ریپورتاژ آگهی
۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عكس

۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عكس

اینها نه تنها ارزش زیبایی شناختی زیادی دارند، بلكه ارزش تاریخی نیز دارند، زیرا نشانه‌های زمان خود هستند. بنابراین، اگر هنر مدرن را می‌دانید، در اینجا برخی از مكان‌ها را برای شما تعریف می‌كنیم.
  • 1401/06/18
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

اینها نه تنها ارزش زیبایی شناختی زیادی دارند، بلكه ارزش تاریخی نیز دارند، زیرا نشانه‌های زمان خود هستند. بنابراین، اگر هنر مدرن را می‌دانید، در اینجا برخی از مكان‌ها را برای شما تعریف می‌كنیم.

در طول این مدت، این هنر مدرن بود كه در مركز صحنه قرار گرفت. اگرچه زمان زیادی گذشته است، اما خاطرات آن هنوز در قالب برخی از بزرگترین آثار هنری كه بشریت تا به حال تولید كرده است وجود دارد.  اینها نه تنها ارزش زیبایی شناختی زیادی دارند، بلكه ارزش تاریخی نیز دارند، زیرا نشانه‌های زمان خود هستند.  بنابراین، اگر هنر مدرن را می‌دانید، در اینجا برخی از مكان‌ها را برای شما تعریف می‌كنیم.

 

۱. آمستردام

 

۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عكس-NMvwRuHVae

آمستردام بیشتر آثار ون گوگ را در خود جای داده است كه بدون شك یكی از بزرگترین هنرمندان دوران مدرن است. در موزه ون گوگ بیشتر از هر جای دیگری در جهان آثار این هنرمند شكنجه شده را خواهید دید. بنابراین، مطمئن شوید كه آن را به‌عنوان یكی از مكان‌هایی كه باید بازدید كنید، علامت بزنید، زیرا در غیر این صورت ممكن است برخی از نقاشی‌های شگفت‌انگیز ون گوگ مانند اتاق خواب در آرل، گل‌های آفتابگردان و بسیاری از خودنگارهای ون گوگ را از دست بدهید. شهری وجود دارد كه می‌توانید بیشتر این آثار هنری بزرگ را در آنها بیابید.

 

۲. بارسلونا

۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عكس-jw7AgbiKO3

بروكسل یكی از مقاصد كمتر شناخته شده هنر مدرن است، اما با این وجود نمی‌توان اهمیت آن را انكار كرد.  این مكان خانه برخی از مسحوركننده‌ترین آثار متعلق به سوررئالیسم است و همچنین محل اصلی رنه ماگریت سوررئالیست چیره دست بود. بیشتر آثار مهم او و همچنین آثار هنرمندان محبوب دیگر مانند دالی، اسپیلیارت و دلواكس را در موزه‌های سلطنتی هنرهای زیبای موزه خواهید یافت.

 

۳. لندن

۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عكس-GbA5tyGPWH

وقتی صحبت از هنر مدرن به میان می‌آید، لندن ممكن است به اندازه بسیاری از شهرهای دیگر اروپا فعال نباشد، اما مطمئنا به عنوان یكی از برترین كلكسیونرهای آن برجسته است. اگرچه این شهر بیشتر به خاطر آثار هنری كلاسیك معروف است، با این حال، مكانی است كه می‌توانید جواهراتی مانند زن گریان پیكاسو و سه رقصنده، دیدار كونینگ، تاب خوردن كاندینسكی و حلزون ماتیس را ببینید. بنابراین، مطمئن شوید كه این مقصد سفر هنری مدرن را از دست ندهید.

 

۴. اسلو

۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عكس-RAkpkhVmEd

 اسلو به دلیل موقعیت ایزوله‌اش، یكی از دست كم گرفته شده‌ترین مقاصد هنر مدرن است، حتی زمانی كه مكانی بوده است كه یكی از نفیس‌ترین نابغه‌های هنر مدرن تقریبا تمام آثار خود را خلق كرده است. نابغه ادوارد مونك است و اگر می‌خواهید شاهكارهای او مانند "جیغ" را ببینید، باید به موزه ملی اسلو بروید.

 

۵برلین

 

۵ مقصد ضروری برا علاقه‌مندان به هنر / عكس-SgkLO1tchV
وقتی صحبت از هنر مدرن به میان می‌آید، برلین یكی از كاندیدهای قدرتمند به شمار می‌رود كه سنت‌های هنری و هنرمندان خاص خود را دارد. در برلین است كه شما فرصتی برای دیدن نقاشی‌های هنرمندان آلمانی مانند كرشنر و كولویتز خواهید داشت.