ریپورتاژ آگهی
نحوه انتخاب بهترین پیست اسكی!

نحوه انتخاب بهترین پیست اسكی!

هر كشوری جذابیت‌ها و جاذبه‌های منحصر به فرد خود را دارد. فرانسه چندین پیست اسكی مشهور در جهان دارد و شما می‌توانید Chamonix را برای اسكی انتخاب كنید. پیست‌های اسكی كه در كوه‌های آلپ واقع شده‌اند، گزینه‌هایی برای مبتدیان و همچنین اسكی‌بازان مشتاق دارند.
  • 1401/06/20
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

هر كشوری جذابیت‌ها و جاذبه‌های منحصر به فرد خود را دارد. فرانسه چندین پیست اسكی مشهور در جهان دارد و شما می‌توانید Chamonix را برای اسكی انتخاب كنید. پیست‌های اسكی كه در كوه‌های آلپ واقع شده‌اند، گزینه‌هایی برای مبتدیان و همچنین اسكی‌بازان مشتاق دارند.

اسكی هیجان انگیز و سرگرم كننده است، به خصوص اگر استراحتگاهی كه انتخاب كرده‌اید برای شما مناسب باشد.  بسته به زمانی از سال كه به تعطیلات می‌روید، زمین و بودجه شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. این نكات را بررسی كنید تا به شما كمك كند بهترین پیست اسكی را برای خود انتخاب كنید.

انتخاب كشور

هر كشوری جذابیت‌ها و جاذبه‌های منحصر به فرد خود را دارد.  فرانسه چندین پیست اسكی مشهور در جهان دارد و شما می‌توانید Chamonix را برای اسكی انتخاب كنید. پیست‌های اسكی كه در كوه‌های آلپ واقع شده‌اند، گزینه‌هایی برای مبتدیان و همچنین اسكی‌بازان مشتاق دارند.

سوئیس و اتریش پیست‌های اسكی پر زرق و برق و زیبایی در اروپا دارند. آمریكای شمالی دارای چند پیست اسكی فوق العاده است. بنابراین بسته به نوع تجربه تعطیلات و موقعیت مكانی كه به دنبال آن هستید، می‌توانید كشوری را انتخاب كنید.

آیا شما یك اسكی باز حرفه‌ای هستید یا مبتدی؟

 بیشتر پیست‌های اسكی، مانند پیست اسكی مگو، پیست‌هایی وجود دارند كه همه سطوح تجربه را ارائه می‌دهند. اگر مبتدی هستید، به تازگی ورزش‌های برفی را شروع كرده‌اید، ممكن است رسیدن به استراحتگاه برای شما دلهره‌آور و ناامیدكننده باشد و متوجه شوید كه برای اسكی بازان حرفه‌ای در نظر گرفته شده است. یا ممكن است برعكس باشد، بنابراین قبل از رفتن كمی تحقیق ضروری است.

آیا در تعطیلات با خانواده یا دوستان هستید؟

اگر بچه‌های كوچك شما را همراهی می‌كنند، باید برای زمانی كه اسكی نمی‌كنند به دنبال استراحتگاهی باشید كه بدون ماشین باشد و فعالیت‌های مناسب برای بچه‌ها وجود داشته باشد. باید مربیانی برای بچه‌ها باشد تا بچه‌های شما نحوه اسكی را از بهترین‌ها بیاموزند.

از طرف دیگر، اگر با دوستان خود در تعطیلات هستید و رویدادی مانند تولد یا سالگرد را جشن می‌گیرید، بررسی كنید كه آیا زندگی شبانه در استراحتگاهی كه انتخاب می‌كنید وجود دارد تا از این موقعیت خاص لذت ببرید.

 

تعطیلات اسكی ارزان قیمت یا لوكس

نحوه انتخاب بهترین پیست اسكی!-27kYzj4cmc

 اكثر پیست‌های اسكی در اروپا در قسمت گران‌تر قرار دارند، بنابراین قبل از رزرو محل اقامت خود حتما نرخ‌ها را بررسی كنید. استراحتگاه‌های مجلل دارای اسپا، اتاق‌های بخار، فعالیت‌های تفریحی و همچنین رستوران‌های گران‌قیمت هستند كه می‌توانید پس از اسكی در آن‌ها استراحت كنید. اگر بودجه كمی دارید، پس باید به استراحتگاه‌های ارزان‌تر كه گزینه‌های اسكی خوب اما اقامتگاه‌های اولیه دارند، بچسبید.

استراحتگاه‌ها در اروپای شرقی یا آسیا به دلیل ارائه پاس اسكی، اقامتگاه و گذر آسانسور و غیره با هزینه بسیار كمتر شناخته شده‌اند.

زیبایی آلپ یا منظره كوهستانی

 

نحوه انتخاب بهترین پیست اسكی!-zqq5HT1QZ0

زمانی كه به اسكی فكر می‌كنید، تصویری كه به ذهن شما خطور می‌كند، تصویری از یك پیست اسكی آلپاین سنتی است. همچنین می‌توانید از مسیر پرتحرك خارج شوید و به دامنه‌های نسبتا كمتر شناخته شده در هند یا ژاپن بروید. از مناظر باشكوه پیست‌های اسكی هیمالیا یا پیست‌های اسكی آلپاین در استراحتگاه‌های فرانسه مانند مریبل لذت ببرید.

استراحتگاه‌های بزرگ راه‌های زیادی را برای لذت بردن از خود، یا بهتر است بگوییم تجربه اسكی آپرس كه تجربه‌ای باورنكردنی و فراموش‌نشدنی است، ارائه می‌كنند. با در نظر گرفتن تمام عوامل ذكر شده در بالا، عاقلانه انتخاب كنید و مطمئنا پیست اسكی عالی را برای خود انتخاب خواهید كرد.