ریپورتاژ آگهی
حمام در آب‌های طبیعی با سفر به پاموكاله تركیه!

حمام در آب‌های طبیعی با سفر به پاموكاله تركیه!

مردم همیشه به این مكان می‌آیند و ترجیح می‌دهند در آب شیرین و طبیعی آن حمام كنند. پاموكاله یك كلمه تركی است كه به معنای "قلعه‌ای از پنبه" است.
  • 1401/06/22
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : شهر-استان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

مردم همیشه به این مكان می‌آیند و ترجیح می‌دهند در آب شیرین و طبیعی آن حمام كنند. پاموكاله یك كلمه تركی است كه به معنای "قلعه‌ای از پنبه" است.

حمام در آب‌های طبیعی با سفر به پاموكاله تركیه!-ZPDs95QxWR

پاموكاله شهری است كه در بخش غربی تركیه قرار دارد. این شهر را شهر مواد معدنی می‌نامند، زیرا در سواحل این شهر مواد معدنی زیادی از جریان آب باقی مانده است. این مكان كه به عنوان آبگرم طبیعی نامیده می‌شود، گردشگری را به عنوان یكی از صنایع اصلی خود دارد. مردم همیشه به این مكان می‌آیند و ترجیح می‌دهند در آب شیرین و طبیعی آن حمام كنند. پاموكاله یك كلمه تركی است كه به معنای "قلعه‌ای از پنبه" است. این منطقه به عنوان میراث جهانی اعلام شده است و شما نمی‌توانید هتل‌های كاملی را در این منطقه پیدا كنید. با این حال، این مكان دارای منظره دیدنی زیبایی است و دوستداران طبیعت باید حداقل یك بار در طول زندگی خود از این مكان دیدن كنند.

بهترین زمان دیدن ازاین منطقه بكر، سپتامبر است.

این شهر به دلیل وجود چشمه‌های متعدد و همچنین سنگ تراورتن یكی از مكان‌های معروف در سراسر كشور تركیه شناخته شده است. این منطقه از باقیمانده منبع مواد معدنی متعدد و همچنین كربنات‌هایی است كه در اینجا توسط آب جاری باقی می‌ماند. از زمان‌های قدیم، آب یا حوضچه‌های موجود در این منطقه به عنوان آبگرم مورد استفاده قرار می‌گرفته است و این یكی از دلایل اصلی است كه گردشگران ترجیح می‌دهند بیشتر در اینجا باشند.

 

سنگ‌های بزرگ ساخته شده از مواد معدنی:

سنگ‌های تراورتن یا به قول ما تراس‌هایی كه به‌عنوان مكان میراث جهانی مشخص شده‌اند، كوه‌ها یا صخره‌های زیبایی هستند كه با مواد معدنی سفید پوشیده شده‌اند. معمولا از شما خواسته می‌شود كه با پای برهنه روی این تراورتن‌ها راه بروید و از این رو برای همین كار آماده باشید. شما می‌توانید در آب گرم حمام كنید و همچنین می‌توانید از درمان آبگرم طبیعی خوب لذت ببرید.