ریپورتاژ آگهی
بهترین مكان‌ها برای سفر خارجی در ماه جولای!

بهترین مكان‌ها برای سفر خارجی در ماه جولای!

علاوه بر این، تابستان فصل فستیوال است و جشنواره سالانه راید، ۶ تا ۱۰ ژوئیه، دارای راك اند رول است، پس از آن هفته هنر و معماری تلوراید از ۱۱ تا ۱۷ ژوئیه و جشنواره موسیقی آمریكا از ۱۴ تا ۱۷ جولای برگزار می‌شود.
  • 1401/06/17
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : تهران-تهران
تلفن : 66059000-021

علاوه بر این، تابستان فصل فستیوال است و جشنواره سالانه راید، ۶ تا ۱۰ ژوئیه، دارای راك اند رول است، پس از آن هفته هنر و معماری تلوراید از ۱۱ تا ۱۷ ژوئیه و جشنواره موسیقی آمریكا از ۱۴ تا ۱۷ جولای برگزار می‌شود.

اكنون وارد تابستان شده‌ایم و ایده‌های سفر ما از سواحل گرفته تا كوه‌ها، دریاچه‌ها، شهرها و مكان‌های دور را شامل می‌شود. فصل جشنواره است و تلوراید، شیكاگو و لوكا موسیقی را جشن می‌گیرند، در حالی كه آلبرتا و شاین میراث مرزی خود را به یاد می‌آورند در اینجا چند مورد از بهترین مكان‌ها برای سفر در ماه ژوئیه در ایالات متحده و سراسر جهان آورده شده است.

بدروم، تركیه

بهترین مكان‌ها برای سفر خارجی در ماه جولای!-Adld5vFG5K

بدروم یك مقصد ساحلی محبوب در ماه جولای، شبه جزیره‌ای در دریای اژه است كه دارای سواحل، استراحتگاه‌های مجلل، تفریحات شبانه و شهری به همین نام است. هوا در ماه جولای گرم است و برای استراحت در ساحل یا كنار استخر ایده‌آل است، اما چیزهای بیشتری برای كاوش وجود دارد، از جمله قلعه بدروم كه در خط ساحلی توسط جنگجویان صلیبی در قرن پانزدهم ساخته شد و اكنون محل موزه باستان‌شناسی زیر آب است. شهر بدروم تركیبی از ساختمان‌های مدرن و كلوپ‌های شبانه پرجنب‌وجوش با خرابه‌های باستانی، خیابان‌های سنگ‌فرش و خانه‌های سفیدكاری شده است. Resort، واقع در ساحلی بكر، دارای حمام سنتی تركی، اسپا و رستوران‌های شیك است. ماندارین اورینتال، بدروم، لوكس پنج ستاره را در ساحل شمالی شبه جزیره ارائه می‌كند.

لوكا، ایتالیا

بهترین مكان‌ها برای سفر خارجی در ماه جولای!-zsoHRWNntm

این شهر تاریخی محصور در ۵۰ مایلی غرب فلورانس و حدود ۲۰ مایلی از دریای لیگوریا، واقعا یك جواهر پنهان است. این شهر جذاب سبك قرون وسطایی را با مهمان‌نوازی مدرن و رویدادهایی مانند جشنواره تابستانی لوكا از ۲۶ ژوئن تا ۲۴ ژوئیه با هنرمندان موسیقی از جمله سلین دیون، جان لجند، بن هارپر و غیره تركیب می‌كند. برای دوستداران موسیقی كلاسیك، جشنواره سالانه پوچینی را در ماه‌های ژوئیه و اوت به نمایش می‌گذارد. Grand Universe Lucca  در سال ۲۰۲۰ در قلب شهر افتتاح شد.

