ریپورتاژ آگهی
آشنایی با ساموس، مقصدی كمتر شناخته شده در یونان

آشنایی با ساموس، مقصدی كمتر شناخته شده در یونان

بازی هتل‌های جزیره قرار است در سال ۲۰۲۲ به سطح بالایی برسد و برند بوهو لوكس آخرین پست خود را در ساموس در ماه می افتتاح كند.
  • 1401/06/20
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

بازی هتل‌های جزیره قرار است در سال ۲۰۲۲ به سطح بالایی برسد و برند بوهو لوكس آخرین پست خود را در ساموس در ماه می افتتاح كند.

ساموس كه تنها یك كیلومتر و نیم از ساحل ناهموار تركیه فاصله دارد، بی سر و صدا خود را به عنوان بهترین جزیره یونانی می‌شناسد كه بسیاری از مردم هرگز نام آن را نشنیده‌اند. پایتخت جهانی آن، واتی، جایی كه كباب‌خانه‌های شلوغ و غذاخوری‌های پیتزا در اطراف میدان مركزی اصلی قرار گرفته‌اند، كاملا در تضاد با دهكده‌های ماهیگیری سنگ‌آلودش قرار دارد، جایی كه گربه‌های سبك بدن خود را به دور صندلی‌های میخانه‌ای می‌چرخانند و اختاپوس‌هایی به‌هم می‌چرخند.

بازی هتل‌های جزیره قرار است در سال ۲۰۲۲ به سطح بالایی برسد و برند بوهو لوكس آخرین پست خود را در ساموس در ماه می افتتاح كند. با معماری الهام‌گرفته از ساختمان‌های سنتی موجود در روستاهای سامیایی، این ملك مخصوص بزرگسالان (كه مسلما خانواده‌پسندتر است) در اطراف پلاتیا ساخته می‌شود كه برای شبیه‌سازی میدان اصلی روستا طراحی شده است، با استخرهای شنای متعدد كه نقطه كانونی هر كدام را تشكیل می‌دهند.

با این حال، سواحل ساموس آهنگ آژیر واقعی است از تكه كوچك اما بهشتی در دهكده پوزیدونیو گرفته تا بلوف‌ها و آبشارهای تماشایی در پوتامی كه در غروب آفتاب با درخشش كهربایی مایع پوشیده شده‌اند. بیشتر در داخل، قله‌های دوقلوی آمپلوس و كركیس را خواهید دید كه بر فراز جنگل‌های كاج آمبروسیال برافراشته‌اند و در دامنه‌های آن‌ها شهرهای كوهستانی شادمانه‌ای كه در طول سال‌ها به طرز خوشمزه‌ای بدون تغییر باقی مانده‌اند.

انتخاب یك جزیره یونانی زیر رادار و كمتر توسعه یافته همیشه یك گزینه سبزتر خواهد بود و البته رزرو هتل مستقل و محلی. نكته مهم در مورد یونان این است كه پیش فرض آنها برای خوردن و آشامیدن، مواد محلی و فصلی با زنجیره تامین متشكل از تولیدكنندگان كوچك محلی است.

آشنایی با ساموس، مقصدی كمتر شناخته شده در یونان-a1iKnt4ePT