ریپورتاژ آگهی
گذری به هاچینوهه، یكی از زیباترین نقاط توریستی ژاپن

گذری به هاچینوهه، یكی از زیباترین نقاط توریستی ژاپن

اهمیت تاریخی و فرهنگی هاچینوهه بسیار زیاد است. آثار باستان شناسی نشان می‌دهد كه انسان‌ها از دوران جومون یعنی حدود ۲۰۰۰۰ سال پیش در این منطقه ساكن بوده‌اند.
  • 1401/06/22
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

اهمیت تاریخی و فرهنگی هاچینوهه بسیار زیاد است. آثار باستان شناسی نشان می‌دهد كه انسان‌ها از دوران جومون یعنی حدود ۲۰۰۰۰ سال پیش در این منطقه ساكن بوده‌اند.

هاچینوهه در استان آئوموری جزیره هونشو، با روستاهایی غرق در تاریخ و سواحل اقیانوس آرام، بخش غم‌انگیزی از زیبایی است كه نادیده گرفته شده است (كمتر از ۲ درصد مسافران خارجی به ژاپن راه خود را به اینجا می‌رسانند). زلزله و سونامی سال ۲۰۱۱ بسیاری از مناطق شمالی را نابود كرد و از آن زمان تاكنون، گردشگری برای احیای این منطقه بسیار مهم بوده است. جامعه محلی به طور خستگی ناپذیری برای بخیه زدن زخم‌ها، ایجاد درآمد حیاتی و ارتقای منطقه به سمت شكوه سابق خود كار كرده است.

مسیر ساحلی میچینوكو كه اخیرا بازسازی شده است و شهر هاچینوهه را به سوما در فوكوشیما متصل می‌كند در واقع راهی عالی برای كاوش است. این مسیر كه در امتداد ساحل توهوكو می‌چرخد، به زیارتگاه‌های پنهان شینتو، جنگل‌های پر از خرس و علفزارهای معطر گل‌های وحشی در طول ۱۰۰۰ كیلومتر زیبا می‌رود. در یكی از مهمان‌خانه‌های دلپذیر بسیاری كه در طول مسیر وجود دارد، سر بزنید و در عین حال كه مستقیما از خانواده‌های محلی حمایت می‌كنید، نگاهی اجمالی به زندگی اصیل توهوكو خواهید داشت.

اهمیت تاریخی و فرهنگی هاچینوهه بسیار زیاد است. آثار باستان شناسی نشان می‌دهد كه انسان‌ها از دوران جومون یعنی حدود ۲۰۰۰۰ سال پیش در این منطقه ساكن بوده‌اند. تاثیر قبیله سامورایی نانبو را می‌توان در هر اینچ از منطقه احساس كرد، از قلعه نجو كه به طور وفادارانه بازسازی شده است، ساخته شده توسط یك رهبر نظامی در سال ۱۳۳۴، تا رواج هنرهای عامیانه نانبو كه نسل‌ها پیش توسعه یافته، اما هنوز با عشق و نفیس تمرین می شود.

جذابیت این شهر كمتر شناخته شده شامل شینگو اونسن آرامش‌بخش است كه آب‌های قلیایی داغ غنی از مواد معدنی را از چشمه عقاب می‌گیرد. یك راه طبیعی برای آبگرم، پس از آن پیاده روی‌های طولانی ساحلی، در اینجا غوطه ور شوید تا به طور كامل قدرت‌های شفابخش طبیعت را جذب كنید.

گذری به هاچینوهه، یكی از زیباترین نقاط توریستی ژاپن-nCtIRRJjZe