ریپورتاژ آگهی
لذت هیجان را در شهربازی‌ های قطر تجربه كنید

لذت هیجان را در شهربازی‌ های قطر تجربه كنید

شهربازی ها همواره از مكان های پرطرفدار در بین كودكان و بزرگسالان می باشد. تجربه استفاده از یك شهربازی مدرن و با امكانات روز دنیا میتواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.
  • 1401/06/18
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

شهربازی ها همواره از مكان های پرطرفدار در بین كودكان و بزرگسالان می باشد. تجربه استفاده از یك شهربازی مدرن و با امكانات روز دنیا میتواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. كشور قطر با درآمدهای عظیمی كه از ذخایر نفتی و گازی خود به دست آورده است، توانسته جدیدترین و به‌روزترین وسایل تفریحی را در شهربازی های خود قرار دهد .

شهربازی های قطر در چند سال گذشته به دلیل امكانات متنوع و جدیدی كه در آنها قرار دارد از طرف گردشگران بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. شهربازی های قطر یكی از هیجان‌انگیزترین جاذبه های گردشگری این كشور می باشد. علاوه‌بر وسایل سرگرمی و تفریح متنوعی كه شهربازی های قطر دارد، طراحی پارك‌های موضوعی یا تِم پارك‌ها در این كشور باعث جذب گردشگران بسیاری به شهربازی های این كشور شده است. اما یكی از مهمترین اخباری كه نگاه كل دنیا را به قطر معطوف كرده است، جام جهانی ۲۰۲۲ می‌باشد. خیلی از هواداران تیم‌های فوتبال در حال برنامه‌ریزی برای سفر به كشور قطر هستند تا تیم محبوب‌شان را از نزدیك تشویق كنند.

قطعا میدانید كشور ایران به عنوان تیم اول گروه خودش به صورت مستقیم راهی جام جهانی قطر شده است، نكته بسیار مهم و مثبت در خصوص این جام جهانی این است كه، قطر فاصله بسیاری كمی با كشور ما دارد و همین امر باعث شده است تا مسافران زیادی از كشور ایران اقدام به تهیه بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ قطر كنند. خبر خوب اینجاست كه آژانس الی گشت با برگزاری تورهای متنوع جام جهانی قطر، امكانات كافی برای یك سفر به‌یادماندنی به این كشور و تماشای بازی‌های جام جهانی را برای شما فراهم كرده است، همچنین دسترسی و استفاده از بلیط ویژه مچ هاسپیتالیتی كلاب برای بازی‌های ایران نیز امكان‌پذیر می‌باشد. آژانس الی گشت در تاریخ‌ بازی‌های تیم ملی ایران با سایر كشورهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پذیرای مهمانان و علاقه‌مندان با برگزاری تور اختصاصی قطر می‌باشد.

  1. بازه زمانی اول مربوط به بازی تیم ملی ایران در مقابل تیم انگلستان بوده كه زمان پرواز و مدت اقامت از ۲۹ آبان تا ۳ آذر می‌باشد.
  2. بازه دوم مربوط به تاریخ بازی تیم ملی ایران در مقابل تیم ولز بوده كه زمان پرواز و مدت اقامت از تاریخ ۳ آذر تا ۷ آذر می‌باشد
  3. بازه زمانی سوم نیز متعلق به بازی تیم ملی ایران و تیم آمریكا بوده كه زمان پرواز و مدت اقامت آن از تاریخ ۷ آذر تا ۱۱ آذر می‌باشد.

اگر در هفته ها و روز های آتی مسافر كشور قطر هستید و میخواهید در كنار لذت بردن از جام جهانی از امكانات شهربازی های قطر نیز باخبر شوید با الی گشت تا انتهای این مقاله همراه باشید.

لذت هیجان را در شهربازی‌های قطر تجربه كنید-dzxdgF1llp

تورهای ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ الی گشت

تورهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر الی گشت در ۳ تاریخ با پرواز مستقیم قطر ایرویز به شرح زیر اجرا می شود.

