ریپورتاژ آگهی
قیمت تور كشتی كروز تركیه قیمت بلیط كشتی كروز ایران داخل كشتی كروز قیمت كشتی كروز ۱۴۰۰

قیمت تور كشتی كروز تركیه قیمت بلیط كشتی كروز ایران داخل كشتی كروز قیمت كشتی كروز ۱۴۰۰

در اینجا چیزی است كه شما باید در مورد عواملی كه به هزینه‌های كروز لوكس بروید، بدانید.
  • 1401/06/20
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

در اینجا چیزی است كه شما باید در مورد عواملی كه به هزینه‌های كروز لوكس بروید، بدانید.

سفر بدون كروز لوكس برای اكثر مسافران، به ویژه كسانی كه دوست دارند در خورشید در حالی كه در آب‌های آبی شناور هستند، ناقص است. بهترین بخش در مورد كروز لوكس، مانند كروز لوكس شیك، این است كه شما می‌توانید مكان‌های مختلف، شهرها و حتی كشورها را در حالی كه باز كردن در كشتی را باز كنید، كشف كنید. صادقانه، شما بهترین تجربه را دریافت می‌كنید. با این وجود، شما فقط می‌توانید بهترین ارزش را از كروز لوكس استخراج كنید، زمانی كه از كمترین قیمت‌های كروز استفاده می‌كنید. اگر شما قصد دارید به یكی از آنها بپردازید، در اینجا چیزی است كه شما باید در مورد عواملی كه به هزینه‌های كروز لوكس بروید، بدانید:

 

 ۱. كرایه

قیمت بلیط كروز تبلیغ شده شامل مسكن برای یك نفر برای این سفر خاص است. همچنین برخی از وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌ها و سرگرمی‌های آنلاین را پوشش می‌دهد. اما در اكثر موارد اختیاری است. كرایه‌های كروز لوكس نیز به طور گسترده‌ای برای همان سفر متفاوت است. این عوامل عبارتند از خطوط كروز، نوع كابین، مقصد و زمان سال. به عنوان مثال، میانگین كل هزینه‌های یك كروز كارائیب هفت شب در هر فرد جایی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار است. اما همان سفر به آلاسكا ممكن است در جایی در پاركینگ ۵۰۰ دلار باشد.

 

 ۲. حمل و نقل

حتی اگر نقطه عزیمت شما یك شهر بندری باشد، شما هنوز هم باید هزینه حمل و نقل را برای رسیدن به مقصد بپردازید. شما باید هزینه پرواز، انتقال فرودگاه، محل اقامت و یا پاركینگ را در نظر بگیرید. برخی از خطوط كروز لوكس ممكن است بسته‌های انتقال اضافی را در زمان رزرو (از جمله پروازها) ارائه دهند. با این حال، این قیمت‌ها نیز به هزینه‌های سربار مورد نیاز برای استخدام نیروی كار اضافی مورد نیاز برای هماهنگی سفر اضافه شده است. به طور كلی، شما باید حدود ۵۰۰ دلار برای هر فرد برای پرواز انتظار داشته باشید. هزینه‌های انتقال شما ممكن است به طور متوسط در هر نقطه از ۲۰ تا ۱۰۰ دلار به ازای هر نفر باشد.

 

هزینه یك سفر لوكس با كشتی تفریحی چقدر است؟-dT8UAeZNpA
۳. نوشیدنی، قهوه و وعده‌های غذایی

بیشتر كروز لوكس‌ها، نوشیدنی‌های دلچسب و قهوه‌های منحصر به فرد را پوشش می‌دهد. برخی ممكن است برای آب بطری و نوشابه هزینه كنند. با این حال، شما می‌توانید انتظار داشته باشید كه میانگین قیمت بین ۵ تا ۱۲ دلار در هر نوشیدنی را باید بپردازید. صحبت كردن در مورد قهوه، به احتمال زیاد، قیمت‌های زیادی را متقبل خواهد شد. اما قهوه تخصصی، مانند كاپوچینوس، لوتس‌ها، یا قهوه‌های مخلوط، گران تر است. كروز لوكس برای وعده‌های غذایی و بوفه آنها نیز شناخته شده است. رستوران‌های تخصصی در كروزهای لوكس می‌توانید از ۳۵ دلار و بالاتر هزینه كنید.

 

هزینه یك سفر لوكس با كشتی تفریحی چقدر است؟-Hpi8AMTacx

۴. فعالیت‌های اضافی

علاوه بر تیمارها اسپا و امكانات موجود در اگزوز، كروز لوكس همچنین به شما اجازه می‌دهد تا در بسیاری از فعالیت‌های دیگر شركت كنید. این شامل پخت و پز، كلاس‌های تناسب اندام، فعالیت‌های كودكان، گزینه‌های خرده فروشی و گشت و گذار در ساحل است. این هزینه‌ها اغلب در كرایه شما گنجانده نشده است و بستگی به این دارد كه چگونه وقت خود را صرف و چقدر ساختار مورد نظر خود را می‌خواهید. با توجه به كروز لوكس شیك، به طور متوسط، تورهای پیاده روی حدود ۵۰ تا ۸۰ دلار به ازای هر نفر تمام می‌شود در حالی كه تورهای لوكس حدود ۴۰۰ دلار برای هر نفر است. اطمینان حاصل كنید كه بهترین زمان برای رزرو بلیط‌های كروز لوكس خود را برای دریافت تخفیف‌های جذاب، مزایا و پاداش‌ها می‌دانید.