد سفری آرام به یكی از آرام‌ترین مقاصد جهان دارید.
  • 1401/06/23
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : اخبار گردشگری
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

یافتن آرامش در خارج از كشور خود امكان پذیر است، به خصوص اگر قصد سفری آرام به یكی از آرام‌ترین مقاصد جهان دارید.

به همان اندازه كه ما سفر را دوست داریم، سفر بین‌المللی می‌تواند استرس زا باشد. چمدان خود را به فرودگاه می‌برید، با این امید كه گفته شد چمدان‌ها در فرآیند سفر هوایی گم نمی‌شوند، قرار گرفتن در مكانی كه ممكن است به آن زبان صحبت نكنید، تلاش می‌كنید گذرنامه خود را پیگیری كنید، این لیست همچنان ادامه دارد. یافتن آرامش در خارج از كشور خود امكان پذیر است، به خصوص اگر قصد سفری آرام به یكی از آرام‌ترین مقاصد جهان دارید.

ایسلند

 

صلح آمیزترین كشورهای روی كره زمین كدامند؟-s6MW9RVbU0

شكی نیست كه كدام كشور تاج صلح‌آمیزترین را به دست می‌آورد، ایسلند در هفت سال گذشته در صدر فهرست جهانی صلح (GPI) قرار داشته است. با وجود اینكه ایسلند محل فیلمبرداری برخی از نبردهای حماسی بازی تاج و تخت است، اما ایسلند دوستانه، امن و مملو از مكان‌هایی برای آرامش است. خارج از پایتخت مدرن ریكیاویك سرمایه‌گذاری كنید تا تالاب مخفی را تجربه كنید، چشمه‌ای آب گرم كه با اتوبوس فاصله دارد. این قدیمی‌ترین استخر در ایسلند است و آب در تمام طول سال در دمای ۱۰۰ تا ۱۰۴ درجه فارنهایت ثابت می‌ماند. در زمستان، می‌توانید غوطه ور شوید و از شگفتی‌های آن لذت ببرید. جهان با تماشای شفق شمالی در بالا. حداكثر آرامش به دست آمده است.

بوتان

 

صلح آمیزترین كشورهای روی كره زمین كدامند؟-vm8ZjhNbwQ

دولت بوتان آنقدر بر شادی مردم متمركز است كه اصطلاح شادی ناخالص ملی (GNH ) را اختراع كردند. بوتان كه در كوه‌های زیبا بین هند و چین قرار گرفته است، یك پادشاهی كوچك بودایی است. مردم دوستانه هستند و معماری واقعا الهام بخش است. در حالی كه فرصت‌های زیادی برای مدیتیشن و تفكر در بوتان وجود دارد، شما همچنین می‌توانید با یك تجربه پنهان‌سازی عمیق‌تر به خودتان فشار بیاورید. پیاده‌روی آدم برفی یك پیاده‌روی چند هفته‌ای (۱۹ تا ۲۴ روز) از طریق هیمالیا است. معابد و جنگل‌های یك كشور منحصر به فرد. مسافران محدودیت‌های خود را در این پیاده‌روی شدید آزمایش می‌كنند، اما می‌تواند همان چیزی باشد كه برای رضایت از خود به آن نیاز دارید.

نیوزلند

 

 

صلح آمیزترین كشورهای روی كره زمین كدامند؟-1fscgisxOU

كیوی‌های دوست داشتنی در سرتاسر جهان به خاطر لهجه‌های جالب، حس شوخ طبعی و اهل سرزمین میانه شهرت دارند. برخلاف سه گانه ارباب حلقه‌ها، نیوزلند گرفتار ترول‌ها، اورك‌ها و جنگ‌های طولانی نیست. ۹۰ درصد از مهاجران نیوزیلند را به دوستان و خانواده توصیه می‌كنند. البته، با تقریبا۹۰۰۰ مایل ساحل با كوه‌های ناهموار، سواحل طلایی و آب نیلگون، ما مطمئنیم بیش از یك دلیل وجود دارد كه چرا نیوزلند باید در فهرست سفر شما باشد. سفرهای دریایی با قایق بادبانی و رضایت درونی شما به هر شكلی باشد: ماهیگیری، شنا، غواصی یا صرفا در نور گرم خورشید و مناظر زیبا.

 

سوئیس

صلح آمیزترین كشورهای روی كره زمین كدامند؟-ajTwJNdlee

وقتی صحبت از آرامش به میان می‌آید، مهربانی با مادر زمین ضرری ندارد. سوئیس یكی  از پایدارترین كشورهای جهان از نظر زیست محیطی است و سرمایه گذاری زیادی در انرژی‌های تجدیدپذیر و محصولات سازگار با محیط زیست انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید از زندگی شلوغ شهری دور شوید، حومه سوئیس كلبه‌های دورافتاده آلپ برای اجاره و داشتن آرامشی از جنس ابریشم دارد. این كابین‌های روستایی در سراسر منطقه واقع شده‌اند و به شما آرامشی را می‌دهند كه برای انعكاس آن نیاز دارید، اما همچنان به راحتی به اسكی و پیاده‌روی دسترسی دارید تا بدن خود را مانند ذهنتان سالم نگه دارید .

ژاپن

 

صلح آمیزترین كشورهای روی كره زمین كدامند؟-jB5cyqWgc0

معنویت در ژاپن قوی است از باغ‌های ذن گرفته تا معابد باستانی تا زیارتگاه‌های پیچیده این كشور یادگاری از خداست. شهر كیوتو هنوز تمام نشانه‌های سنتی ژاپن را دارد: درختان گیلاس، كوه‌ها و باغ‌های آرام. همچنین بیش از ۲۰۰۰ معبد و زیارتگاه را در خود جای داده است كه تمام فضایی را كه برای اندیشیدن به آن نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.


دانمارك

صلح آمیزترین كشورهای روی كره زمین كدامند؟-qXLQcK8UsX
صلح و شادی مانند شكلات و كره بادام زمینی با هم تركیب می‌شوند، بنابراین دانمارك یك افزودنی طبیعی به این لیست است. سال به سال یكی از شادترین مكان‌های روی زمین نامیده می‌شود. با وجود قلعه‌ها و خانه‌های عمارت فراوان، ساختن افسانه خود در هنگام اقامت در دانمارك آسان است. هر استرسی كه با خود به همراه داشته باشید در حالی كه خود را آرام می‌كنید و خود را نوازش می‌كنید از بین می‌رود.