۱- تور جام جهانی ۲۰۲۲ |بازی ایران مقابل انگلیس
تاریخ پرواز: ۲۹ آبان به ۳ آذر

خدمات تور شامل:
بلیط رفت و برگشت با پرواز مستقیم قطرایرویز به دوحه- حیا كارت-بلیط ویژه مچ هاسپیتالیتی كلاب یك بازی – بیمه مسافرتی – راهنما- ۴ شب اقامت در كشتی كروزMSC poesia با صبحانه

۲- تور جام جهانی ۲۰۲۲ | بازی ایران مقابل ولز
تاریخ پرواز: ۳ آذر به ۷ آذر

خدمات تور شامل:
بلیط رفت و برگشت با پرواز مستقیم قطرایرویز به دوحه- حیا كارت-بلیط ویژه مچ هاسپیتالیتی كلاب یك بازی – بیمه مسافرتی – راهنما- ۴ شب اقامت در هتل ۵ ستاره شرایتون گرند دوحه (فقط اقامت)

۳- تور جام جهانی ۲۰۲۲ | بازی ایران مقابل آمریكا
تاریخ پرواز: ۷ آذر به ۱۱ آذر
خدمات تور شامل:
بلیط رفت و برگشت با پرواز مستقیم قطرایرویز به دوحه- حیا كارت-بلیط ویژه مچ هاسپیتالیتی كلاب یك بازی – بیمه مسافرتی – راهنما- ۴ شب اقامت در كشتی كروزMSC poesia با صبحانه

حیا كارت یا هایاكارت
جهت شركت در جام جهانی قطر شما به حیاكارت (هایا كارت) نیاز دارید . حیا كارت یك كارت دیجیتالی است كه در حكم مجوز ورود برای شركت كنندگان در جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ می باشد. همه مراحل صدور حیا كارت جزو خدمات تور الی گشت است.. 

 

لذت هیجان را در شهربازی‌های قطر تجربه كنید-1z2adSDcGY

معرفی شهربازی های قطر

اگر قصد سفر به قطر را دارید و در طول سفر به فعالیت های هیجان انگیز علاقمند هستید به شما توصیه می كنیم رفتن به شهربازی های جذاب قطر را در برنامه سفر خود قرار دهید. كشور قطر با درآمد بالایی كه دارد توانسته امكانات و سرگرمی های متنوعی را متناسب با سلیقه های مختلف در شهربازی های خود فراهم كند. در ادامه قصد داریم شما را با امكانات و ویژگی های برخی از شهربازی های قطر بیشتر آشنا كنیم.

۱.شهربازی جوندو لینیا،هیجان قایق سواری در ونیز

آدرس: قطر، دوحه، منطقه Aspire، مركز خرید ویلاجیو

هزینه‌ها: برای ورود به شهربازی جوندو لینیا نیاز به پرداخت هزینه نیست ولی برای هر كدام از وسیله‌های بازی باید بلیط تهیه نمایید.

شهربازی جوندو لینیا در سال ۲۰۱۱ در مركز خرید ویلاجیو دوحه پایتخت قطر افتتاح شد. این شهربازی سرپوشیده یكی از بهترین و مدرنترین شهربازی های قطر می باشد. در شهربازی جوندو لینیا سن و سال اهمیتی ندارد و با هر سنی می توانید تفریحاتی هیجان‌انگیز متناسب با سلیقه خود را پیدا كنید. با رفتن به این شهربازی ها، علاوه‌بر تفریح و استفاده از وسایل سرگرمی شهربازی، می‌توانید از فروشگاه های برندهای مختلف كه در مركز خرید ویلاجیو شعبه دارند هم دیدن كنید و لحظاتی مفرح و دلپذیر را تجربه نمایید. شهربازی جوندو لینیا مكانی مناسب برای تفریح با خانواده میباشد

