ریپورتاژ آگهی
زیباترین پاییزها را در كجاها می‌توان دید؟ / عكس

زیباترین پاییزها را در كجاها می‌توان دید؟ / عكس

اگر فردی هستید كه عاشق نمایش در فستیوال‌های راك هستید، این زمان مكان شماست! جشنواره‌های راكی ​​سواحل متروك را با نوشیدنی‌های جذاب تا طلوع خورشید زنده می‌كنند.
  • 1401/06/21
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

اگر فردی هستید كه عاشق نمایش در فستیوال‌های راك هستید، این زمان مكان شماست! جشنواره‌های راكی ​​سواحل متروك را با نوشیدنی‌های جذاب تا طلوع خورشید زنده می‌كنند. این جشنواره‌ها تا زمانی ادامه می‌یابد كه هر فرد از زمان خود لذت برده باشد. موسیقی بسیار جذاب با ورودی رایگان! به تعدادی از مكان‌های باستان شناسی ورودی رایگان است. چه چیز دیگری نیاز دارید؟

پاییز فصلی است كه در آن مادر طبیعت به هنرمند خود اجازه می‌دهد تا در جبهه بیرون بیاید و سیاره را با رنگ‌های زیبا بركت دهد. این مكان‌ها به شما ثابت می‌كنند كه او در مورد رنگ‌بازی چقدر بالقوه است.

كوتسولدز، انگلستان

زیباترین پاییزها را در كجاها می‌توان دید؟ / عكس-jeulbeRFib
پاییز بهترین زمان برای گشت و گذار در روستا است زیرا بیشتر گردشگران به خانه‌های خود برمی‌گردند و محیطی آرام را تجربه خواهید كرد.  Cotswold روستایی با تاریخی عمیق است. در این زمان هوا سرد است. فضای ابری باعث می‌شود روستا كمی خواب آلود به نظر برسد اما مقصد مناسبی برای پاییز است. بهترین راه برای كاوش در این مكان پیاده روی است كه وقت خود را برای لذت بردن از روستا صرف كنید.

كرت، یونان

زیباترین پاییزها را در كجاها می‌توان دید؟ / عكس-DOPNOqWFLT

 اگر فردی هستید كه عاشق نمایش در فستیوال‌های راك هستید، این زمان مكان شماست! جشنواره‌های راكی ​​سواحل متروك را با نوشیدنی‌های جذاب تا طلوع خورشید زنده می‌كنند.  این جشنواره‌ها تا زمانی ادامه می‌یابد كه هر فرد از زمان خود لذت برده باشد. موسیقی بسیار جذاب با ورودی رایگان! به تعدادی از مكان‌های باستان شناسی ورودی رایگان است. چه چیز دیگری نیاز دارید؟

 وستر راس، اسكاتلند

زیباترین پاییزها را در كجاها می‌توان دید؟ / عكس-RZG4nbnb86
 این بخش شگفت انگیز اسكاتلندی از جهان بهترین غذاهای دریایی را در سراسر جهان به شما ارائه می‌دهد. ماهی قزل آلای دودی و خرچنگ دریایی بهترین چیزی است كه می‌توانید بعد از یك تابستان گرم مصرف كنید. غذای مخصوص قارچ محلی است كه این مكان با چشم انداز بكر چیزی از بهشت ​​كم ندارد.

گرویر، سوئیس

زیباترین پاییزها را در كجاها می‌توان دید؟ / عكس-F4PKd9afnb

 دریاچه كوهستانی در منطقه گرویره، سوئیس

این مكان زیبا به عنوان مركز افسانه‌ای پنیرسازی، می‌تواند قلب شما را با رنگ‌های گرمش كه تا آنجا كه می‌بینید پخش می‌شود، آب كند. نسبتی از برگ‌ها كه رنگشان را تغییر می‌دهند، منظره‌ای چشمگیر ایجاد می‌كنند. از رنگ سبز روشن گرفته تا رنگ زرد مات، می‌توانید چشمان خود را با همه چیز تغذیه كنید.

اسنودونیا، ولز

 

زیباترین پاییزها را در كجاها می‌توان دید؟ / عكس-5eugNmFqSe
 اسنودون مانتین ویو با مسیر خاكی

 بر خلاف نام، این مكان هیچ كاری برای انجام این برف ندارد. به هر كجا كه چشمانتان را بچرخانید، تنها چیزی كه می‌بینید رنگ سبز یك شكل است. با یك كت بارانی به عنوان یكنواخت اجباری، تركیب آب حبابی و سبز شاداب به سادگی روز شما را كامل می‌كند.

ایتالیا

با جشنواره‌های غذا در همه جا، احتمال گم شدن در ایتالیا بیشتر است. ایتالیا به خاطر غذاها و نوشیدنی‌هایی كه سرو می‌كند شهرت جهانی دارد، اما پس از تابستان، جشن بهار كمی خاص تر می‌شود. شما می‌توانید در هر جایی كه مقداری غذای خوشمزه در دست دارید بنشینید و از روز لذت ببرید.

از رنگ‌های پاییزی لذت ببرید و بهترین استفاده را در این مقاصد خیره كننده داشته باشید.

از همین حالا برای سفرهای پاییزی خود برنامه‌ریزی كنید.