ریپورتاژ آگهی
جاذبه طبیعی اطراف تهران، آبشار ایگل به روایت مبین كروندی

جاذبه طبیعی اطراف تهران، آبشار ایگل به روایت مبین كروندی

برای رفتن به پای آبشار حدود دو ساعت پیاده‌روی در مسیری كم شیب و نسبتا هموار پیش رو دارید
  • 1401/06/21
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : آبشارهای ایران
آدرس : استان تهران، ۲۵ كیلومتری تهران، چهار كیلومتری غرب اوشان"
تلفن : 66059000-021

مبین كروندی؛ طبیعت‌گرد، آبشارگرد و دره‌نورده، اون ایرانگردی می‌كنه و به ماجراجویی علاقه داره. مبین به اطراف تهران رفته و تنها با ۲۵ كیلومتر فاصله گرفتن از شهر به روستایی به نام ایگل رسیده و از آبشاری با همین اسم دیدن كرده و حسابی شارژ شده. با ما همراه باشید تا بیشتر از «آبشار ایگل» بدونیم.

جاذبه طبیعی اطراف تهران، آبشار ایگل به روایت مبین كروندی-djtImcgpbD
 مبین تو صفحه اینستاگرامش (mobin_karvandi) از تجربه دیدن «آبشار ایگل» در پاییز و دوباره دیدنش در زمان پر آبی می‌گه و آبشار رو معرفی می‌كنه: "این آبشار زیبا رو پاییز دوسال پیش رفته بودم، خیلی دوست داشتم كه تو اوج پر آبی هم ببینمش كه خداروشكر امسال خیلی پر آب بود. آبشار ایگل یكی از جاهای دیدنی اطراف تهران و از مقاصد طبیعت‌گردی است كه در حوالی آن قرار دارد. این آبشار در دامنه ارتفاعات توچال و در روستای ایگل قرار دارد و با تهران ۲۵ كیلومتری فاصله دارد. با توجه به نزدیكی این آبشار به پایتخت ایگل مكانی مناسب و عالی برای سفرهای كوتاه است."

جاذبه طبیعی اطراف تهران، آبشار ایگل به روایت مبین كروندی-jvdqZR6h1S

 اون در ادامه نحوه رفتن و رسیدن به آبشار ایگل رو بهمون می‌گه، درباره بهترین زمان و فصل برای سفر و دیدن این زیبایی پیشنهاد می‌ده و در نهایت آدرس دقیق این جاذبه طبیعی رو می‌ده: "برای رفتن به روستای ایگل و تماشای آبشار ایگل، جاده لواسانات به‌سمت اوشان فشم را در پیش بگیرید. در طول مسیر و نرسیده به روستای آهار تابلوی روستای ایگل را خواهید دید و سپس باید در جاده فرعی حركت كنید تا به ایگل برسید. بعد از رسیدن به ایگل خودروتان را پارك كنی، برای رفتن به پای آبشار حدود دو ساعت پیاده‌روی در مسیری كم شیب و نسبتا هموار پیش رو دارید. بهترین زمان سفر به آبشار ایگل اواخر بهار و ابتدای تابستان است. آدرس: استان تهران، ۲۵ كیلومتری تهران، چهار كیلومتری غرب اوشان"

جاذبه طبیعی اطراف تهران، آبشار ایگل به روایت مبین كروندی-iSqkZa6ORI