لذت هیجان را در شهربازی‌های قطر تجربه كنید-W0liA5mc5O

وسایل بازی شهربازی جوندو لینیا

  • هاكی و اسكی روی یخ: اگر علاقه به ورزش‌های زمستانی دارید در پارك جوندولینیا یك پیست بزرگ یخی با ظرفیت زیادی وجود دارد كه می‌توانید برای ورزش هایی مثل اسكیت روی یخ و هاكی از آن استفاده كنید.
  • قایق‌سواری: یكی از رویایی ترین بخش‌های مركز تفریحی جوندولینیا، رودخانه‌ای است كه در وسط پارك به شكل شهر آبی ونیز شبیه سازی شده است. می توانید در این رودخانه قایق سواری كنید و لحظاتی خاطره‌انگیز را به همراه خانواده‌تان سپری كنید.
  • بولینگ: اگر از علاقمندان به ورزش بولینگ هستید، باید به شما بگوییم كه در شهربازی جوندو لینیا یك سالن بولینگ بزرگ با ۱۲ لاین برای انجام این بازی مفرح فراهم شده است.
  • جنگ لیزری: یكی از هیجان‌انگیزترین بخش های شهربازی جوندو لینیا كه شاید هیچ جای دیگری در نتوانید آن را تجربه كنید بخش مربوط به جنگ لیزری است. جنگ لیزری با ظرفیت ۳۴ نفر، یكی از تفریحات شهربازی جوندو لینیا می باشد كه می‌توانید دسته جمعی از آن لذت ببرید.
  • كارتینگ: تجربه رانندگی در شهربازی یكی از تفریحات قدیمی ولی پرطرفدار است كه برای انجام آن می‌توانید به پیست كارتینگ شهربازی جوندو لینیا بروید و تجربه یك مسابقه حرفه‌ای شگفت‌انگیز را با راننده‌های باتجربه و تازه‌كار داشته باشید.
  • سینمای چهاربُعدی: در این شهربازی یك سینمای چهاربُعدی با آخرین تكنولوژی روز دنیا ساخته شده كه می‌توانید با جلوه هایی ویژه، فیلم ها را تماشا كنید.
  • بازی هایی ویژه كودكان: در شهربازی جوندو لینیا قطر بازی های ویژهای همچون ترامپولین، قطار كودكان، قایق‌سواری، چرخ‌وفلك، ترن هوایی، سرزمین دایناسورها و… نیز برای كودكان فراهم شده است.
  • انواع رستوران ها و كافه ها : اگر پس از بازی و تفریح در این شهربازی گرسنه بودید، می‌توانید به یكی از رستوران‌ها و یا كافه‌های درجه یك آنجا بروید و خوراكی‌های خوشمزه سفارش دهید و نوش جان كنید.

ساعت كاری شهربازی جوندو لینیا:

  • شنبه تا پنجشنبه: از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب
  • جمعه: از ساعت ۱ بعدازظهر تا ۱۲ شب

لذت هیجان را در شهربازی‌های قطر تجربه كنید-SxbzVcY8bh

۲.دنیای انگری بردز قطر ، یك تم پارك بی نظیر

آدرس: قطر، دوحه، مركز خرید Doha Festival City

هزینه: هزینه بلیط در این مجموعه تفریحی با تهیه كارت فردی یا خانوادگی پرداخت می‌شود و می‌توانید كارت خود را به مبلغ دلخواه برای بازی های مختلف شارژ كنید.

اگر انیمیشن و بازی انگری بردز یا همان پرندگان خشمگین را دیده باشید، با رفتن به این تِم پارك می‌توانید تمامی كاراكترهای آن را در فضایی بسیار جذاب در كنار هم ببینید و از بازی هایی كه براساس تِم این كارتون ساخته شده است استفاده نمایید. قطر برای طرفداران این بازی محبوب شركت سونی یك تم‌پارك اختصاصی طراحی كرده است كه از پرطرفدارترین شهربازی های شهر دوحه محسوب می‌شود. شهربازی دنیای انگری بردز یكی از جاذبه های كشور قطر برای كودكان است. این تِم پارك در سال ۲۰۱۷ میلادی با ایده Ravio Entertainment و Trimoo و در فضای بسیار بزرگی ساخته و افتتاح شد. این تِم پارك توانسته نظر گردشگران بسیاری را كه از كشورهای مختلف دنیا به قطر می‌آیند به خود جلب كند.