لانگ آیلند، نیویورك

بهترین مكان‌ها برای سفر خارجی در ماه جولای!-sQf7reebki
جزیره در واقع طولانی است، در ۱۱۸ مایلی از شهر نیویورك تا مونتاوك پوینت در انتهای شرقی آن. در حدود ۱۴۰۰ مایل مربع، تفرجگاه‌ها، عمارت‌های تاریخی، یك قلعه، و هتل‌ها و رستوران‌های ساحلی وجود دارد. همپتون‌ها، در شرق، به‌عنوان اقامتگاه‌های مجلل تابستانی برای نیویوركی‌ها شناخته می‌شوند و ساحل شمالی جزیره «گلد كوست» روستاهایی به سبك نیوانگلند و عمارت‌های بزرگ تاریخی را ارائه می‌كند كه الهام‌بخش «گتسبی بزرگ» اسكات فیتزجرالد است. قلعه اوهكا كه زمانی خانه تابستانی یك سرمایه‌دار ثروتمند بود، برای تور، غذاخوری، اقامت شبانه و رویدادها باز است. به سمت شرق، كشور شراب لانگ آیلند شامل حدود ۶۰ تاكستان است. در شمال فورك جزیره در شهر گرین‌پورت، كلودیو، كه محلی مورد علاقه غذاهای دریایی تازه است، پیشنهاد می‌شود.

تلوراید، كلرادو

بهترین مكان‌ها برای سفر خارجی در ماه جولای!-OE1uqIpkOU

زمانی كه برف‌ها آب می‌شوند و طرفداران ورزش‌های زمستانی اسكی و اسنوبرد خود را جمع می‌كنند، تلوراید به بهشت ​​تابستانی تبدیل می‌شود. شهر معدنی تاریخی دارای پیاده روی، مسیرهای دوچرخه سواری، ماهیگیری، كمپینگ، چشمه‌های آب گرم معدنی طبیعی و مناظر خیره كننده است. علاوه بر این، تابستان فصل فستیوال است و جشنواره سالانه راید، ۶ تا ۱۰ ژوئیه، دارای راك اند رول است، پس از آن هفته هنر و معماری تلوراید از ۱۱ تا ۱۷ ژوئیه و جشنواره موسیقی آمریكا از ۱۴ تا ۱۷ جولای برگزار می‌شود. در خانه جذاب دانتون تاون در تلوراید بمانید و سپس با مسافتی حدود ۳۰ مایل به سمت چشمه‌های آب گرم دانتون، كه در شهر ارواح بازسازی‌شده قرن ۱۸۰۰ واقع شده است، با كلبه‌های چوبی لوكس و مناظری از كوه‌های سن خوان تبدیل شده است. یا به كمپ رودخانه دانتون در همان نزدیكی نگاه كنید و از ماهیگیری با هواپیما، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و غیره لذت ببرید.

شاین، وایومینگ

بهترین مكان‌ها برای سفر خارجی در ماه جولای!-nJvF30pCQM
شاین كه در حدود یك ساعت و نیم شمال دنور قرار دارد، تصاویری از غرب قدیم با رودئو، راه‌آهن و دشت‌های وسیع را تداعی می‌كند. شاین با جذابیت تاریخی و مدرن، بزرگ‌ترین رودئوی در فضای باز جهان، ساختمان كاپیتول ایالت وایومینگ ۱۸۸۸، جاذبه‌های مناسب خانواده و آبجوسازی و صحنه‌های هنری پرجنب‌وجوش را در خود جای داده است. آب و هوای جولای در دهه ۸۰ برای فعالیت‌های خارج از منزل ایده‌آل است و جشنواره‌ها شامل روزهای مرزی سالانه از ۲۲ تا ۳۱ ژوئیه، با سواری، رژه، كارناوال، كنسرت و تجربه‌های همه‌جانبه با جوامع بومی آمریكا است. فعالیت‌های خارج از خانه در تمام طول سال و جنگل ملی مدیسین باو و پارك ایالتی كرت گاودی در اطراف، كارهای زیادی برای انجام دادن در مناطق اطراف ارائه می‌دهند.