ریپورتاژ آگهی
نكاتی برای آرایش در سفرهای تابستانی

نكاتی برای آرایش در سفرهای تابستانی

به همین دلیل است كه فرد باید فهرستی از نكات آرایشی در سفر تابستانی داشته باشد تا از مراقبت از پوست خود، هم برای مردان و هم برای زنان، اطمینان حاصل شود.
  • 1401/06/20
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

به همین دلیل است كه فرد باید فهرستی از نكات آرایشی در سفر تابستانی داشته باشد تا از مراقبت از پوست خود، هم برای مردان و هم برای زنان، اطمینان حاصل شود.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تواند بیشتر از آنچه تصور می‌كنید به پوست شما آسیب برساند. به غیر از اشعه ماوراء بنفش و آلودگی، عوامل دیگری نیز وجود دارد كه اگر برای مدت طولانی با آرایش در زیر نور خورشید باشید، به خصوص در تابستان، تأثیرگذار است. پوست درخشنده شما  را طوری كدر می‌كند كه با آرایش بدتر می‌شود. به همین دلیل است كه فرد باید فهرستی از نكات آرایشی در سفر تابستانی داشته باشد تا از مراقبت از پوست خود، هم برای مردان و هم برای زنان، اطمینان حاصل شود.

 

نكات آرایشی در سفر تابستانی

كاغذهای بلاتینگ دستی

نكاتی برای آرایش در سفرهای تابستانی-74JDvcrKV0

هیچ فصلی مثل تابستان‌ عرق نمی‌كنید. بهترین ایده این است كه كاغذهای بلاتینگ را در دسترس داشته باشید تا هرگونه عرق اضافی یا تجمع چربی روی صورت و گردن خود را پاك كنید. همچنین كمك می‌كند لكه‌های عرق روی لباس‌های مسافرتی شما باقی نماند. اگر پوست چرب دارید، داشتن چنین دستمال‌هایی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

از اسپری میست استفاده كنید

اسپری صورت با میست دو مزیت آشكار دارد: ظاهری فوری به صورت شما می‌بخشد و احساس بهتر و شادابی بیشتری نسبت به قبل به شما می‌دهد. در روزهای گرم تابستان و در سفرهای طولانی، یك بطری از این اسپری را در دسترس داشته باشید. این یكی از بهترین نكات آرایشی در سفر است كه می‌توانید اجرا كنید.  می‌توانید عرق خود را پاك كنید و صورت خود را اسپری كنید تا ظاهری درخشان و ظاهری فوری داشته باشید.

 

روی لباس راحت سرمایه گذاری كنید

این درست است كه ممكن است مجبور باشید به خصوص در هنگام كار شكل خاصی داشته باشید. باید لباس‌های رسمی یا لباس‌هایی از این قبیل بپوشید كه باعث ایجاد احساس ناراحتی و عرق كردن در شما می‌شود. در چنین شرایطی، به سراغ لباس‌های مسافرتی بروید كه مد روز و شیك هستند و در عین حال راحت و مطبوع هستند. روی رنگ‌های روشن و الگوهای ظریف سرمایه‌گذاری كنید تا ظاهری تابستانی به شما ببخشد.

 

پوست خود را مرطوب كنید

تجمع بیش از حد چربی و عرق باعث خشك شدن پوست شما در دراز مدت می‌شود. با استفاده از یك لایه مناسب مرطوب كننده بر روی پوست خود كه مانند صورت، گردن و دست‌ها پس از حمام در معرض دید قرار می‌گیرد، این مشكل را برطرف كنید. درست قبل از اینكه از خانه بیرون بروید، كرم ضد آفتاب را فراموش نكنید. به یاد داشته باشید كه در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید تا كمبود آب بدن باعث خشكی پوستتان نشود.

 

از پودر ماندگار استفاده كنید

با استفاده از پودری ماندگار روی پیشانی، گونه‌ها و اطراف بینی، فهرست چك‌لیست زیبایی و مراقبت از پوست خود را یك درجه بالاتر ببرید. این به جذب تمام رطوبت و تجمعی كه ممكن است در طول روز روی صورت شما قرار بگیرد كمك می‌كند. به یاد داشته باشید كه آن را 2 تا 3 بار در روز یا در صورت نیاز تكرار كنید.

 

نكات آرایشی در سفر تابستانی فقط برای خانم‌ها

همانطور كه قبلا ذكر شد، فقط رنگ‌های ملایم را انتخاب كنید كه به صورت شما درخشش طبیعی و درخشانی می‌بخشد به جای اینكه همه چیز را با رنگ‌های درخشان و پر صدا درآورید. ظاهر شفاف ظاهری حرفه‌ای‌تر به شما می‌دهد تا چهره‌ای پر از آرایش.

 

درخشش را از بین ببرید

آرایش بیش از حد برای ظاهر تابستانی به خصوص در طول روز توصیه نمی‌شود. برای داشتن ظاهری بسیار ظریف‌تر، آن را در فهرست چك‌های زیبایی خود قرار دهید. این اطمینان حاصل می‌كند كه آرایش شما به جای اینكه در وسط روز روی صورت شما بماند، برای مدت طولانی‌تری باقی می‌ماند.

 

از محصولات آرایش ضد آب استفاده كنید

استفاده از محصولات آرایش ضد آب از ظاهر صورت شما حتی زمانی كه زیر نور آفتاب هستید مراقبت می‌كند. با این حال، استفاده منظم از این محصولات ممكن است در یك دوره زمانی معین آسیب خاصی به پوست شما وارد كند. از این رو، استفاده از آن را فقط به چند بار در ماه یا فقط در مواقعی كه موقعیت‌های حرفه‌ای خاص نیاز به آن دارند، محدود كنید.

 

نتیجه

تمام نكات ذكر شده در بالا برای آرایش تابستانی در سفر با در نظر گرفتن آسایش روزانه افرادی طراحی شده اند كه باید برای مدت طولانی زیر نور آفتاب باشند. اینها نكات كاربردی برای مردان و زنانی است كه به طور روزانه ساعات طولانی سفر می‌كنند، به خصوص در شهرهایی كه گرما و آلودگی در آن ها در حال افزایش است و می‌تواند مانع آرایش شما شود. مطمئن شوید كه این تاكتیك‌ها را برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید و حفظ آرایش خود تا زمانی كه تابستان تمام می‌شود مفید خواهد بود.

 

نكاتی برای آرایش در سفرهای تابستانی-9rEC6Snpq8