 

لذت هیجان را در شهربازی‌های قطر تجربه كنید-s6cFuTMAEz
از جمله بازی‌های دنیای انگری بردز قطر می‌توان به موارد زیر اشاره كرد:

  • بمب انفجاری
  • كارتینگ و ماشین سواری
  • پاراگلایدر غلتكی
  • سرسره های متنوع
  • بازی‌های ویدیویی
  • ساحل دزدان دریایی
  • وسایل سواری‌ مختلف
  • استودیو و سالن سینما
  • رستوران و فروشگاههای متنوع

ساعت كاری:

  • شنبه تا چهارشنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
  • پنجشنبه و جمعه: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ شب

لذت هیجان را در شهربازی‌های قطر تجربه كنید-PkYjLOevXz

۳.پارك تپه‌های برفی، تجربه ای متفاوت در هوای گرم  قطر

آدرس: قطر، دوحه، مركز خرید Festival City

هزینه: برای ورود به این پارك سه كارت پلاتینیوم،طلایی و نقره ای با قیمت های مختلف قابل تهیه است.

اگر می خواهید یك تجربه كاملا متفاوت از رفتن به شهربازی داشته باشید، حتما به پارك تپه های برفی در مركز خرید فستیوال دوحه بروید. با رفتن به این پارك می توانید در دل صحرای گرم قطر از برف و هوای خنك لذت ببرید. گردشگران زیادی برای فرار از گرمای قطر، به پارك تپه‌های برفی میروند و لحظاتی دلچسب را در آنجا می‌گذرانند. این مجموعه یك جاذبه جادویی در دل گرمای قطر است، دمای هوا در این پارك روی ۴- درجه سانتی‌گراد
می‌باشد.

 

لذت هیجان را در شهربازی‌های قطر تجربه كنید-vqe9ioGdQB

در این پارك مصنوعی امكان استفاده از تمامی تفریحات زمستانی فراهم شده است كه در ادامه برخی از آنها را به شما معرفی میكنیم:

  • snow Motion: این بخش دارای وسایل بازی و سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی است كه برای تمامی سنین مناسب میباشد.
  • White dunes:بخش تپه‌های سفید به نوعی شبیه‌سازی از تپه‌های شنی در بیابان است، كه به جای خاك، پوشیده از برف هستند.
  • Snowy Mountain: كوه برفی در این شهربازی نوعی شبیه‌سازی از صخره‌های برفی است كه صعود از آن برای ماجراجوها تجربه جالبی است.
  • Dune Dash: یك سرسره بسیار بلند كه ارتفاع آن به ۵۰ متر هم می‌رسد و پایین آمدن از آن بسیار هیجان انگیز است.
  • Snow Storm: در این بخش از پارك تپه های برفی می توانید حضور در یك طوفان برفی هیجان‌انگیز را تجربه كنید.
  • Snow Slide: یك سرسره برفی بزرگ برای بزرگسالان و كودكان می‌باشد كه می‌توانید دو نفری روی آن مسابقه بدهید.
  • Snow dunes restaurant: می‌توانید در رستوران این مجموعه غذاها و نوشیدنی‌های گرم میل كنید.

ساعت كاری:

  • یكشنبه تا چهارشنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
  • پنجشنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ شب
  • جمعه: از ساعت ۱ بعد از ظهر تا  ساعت ۱۲ شب

لذت هیجان را در شهربازی‌های قطر تجربه كنید-JuiPAnmTKw

۴.شهربازی كیدز موندو، فراتر از یك شهربازی

آدرس: قطر، دوحه، خیابان ۳۷۳، ساختمان ۸۰۰، بزرگراه دوكان مال

هزینه: برای بزرگسال هزینه ورود به این شهربازی ۹۰ ریال قطر، برای كودكان بین ۴ تا ۱۴ سال ۱۳۵ ریال قطر و برای كودكان زیر ۳ سال ۹۰ ریال قطر می‌باشد، ورود كودكان زیر یكسال به این شهربازی رایگان است.

فضا و بازی‌های این شهربازی با دیگر شهربازی های قطر متفاوت است و به شكلی طراحی شده كه به رشد بهتر كودكان كمك می كند. این پارك كه مانند یك شهر طراحی شده قوانین خاص خودش را دارد و توسط كودكان اداره می‌شود. كودكان در این شهر كوچك می توانند با نقش های مختلفی مثل آرایشگری، خلبانی، آشپزی و غیره آشنا شوند و شغل های مختلف را امتحان كنند. بازی ها و سرگرمی های این پارك به نحوی طراحی شده است كه كودكان برای دنیای بزرگسالی آماده می‌شوند و كودكان می‌توانند در حین بازی و تفریح ،مهارت های ضروری و تعاملات اجتماعی را یاد بگیرند. این پارك برای كودكان ۲ تا ۱۴ سال مناسب است و به آنان فرصتی می‌دهد كه رویاهای خود را برای چند ساعتی زندگی كنند و برای ساختن آینده چیزی های جدید یاد بگیرند.

