ریپورتاژ آگهی
حمام‌ های عجیب از سراسر جهان / عكس

حمام‌ های عجیب از سراسر جهان / عكس

احترام متحرك مدرن به پاكیزگی و خداپرستی. ما می‌توانیم ادامه دهیم، اما مطمئن هستیم كه شما به این نكته پی می‌برید.
  • 1401/06/20
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

احترام متحرك مدرن به پاكیزگی و خداپرستی. ما می‌توانیم ادامه دهیم، اما مطمئن هستیم كه شما به این نكته پی می‌برید.

آیا می‌دانستید كه می‌توانید دوش اجاره كنید؟ اكثر مردم با ایده كرایه توالت‌های قابل حمل روبرو هستند، اما كرایه دوش به سطح آگاهی عمومی مانند توالت‌های قابل حمل خوب قدیمی نرسیده است. ما به دوش‌های قابل حمل خود بسیار افتخار می‌كنیم. آنها آثار هنری پلاستیكی هستند. ادای احترام متحرك مدرن به پاكیزگی و خداپرستی. ما می‌توانیم ادامه دهیم، اما مطمئن هستیم كه شما به این نكته پی می‌برید.

اگر در حال بازسازی، ساخت و ساز، كمپینگ یا كار در یك محل كار كثیف و آلوده هستید، دوش‌های قابل حمل به وزن طلا می‌ارزند. آنها برای اجاره كوتاه مدت یا بلندمدت در دسترس هستند و تنها كاری كه باید انجام دهید این است كه آنها را به شلنگ باغچه خود متصل كنید و سیستم گرمایش آنها اطمینان حاصل می‌كند كه با تكان دادن یك سوئیچ در بخار آب راحت می‌شوید. ما اتاقك‌های تمیزی خود را در هر نقطه از منطقه خدمات خود، كه بیشتر مناطق جنوب شرقی كوئینزلند است، تحویل می‌دهیم.

حمام رشته فرنگی رامن

این حمام خانواده نودل رامن در ژاپن مطمئنا یكی از آیین‌های حمام عجیبی است كه ما دیده‌ایم. اگر بازسازی حمام شما آنقدر ادامه دارد كه مجبور می‌شوید به عنوان خانواده در یك كاسه غول پیكر از رامن حمام كنید، واقعا باید تا زمانی كه همه چیز مرتب شود، دوش بگیرید.

سیستم حمام قابل حمل برای نمایشگاه داران

حمام‌های عجیب از سراسر جهان / عكس-BbxWTBr0ma

ما به چند دلیل، سیستم‌های حمام قابل حمل مانند كوروت 1965 را با دو حمام و یك توالت به رقبای خود توصیه نمی‌كنیم. اولین و مهمترین مورد این است كه شما احتمالا دستگیر خواهید شد. دوش‌های قابل حمل ما بسیار زیباتر و راحت‌تر هستند.

حمام قهوه

می‌توانیم به راه‌های بهتری برای دریافت كافئین روزانه‌مان مانند حمام قهوه بیاندیشیم. نفس قهوه با قهوه BO خیلی خوب نیست. راه‌های بسیار بهتری برای رعایت نظافت شخصی وجود دارد، مانند دوش‌های قابل حمل.

جعبه صابون و وان حمام

 

حمام‌های عجیب از سراسر جهان / عكس-OWHGlGGH9H

یكی دیگر از سیستم‌های حمام قابل حمل كه توسط یكی از رقبای ما ساخته شده است. اگر احساس می‌كنید كه هنگام رفتن به محل كار در ترافیك گیر كرده‌اید و حمام صبحگاهی ایده خوبی به نظر می‌رسد.

حمام آتشفشانی

حمام‌های عجیب از سراسر جهان / عكس-wVsC82cZAg

اگر از این حمام گل آتشفشانی احیاكننده در كارتاخنا در سواحل كارائیب بازدید می‌كنید، بهتر است امیدوار باشید كه دوش قابل حمل نیز در محل داشته باشند یا اینكه سفر به شدت خراب می‌شود.

آبگرم كودك

حمام‌های عجیب از سراسر جهان / عكس-aVe8IjxZCX

اكنون این یكی واقعا زیبا است و ما آن را برای كمك به حذف تصویر دوش لذت بخش بازسازی كننده از ذهن شما درج كرده‌ایم. دوش‌های قابل حمل ما بسیار شگفت‌انگیز هستند، اما به سادگی نمی‌توانند با این آبگرم كودك برای زیبایی محض رقابت كنند.