ریپورتاژ آگهی
عجایب دیدنی بنگلور هند + عكس

عجایب دیدنی بنگلور هند + عكس

گاهی رفتن به مكان‌هایی زیبا انسان را برای مدت‌های زیادی سرحال می‌آورد، بنگلور هم با مكان‌های شگفت انگیز خود توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌كند.
  • 1401/06/09
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : اخبار گردشگری
آدرس : تهران_تهران
تلفن : 66059000-021

گاهی رفتن به مكان‌هایی زیبا انسان را برای مدت‌های زیادی سرحال می‌آورد، بنگلور هم با مكان‌های شگفت انگیز خود توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌كند. در اینجا تعدادی از آن‌ها را برای شما توصیف می‌كنیم.

در لعل باغ استراحت كنید

 

عجایب دیدنی بنگلور هند + عكس-0OnCmubYis

باغ گیاه شناسی لعل باغ، محل زندگی پرندگان و حیات وحش متعدد و دارای یك دریاچه است.  برای نمایش‌های گل كه در روز جمهوری و هفته روز استقلال در اینجا برگزار می‌شود، محبوب است. همچنین یك باغ بونسای، باغ توپیاری، باغ نیلوفر آبی و باغ گل رز در داخل آن وجود دارد.

 

خیابان كلیسا

خیابان چرچ در بنگلور با طول حدود 750 متر یكی از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین خیابان‌ها است كه به نام كلیسای جامع سنت مارك نامگذاری شده است. ردیفی از فروشگاه‌های بزای تهیه هدیه، فروشگاه‌های موسیقی، كتاب‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و كافه‌ها وجود دارد كه برخی از آن‌ها قدیمی‌ترین در شهر هستند و همه محصولات متنوع و خوراكی‌های خوشمزه را به فروش می‌رسانند. روزهایی وجود دارد كه هنرمندان در خیابان‌ها محصولات خود را ارائه میكنند و آثار خود را كه شامل نقاشی، قاب عكس، پوستر و اقلام دست ساز است می‌فروشند.  برای بازی كودكان و بزرگسالان سالن‌هایی مثل سالن‌های تتو نیز وجود دارد.


 

پارك ملی بانرگاتا

عجایب دیدنی بنگلور هند + عكس-RFIF7mVwhP

پارك ملی بانرگاتا كه در 22 كیلومتری آن قرار دارد، پناهگاهی برای انواع زیادی از گیاهان و جانوران است.  جاذبه‌های اصلی اینجا آكواریوم، باغ وحش، پارك كودكان، مزرعه كروكودیل، پارك مارها و پارك حیوانات ماقبل تاریخ است البته برای پیاده روی نیز محبوب است.

كاخ بنگلور

عجایب دیدنی بنگلور هند + عكس-DGIi27NCYb

كاخ باشكوه بنگلور یك كاخ سلطنتی است كه به دلیل معماری با كنده‌كاری‌های زیبا در داخل و خارج شهرت دارد.  این كاخ متعلق به خانواده سلطنتی میسور است. زمین‌های وسیع اطراف كاخ برای پیك نیك ایده آل است.

كاخ تابستانی تیپو سلطان

عجایب دیدنی بنگلور هند + عكس-lILTXfyfF7

كاخ تیپو سلطان اقامتگاه تابستانی تیپو سلطان بود. اكنون به موزه تبدیل شده است و به دلیل معماری هندی-اسلامی خود متشكل از نقاشی‌های دیواری زینتی، طاق‌های باشكوه، بالكن‌های بیرون زده و نقوش درخشان مشهور است. در داخل قلعه بنگلور واقع شده است.

گالری ملی هنر مدرن

عجایب دیدنی بنگلور هند + عكس-1g3LeOYyIE

گالری ملی هنر مدرن یك موزه دو طبقه است كه در یك ساختمان مسكونی به سبك استعماری واقع شده است. این ویژگی‌های فرهنگی هند را از دوره‌های اولیه قرن هجدهم به نمایش می‌گذارد.  همچنین

مركز بین‌المللی هنر زندگی

مركز هنر زندگی كه در 21 كیلومتری جنوب غربی بنگلور در جاده كاناكپورا بر فراز تپه‌های پانچاگیری واقع شده است، مقر سازمان معنوی و فرهنگی بنیاد هنر زندگی است كه توسط سری سری راوی شانكار تأسیس شده است.

ویدانا سودا

یك سالن بزرگ، یك كافه تریا جذاب و یك كتابخانه مرجع در اینجا وجود دارد.

 

عجایب دیدنی بنگلور هند + عكس-QWbZvkCfwP

ویدانا سودا محل قوه مقننه ایالتی و دبیرخانه كارناتاكا است. این بنا كه به عنوان "تاج محل جنوب هند" شناخته می شود، یكی از باشكوه ترین ساختمان های شهر است. در روزهای یكشنبه و تعطیلات رسمی روشن می شود.

معبد جامعه ماها بودی

عجایب دیدنی بنگلور هند + عكس-Imsp3T4fDR

این معبد كه اخیرا به معابد بنگلور اضافه شده است، دارای كتابخانه‌ای با مجموعه گسترده‌ای از متون و كتاب‌های مربوط به بودیسم است و دائما مركز تعدادی اعتكاف معنوی و سخنرانی است.