ریپورتاژ آگهی
از وت سوت (Wet suit) چه می‌دانیم؟ / روایتی از النا

از وت سوت (Wet suit) چه می‌دانیم؟ / روایتی از النا

النا؛ ایرانگرد و طبیعتگرده. اون عاشق سفر كردنه و معتقده سفر همراه با آرامش چشم‌اندازهای جدیدی بهمون می‌ده و زندگی دوباره‌ای بهمون می بخشه
  • 1401/06/22
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

النا؛ ایرانگرد و طبیعتگرده. اون عاشق سفر كردنه و معتقده سفر همراه با آرامش چشم‌اندازهای جدیدی بهمون می‌ده و زندگی دوباره‌ای بهمون می بخشه، به نظر النا سفر باعث می‌شه تا از زندگی خودمون لذت ببریم و تصمیم‌های فوق‌العاده‌ای برای زندگی و حرفه‌ خودمون بگیریم چرا كه با ذهنی تازه و سالم برمی‌گردیم و این امر رو موجب افزایش بازدهی و كیفیت كار می‌دونه. اون توصیه می‌كنه تا هیچ بهانه‌ای نیاریم، بیشتر از كار روی خودمون سرمایه‌گذاری كنیم و سفر بریم. النا درباره لباسی مخصوص ورزش‌های آبی می‌گه، پس با ما همراه باشید تا از طریق این دختر طبیعتگرد بیشتر از «وت سوت (Wet suit)» بدونیم.

النا مهم‌ترین نكاتی كه درباره «وت سوت (Wet suit)» باید بدونیم رو بهمون می‌گه: "وت سوت ها از ماده ای به نام نئوپرین ساخته شده است كه به عنوان یك عایق عمل كرده تا دمای بدن را حفظ نماید تا فرد دچار كاهش افت دمای بدن نشود. (هیپورتمی) به طور معمول این لباس را شناگران، غواصان و سایر ورزشكاران دریایی برای زمانی كه دمای آب بسیار پایین است استفاده می‌كنند. گرمایش وت سوت با ضخامت آن نسبت مستقیم دارد گرچه ضخامت بیشتر باشد منجر به كاهش انعطاف پذیری خواهد شد و پوشیدن آن سخت‌تر است. ضخامت آن ۱میل، ۳میل،۵میل و ۷میل می‌باشد كه برحسب نوع فعالیت، حرارت آب، مدت زمان داخل آب بودن انتخاب می‌شود."

 

از وت سوت (Wet suit) چه می‌دانیم؟ / روایتی از النا-l7igg5OmWq

اون در ادامه پیشنهاداتی برای نحوه پوشیدن و مراقبت كردن از وت سوت داره: "لازم به ذكر است كه این لباس به طور كامل جذب بدن است. برای پوشیدن از ناخن استفاده نكنید. از دیگران كمك بگیرید. بدن را خیس كنید تا راحت‌تر بپوشید. حتما بعد از استفاده با دست آب سرد پشت و روی لباس شسته شود (بدون موادشوینده غلیظ). اگر لكی داشت نیم‌ساعت داخل آب سرد با مایع شستشوی رقیق بزارید بعد آب‌كشی كنید. اول پشت لباس بعد روی لباس را داخل سایه از كمر اویزان كرده تا خشك شود."

 

از وت سوت (Wet suit) چه می‌دانیم؟ / روایتی از النا-C8Zr1dTyrC