ساعت كاری:

  • شنبه تا پنجشنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
  • جمعه: از ساعت ۱ بعدازظهر تا ساعت ۱۰ شب

لذت هیجان را در شهربازی‌های قطر تجربه كنید-bULgpcAbTd

شهربازی های قطر | ۵.پارك منطقه جنگلی

آدرس: قطر، دوحه، Hayatt Plaza، درب سوم، طبقه همكف

هزینه: برای ورود به این پارك بزرگسالان باید ۱۲۰ ریال قطر و كودكان ۱۰۰ ریال قطر هزینه پرداخت كنند.

یكی از بهترین شهربازی‌های قطر برای كودكان، تم پارك منطقه جنگلی می‌باشد. در این پارك فضایی مانند جنگل آمازون شبیه سازی شده است و با قرار دادن حیوانات متحرك، درختان و دكوراسیون جنگلی، فضای جذاب را در این پارك ایجاد كرده‌اند. تفریحات و وسایل بازی پارك برای گروه‌های سنی مختلف طبقه‌بندی شده تا بازدیدكننده‌ها در هر رده سنی از این تفریح چند ساعته لذت ببرند. از تفریحاتی كه در تِم‌پارك جنگلی وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره كرد:

  1. سواركاری در تاریكی
  2. ترن هوایی
  3. بازی های ویدیویی
  4. ماشین‌سواری در فضای رقابتی
  5. طراحی روی چهره كودكان
  6. جشن و مهمانی در اتاق‌های جادویی

ساعت كاری:

  • یكشنبه تا چهارشنبه: از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۰ شب
  • پنجشنبه: از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲ شب
  • جمعه: از ساعت ۱ بعدازظهر تا ساعت ۱۲ شب
  • شنبه: از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۱ شب

لذت هیجان را در شهربازی‌های قطر تجربه كنید-ePJzzLkP6E

۶.پارك آبی قطر ، لذت آب بازی در هوای گرم

 آدرس: قطر، دوحه، جاده بین‌المللی Salwa

اگر دوست دارید در هوای گرم و شرجی قطر لحظات خنكی را سپری كنید باید به پارك آبی قطر بروید. این پارك آبی كه تنها پارك آبی قطر می‌باشد در شهر دوحه قرار دارد.  این پارك آبی یكی از مكان‌های دیدنی قطر است كه تفریحات متنوعی برای كودكان و بزرگسالان دارد. پارك آبی دوحه از هیجان‌انگیزترین شهربازی های قطر است كه سرسره های بزرگ آن شهرت زیادی دارد و همچنین محل مناسبی برای خوش‌گذرانی با خانواده است. از تفریحات و وسایل بازی مختلف این پارك می توان به موارد زیر اشاره كرد:

  • برج‌های سرسره‌سواری
  • استخر های موج و موج‌سواری
  • جكوزی
  • قایق فضایی
  • استخر خانواده
  • رودخانه خروشان
  • رستوران و كافه های متنوع
  • فروشگاه‌ها و غرفه‌هایی برای خرید

لذت هیجان را در شهربازی‌های قطر تجربه كنید-J3V96pmbzx

سوالات متداول:

۱.كشور قطر چند پارك آبی دارد؟

قطر فقط یك پارك آبی دارد كه در شهر دوحه قرار دارد.

۲.در كدامیك از شهربازی‌های قطر امكان قایق سواری در فضایی مانند ونیز فراهم شده است؟

یكی از رویایی‌ترین بخش‌های شهربازی جوندو لینیا، رودخانه‌ای است كه در وسط پارك به شكل شهر آبی ونیز شبیه سازی شده است و می توانید در این رودخانه قایق سواری كنید.

۳.شهربازی كیدز موندو برای چه گروه سنی از كودكان مناسب است؟

این شهربازی برای كودكان ۲ تا ۱۴ سال مناسب است.