ریپورتاژ آگهی
۵ نكته مهم كه باید در سفرهای ماجرا جویانه باید رعایت شود

۵ نكته مهم كه باید در سفرهای ماجرا جویانه باید رعایت شود

در اینجا ۵ مورد از آخرین نكات برتر سفر ما وجود دارد كه باید قبل از سفر در مورد آنها بدانید.
  • 1401/06/18
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

در اینجا ۵ مورد از آخرین نكات برتر سفر ما وجود دارد كه باید قبل از سفر در مورد آنها بدانید.

آیا به زودی به یك ماجراجویی می‌روید یا به طور جدی به آن فكر می‌كنید؟ پس به جای درستی آمده‌اید زیرا ما در مورد همه چیزهایی كه مربوط به سفر است وسواس داریم و همیشه در حال یافتن راه‌هایی برای بهبود تجربیات سفر خود هستیم.

در اینجا ۵ مورد از آخرین نكات برتر سفر ما وجود دارد كه باید قبل از سفر در مورد آنها بدانید.

 

۱. تمام اسناد خود را ایمن و در دسترس نگه دارید

 برای شروع كمی خسته كننده است، اما مهم است و چیزی است كه همه ما تمایل داریم آن را فراموش كنیم.  پوشه‌ای برای نگهداری تمام مدارك و مدارك شناسایی خود، از جمله پاسپورت، شرایط ویزا، مدارك بیمه درمانی و غیره دریافت كنید. برخی كشورها حتی به مواردی مانند برنامه سفر كاری كه در كشور انجام می‌دهید نیاز دارند، بنابراین بهتر است با آن‌ها آماده باشید. چنین چیزهایی برای آسان‌تر كردن زندگی در مرز لازم است.

 

۲. راه‌های مختلفی وجود دارد كه می‌توانید از A به B برسید

 اگر قصد دارید در یك كشور زیاد بگردید، یا از كشوری به كشور دیگر بروید، بدون شك گزینه‌هایی مانند interrailing را بررسی كرده‌اید. با این حال، راه‌های زیادی وجود دارد كه می‌توانید از A به B برسید و ps://www.blacklane.com/en نمونه‌ای عالی از روشها است. آنها یك سرویس كرایه ماشین/راننده در سرتاسر جهان هستند كه به شما امكان می‌دهد ماشینی را برای مدت زمان مشخصی كرایه كنید تا بتوانید با خیال راحت سفر كنید.

 

۳.  بهترین بیمه مسافرتی را خرید كنید

بیمه مسافرتی می‌تواند واقعا گران باشد، بنابراین ایده خوبی است كه تا آنجا كه ممكن است خرید كنید تا بهترین معامله را دریافت كنید. حتی در حال حاضر سایت‌های مقایسه قیمت وجود دارد تا این كار را آسان‌تر كند. بیمه مسافرتی خوب بسیار حیاتی است، به خصوص اگر قصد انجام كارهایی مانند ورزش‌های سنگین را دارید.

 

۴. اقامتگاه عالی نیازی به هزینه زمین ندارد

پس از چند جستجو در گوگل، به زودی متوجه خواهید شد كه محل اقامت یكی از گران‌ترین جنبه‌های سفر است. با این حال، این روزها با وجود گزینه‌های بیشتر و بیشتری كه مسكن ارزان قیمت را هم ایمن و هم جذاب می‌سازد، دیگر نیازی به هزینه‌ای برای شما ندارد. برای تجربه سفری واقعا ارزان و غیرعادی، مواردی مانند موج‌سواری روی كاناپه را برای سفری دیگر بررسی كنید.

 

۵. چرا برخی از مقاصد بی سابقه را امتحان نمی‌كنید؟

 همه ما شنیده‌ایم كه مكان‌هایی مانند استرالیا، تایلند و آمستردام چقدر شگفت‌انگیز هستند.(فقط برای نام بردن از چند مكان كه به نظر می‌رسد در حال حاضر در همه جا ظاهر می‌شوند!) اما می‌توانید جایی به همان اندازه (اگر نه بیشتر) شگفت‌انگیز پیدا كنید. اگر كمی تحقیق كنید، رفتن به جایی منحصر به فرد و متفاوت، تجربه‌ای عالی است كه میلیون‌ها و میلیون‌ نفر دیگر در هر سال تجربه نكرده‌اند و می‌تواند شما را بسیار شگفت زده كند.

۵ نكته مهم كه باید در سفرهای ماجرا جویانه باید رعایت شود-ysAj0zVkna