ریپورتاژ آگهی
زیباترین باغ های هند + عكس

زیباترین باغ های هند + عكس

برخی از این باغ‌ها در هند، به جز ایجاد فضایی آرام برای دوستداران طبیعت در شهرها، نقطه داغی برای آثار هنری گیاه شناسی و حفاظت از گیاهان هستند.
  • 1401/06/09
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : اخبار گردشگری
آدرس : تهران_تهران
تلفن : 66059000-021

برخی از این باغ‌ها در هند، به جز ایجاد فضایی آرام برای دوستداران طبیعت در شهرها، نقطه داغی برای آثار هنری گیاه شناسی و حفاظت از گیاهان هستند.

زیباترین باغ‌های هند + عكس-P5St7hoNcg

به گزارش سلام نو هند كشوری با توپوگرافی متنوع و میراث فرهنگی غنی است كه مجموعه‌ای از بناهای تاریخی باشكوه، قلعه‌های محكم و باغ‌های باشكوه را در هند ایجاد می‌كند. انبوهی از این زیبایی‌ پارك‌ها و باغ‌ها در هند متعلق به دوران قدیم مغول است. اما اخیرا شهرهایی كه به سرعت در حال شهرنشینی هستند نیز با پارك‌های عمومی بیشتر و باغ‌های شكوفه‌دار در هند رو به رو شده‌اند تا از هرج و مرج و هیاهوی شهر خلاص شوند. با گسترش روزافزون فضاهای سبز در شهرها، مردم مشتاقانه منتظر هستند تا عصرهای تابستان یا بعدازظهرهای زمستانی را در میان طبیعت بگذرانند تا در هوای تازه غوطه‌ور شوند. علاوه بر این، موارد در حال ظهور حتی از نظر معماری و دكور بهتر هستند. پر از فواره‌های زیبا و سخاوتمندانه با درختان سبز و مطمئنا هر كسی را با زیبایی چشمگیر خود فریب می‌دهند. برخی از این باغ‌ها در هند، به جز ایجاد فضایی آرام برای دوستداران طبیعت در شهرها، نقطه داغی برای آثار هنری گیاه شناسی و حفاظت از گیاهان هستند.

 

۱. باغ مغول، سرینگر

زیباترین باغ‌های هند + عكس-tekbZM4ssh

باغ‌های مغول كه در دوران مغول ساخته شده‌اند، با معماری باشكوه خود ساخته شده‌اند. این باغ تركیبی از باغ نشاط، باغ شالیمار و چشمه شاهی است. برجسته‌ترین ویژگی باغ‌ها، فواره‌های بلند آبشاری آن باعث شده است كه هر مسافری حتما آن را ببیند.

۲. باغ رز، چندیگار

زیباترین باغ‌های هند + عكس-C59ffxTd1R

باغ رز، واقع در بخش ۱۶ چاندیگار مكانی برای استراحت در میان طبیعت در بهترین حالت خود است. این باغ مملو از گل‌های متنوع است كه آن را در بین گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت بسیار محبوب كرده است.

۳. باغ های معلق، بمبئی