ریپورتاژ آگهی
روایت النا از یكی از نزدیك‌ترین آبشارها به تهران

روایت النا از یكی از نزدیك‌ترین آبشارها به تهران

النا؛ طبیعتگرد، ایرانگرد، عاشق و بلاگر سفره. اون معتقده یك سفر همراه با آرامش، چشم‌اندازهای جدیدی به آدمی می‌ده و زندگی دوباره‌ای می بخشه.
  • 1401/06/20
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

النا؛ طبیعتگرد، ایرانگرد، عاشق و بلاگر سفره. اون معتقده یك سفر همراه با آرامش، چشم‌اندازهای جدیدی به آدمی می‌ده و زندگی دوباره‌ای می بخشه. به نظر النا سفر باعث می‌شه تا از زندگی خود لذت ببری و تصمیم‌های فوق‌العاده‌ای برای زندگی و حرفه‌ خود بگیری، چرا كه با ذهنی تازه و سالم برمی‌گردی و همین سبب افزایش بازدهی و كیفیت كار می‌شه. اون توصیه می‌كنه هیچ بهانه‌ای نیاریم و بیشتر از كار روی خودمون سرمایه‌گذاری كنیم و سفر بریم. با ما همراه باشید تا با روایت این دختر طبیعتگرد بیشتر از «آبشاركفترلو» بدونیم.

النا كوتاه و مختصر از ویژگی‌ها و مختصات «آبشاركفترلو»، این جاذبه طبیعی هیجان‌انگیز می‌گه: " آبشاركفترلو؛ واقع در لواسان، كندعلیا، خیابان آبشار. وجه تسمیه: به علت وجود لانه كبوتر. حدود ۴۵دقیقه پیمایش تا آبشار. درجه سختی: ۲از ۵. ارتفاع آبشار: حدود ۱۰متر. ارتفاع از سطح دریا: ۲۳۰۰متر. آنتن دهی ندارد. جای پارك ماشین دارد اما پاركینگ ندارد. سرویس بهداشتی ندارد. مناسب برای سفرهای نیم روزه خانوادگی." اون در ادامه به نكات مهمی برای بازدید از این آبشار اشاره می‌كنه: "كفش مناسب كوهنوردی بپوشید و كوله ی مناسب و باتوم همراه داشته باشید. قابل دسترسی بر روی اپلیكیشن. بهترین فصل بازید: بهار و تابستان."

 

روایت النا از یكی از نزدیك‌ترین آبشارها به تهران-lCXPvtJiaB

‌اون توصیه‌هایی برای حضور و لذت همیشگی بردن در طبیعت داره: "احترام به فرهنگ، پوشش و آداب و رسوم هر منطقه احترام به خودمان است. از مردمان محلی خرید كنیم برای گردش رونق اقتصادی منطقه. تو طبیعت چیزی به جا نزاریم جز ردپامون و ازطبیعت چیزی برنداریم جز عكسامون. به طبیعت و حیوانات احترام بزاریم چون ما وارد حریم آنها شدیم. زباله نریزیم، زباله‌هامونو با خودمون ببریم و رها نكنیم. در طبیعت از پخش موسیقی با صدای بلند جدا خودداری كنید. از خوردن مشروبات الكلی و مواد روانگردان و مواد مخدر در طبیعت پرهیز كنید، خطر همیشه دركمین است."

 

روایت النا از یكی از نزدیك‌ترین آبشارها به تهران-3CMhKOafAq