ریپورتاژ آگهی
هیجان انگیزترین سرسره های آبی جهان / عكس

هیجان انگیزترین سرسره های آبی جهان / عكس

موارد زیر ترتیب خاصی ندارند و به دور از جامعیت هستند. لذت ببرید و موفق باشید.
  • 1401/06/20
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

موارد زیر ترتیب خاصی ندارند و به دور از جامعیت هستند. لذت ببرید و موفق باشید.

 به دنبال برخی از هیجان‌انگیزترین سرسره‌های آبی هستید؟ ما تعدادی از جذابترین، سریع‌ترین و عموما ترسناك‌ترین سواری‌ها را در سراسر جهان گردآوری كرده‌ایم. برخی از آنها شامل كوسه‌ها و دلفین‌های زنده هستند.

  موارد زیر ترتیب خاصی ندارند و به دور از جامعیت هستند. لذت ببرید و موفق باشید.

۱. سرسره  با دلفین

هیجان انگیزترین سرسره های آبی جهان / عكس-jT9hr5d4g9
 با مقایسه آنها متوجه یك روند كلی در هیجان انگیزترین سرسره‌های آبی خواهید شد.  Dolphin Plunge بخشی از سفر را شما از طریق یك لوله شفاف می‌بیند در حالی كه دلفین در اطراف شما جست و خیز می‌كند. این دلفین‌ها حتی در كنار شما به مسابقه می‌پردازند.

 ۲. دم عقرب، ارل نوح

 این سرسره به درستی نامگذاری شده است. این سرسره آبی هیجان انگیز بیشتر شبیه ترن هوایی است تا سواری آبی سنتی. سواركاران شجاع برای شروع كمی كمتر از ۱۷ متر از در تله پایین می‌آیند. برای اینكه در واقع یك حلقه وارونه انجام دهید، به این تقویت اولیه نیاز دارید تا به سرعتی در حدود ۴۸ كیلومتر در ساعت برسید.

  همانطور كه اگر سرعت كافی نبود، باید به ترس خود از ارتفاع نیز غلبه كنید اما در كل حس دوست داشتنی است.

 

۲. گرداب وحشی

هیجان انگیزترین سرسره های آبی جهان / عكس-PXWmeDq9kx

آیا سواری آن انتظارات شما را برآورده می‌كند؟ شما سواری را با شمارش معكوس جلوی درب تله شروع می‌كنید. انگار به اندازه كافی عصبی نیستید، سپس ۱۲ متر پایین می‌افتید.

 شما به سرعتی در حدود ۶۴ كیلومتر بر ساعت خواهید رسید و با سرعت دادن به مسیر، نیروی ۲.۵ G را تجربه خواهید كرد. همه اینها قبل از اینكه در پایان به طور غیر رسمی در یك استخر ریخته شوند.

  ۵. گردباد، پارك آبی چیملونگ، چین

هیجان انگیزترین سرسره های آبی جهان / عكس-B4L0K92fJe

  یك نمونه عالی دیگر از سرسره‌های آبی هیجان انگیز در اینجا وجود دارد. این یكی نیز به درستی نامگذاری شده است.  این یكی به تجربه خشم مادر طبیعت نزدیك می‌شود و در عین حال شما را بیشتر می‌خواهد در خود غرق كند.

  برای شروع، سواركارانی كه با شناورهای چهار نفره سفر می‌كنند، از یك طبقه شش طبقه به پایین پرتاب می‌شوند. در سكانس اصلی این سواری، سواران به دور یك قیف بزرگ می‌چرخند، به‌گونه‌ای كه انگار در یك گردباد مكیده شده‌اند. تجره خارق العاده‌ای است.

  ۶. سیاه چاله، آلمان

هیجان انگیزترین سرسره های آبی جهان / عكس-eCYT2NKuqE

هیچ چیز سرگردان‌كننده‌تر از فرو رفتن با سرعت در یك تونل سیاه و سفید نیست. پس از شروع تاریكی سواری، سواران با مجموعه‌ای همیشه در حال تغییر و گیج كننده از چراغ های LED رنگی پذیرایی می‌شوند.

حتی یك حلقه رنگین كمان ثابت وجود دارد كه درست قبل از اینكه در پایان به نور روز رانده شود، به یك انفجار نور آبی و سبز تبدیل می‌شود. این یكی ممكن است باعث شود در پایان شما احساس بیماری و سرگیجه كنید.

  ۷. سامیت، فلوریدا

هیجان انگیزترین سرسره های آبی جهان / عكس-BxTsyybjIz
آه، دنیای دیزنی. مكانی برای جادو و رمز و راز برای كودكان و بزرگسالان به طور یكسان. اینجا خانه برخی از خارق العادترین مناظر جهان و تجربه‌ای عالی برای یك خانواده است. اما آیا می‌دانستید این سرسره یكی از هیجان انگیزترین سرسره‌های آبی جهان را نیز دارد؟

سواران در حالی كه سرعت آنها ثبت می‌شود، ۱۲ طبقه شگفت انگیز را طی می‌كنند. شما از طریق یك تونل تاریك پرواز می‌كنید و در انتهای مسیر ۱۱۰ متری به داخل آب سفید می‌پاشید.

  ۸. كلیمانجارو، آلدیا داس آگواس، برزیل

  ظاهرا یكی از بلندترین سرسره‌های آبی جهان است كه در ارتفاع ۴۹ متری در هوا قرار دارد. این بلندتر از مجسمه آزادی است، بدون پایه.

برای تجربه این سواری باید هزینه آن را از قبل پرداخت كنید. ۲۳۴ پله بین شما و یك سواری بسیار هیجان انگیز قرار دارد. تخمین زده می‌شود كه از هر ۲۰ سوار، ۱ نفر می‌بیند كه شجاعت خود را در صعود شكست می‌دهد. برای كسانی كه به اندازه كافی شجاع هستند تا به اوج برسند، با یك سقوط تقریبا عمودی، سواری هیجان‌انگیز و غوطه‌ور شدن در استخر در پایان پاداش دریافت می‌كنند.