ریپورتاژ آگهی
فصل حراج در قشم

فصل حراج در قشم

از آنجایی كه در زمان‌های خاصی از سال، جزیره زیبای قشم با حجم عظیمی از مسافران و توریست‌ها روبه‌رو می‌شود، فصل حراج در قشم به عنوان یك بازه زمانی پر از تخفیف معروف است.
  • 1401/06/10
  • استان : جزیره ها
  • شهر : قشم
  • دسته : دانستنی های سفر
آدرس : قشم -قشم
تلفن : 66059000-021

از آنجایی كه در زمان‌های خاصی از سال، جزیره زیبای قشم با حجم عظیمی از مسافران و توریست‌ها روبه‌رو می‌شود، فصل حراج در قشم به عنوان یك بازه زمانی پر از تخفیف معروف است.

از آنجایی كه در زمان‌های خاصی از سال، جزیره زیبای قشم با حجم عظیمی از مسافران و توریست‌ها روبه‌رو می‌شود، فصل حراج در قشم به عنوان یك بازه زمانی پر از تخفیف معروف است.

حتما نسبت به الگوریتم قیمت‌ها آگاهی دارید. در رابطه با فروش كالاها، افزایش مشتری سبب افزایش قیمت‌ها می‌شود. به طوری كه در زمان‌های پر مسافر، در اغلب مراكز خرید شاهد ارائه كالاها با قیمت بالا خواهید بود.

سفر به قشم در تابستان

با توجه به اینكه یكی از مهم‌ترین مسائل در روند خرید، قیمت مناسب است، توصیه می‌شود كه فصل حراج در قشم را از دست ندهید. فصلی كه قشم كمترین میزان مسافر را دارد، با عنوان فصل حراج در قشم معرفی می‌شود.

همانطور كه در جریان هستید، در مورد مناطق جنوبی ایران، گرمای شدید هوا سبب می‌شود تا مسافران تنها در فصل‌های پاییز، زمستان و اوایل بهار قصد سفر به این ناحیه جغرافیایی را كنند. چرا كه در این فصل‌ها آب و هوا گرمای كمتری دارد و می‌تواند سفر را آسوده سازد.

در فصل تابستان به سبب گرمای شدیدی كه بر آب و هوای قشم و دیگر مناطق جنوبی كشور حكومت می‌كند، حجم مسافران به طرز چشمگیری كاهش پیدا می‌كند. در نتیجه قیمت تمامی اقلام در مراكز خرید و بازارهای قشم كم‌تر می‌شود. به همین دلیل به فصل تابستان، فصل حراج در قشم هم گفته می‌شود.

در صورتی كه به دنبال خرید با قیمت مناسب و پایین هستند، فصل تابستان می‌تواند انتخاب مناسب‌تری برای شما باشد. البته توجه داشته باشید كه گرمای هوا به شدت بالا و حتی می‌توان گفت تحمل ناپذیز خواهد بود.

بنابراین در صورتی كه تحمل گرما را دارید، می‌توانید این فصل را انتخاب كنید. در غیر این صورت، قطعا سفر سختی خواهد بود. البته ناگفته نماند كه تمامی مراكز تجاری و تفریحی سرپوشیده در مناطق جنوبی، با توجه به آب و هوای حاكم، مجهز به سیستم تهویه هستند تا دمای هوا را تعدیل كنند.

 

فصل حراج در قشم-6K0CO0fDkS
مزایای سفر هنگام فصل حراج در قشم

در فصل تابستان، قیمت كالاها حتی در جشنواره‌ها هم با تخفیف مواجه می‌شوند كه سبب كاهش بیشتر قیمت‌ها شده و در نتیجه تجربه خرید ارزان را برای شما فراهم می‌آورد.

به علاوه سفر هنگام فصل حراج در قشم، می‌تواند مزایای گسترده‌تری جدا از بحث قیمت لباس‌ها داشته باشد. در حقیقت نه تنها كالاها و اجناسی كه در مركز خریدهای متنوع ارائه می‌شود با قیمت پایین و مناسب هستند، بلكه هزینه سفر هم تا حد زیادی كاهش پیدا می‌كند. در رابطه با هزینه‌های سفر، می‌توان موارد زیر را نام برد.

كاهش قیمت بلیط هنگام فصل حراج در قشم

قطعا زمانی كه مسافران كمتری قصد سفر به جزیره قشم را دارند، شركت‌های هواپیمایی یا قطار و اتوبوس، هزینه بلیط‌های خود را كاهش می‌دهند تا به این وسیله بتوانند سبب جذب مسافران شوند.

در مقابل در فصولی غیر از فصل حراج در قشم، هزینه بلیط‌های رفت و برگشت بسیار بالا است و از طرفی به سبب افزایش تقاضا، سخت‌تر می‌توان بلیط‌ تهیه كرد. همین مسئله خود عاملی برای افزایش قیمت‌ها در اوایل فصل بهار است.

كاهش قیمت هتل هنگام فصل حراج در قشم

از آنجایی كه در فصل تابستان تعداد مسافران به شدت كاهش پیدا می‌كند، حتی هتل‌ها هم هزینه كمتری برای اسكان مسافران در نظر می‌گیرند.

در فصولی غیر از فصل تابستان، غالبا ازدحام مسافران سبب بالا رفتن تقاضا برای رزرو اتاق می‌شود، به طوری كه قیمت‌های بیشتری تعریف می‌شود.

بیشتر مسافران حتی قادر به رزرو اتاق نخواهند بود. در نتیجه حتما باید از چند ماه قبل از سفر، در هتل مدنظر خود اتاق رزرو كنند.

در مقابل در فصل تابستان و حتی اواخر بهار، كاهش مسافران سبب می‌شود تا بتوانید به راحتی اتاقی با قیمت مناسب رزرو نمایید.

تجربه خرید خلوت و پر از آرامش

از آنجایی كه در تابستان خبری از ازدحام مسافران نیست، خرید آرامی خواهید داشت. به طوری كه شاید در فصل بهار هرگز نتوانید آن را در جزیره قشم تجربه كنید.

در صورتی كه جنبه‌های اقتصادی در سفر برای شما اهمیت دارد، بهتر است كه فصل حراج در قشم را برای زمان سفر خود انتخاب كنید.

 

فصل حراج در قشم-H2TZZbYhGb