ریپورتاژ آگهی
بهترین هتل برای اقامت در مشهد هتل جواد الملك !

بهترین هتل برای اقامت در مشهد هتل جواد الملك !

انتخاب یك هتل خوب با امكانات خوب برای سفر به مشهد همیشه جزء چالش های مسافرین بوده ، پاشا ۲۴ در این مقاله یكی از بهترین و جدیدترین هتل های مشهد رو به شما معرفی خواهد كرد .
  • 1401/05/11
  • استان : خراسان رضوي
  • شهر : مشهد
  • دسته : هتل ها
آدرس : كه در بین خیابان آخوند خراسانی و خیابان اندرزگو كه یكی از اصلی‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر است قرار دارد

انتخاب یك هتل خوب با امكانات خوب برای سفر به مشهد همیشه جزء چالش های مسافرین بوده ، پاشا ۲۴ در این مقاله یكی از بهترین و جدیدترین هتل های مشهد رو به شما معرفی خواهد كرد .

بهترین هتل برای اقامت در مشهد هتل جوار الملك !-pRfX3R7ako

هتل جوار الملك كه یكی از لوكس‌ترین هتل‌های چهارستاره شهر مشهد است كه در اسفند ماه ۱۴۰۰ در ۷ طبقه افتتاح شده كه در بین خیابان آخوند خراسانی و خیابان اندرزگو كه یكی از اصلی‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. هتل جوارالملك برای كسانی كه به قصد زیارت به مشهد سفر كرده‌اند بسیار مناسب است. زیرا فاصله این هتل تا درب باب الجواد ۴۵۰ متر است كه میتوانید در كمتر از ۶ دقیقه این مسیر را طی كنید و اگر قصد خرید هم داشتید می‌توانید به راحتی به بازار خسروی و یا چهار طبقه و یا بازار جنت كه بورس پوشاك است، كه در فاصله كمی از هتل قرار گرفته‌اند بروید. همچنین هتل به دلیل نزدیكی به ایستگاه اتوبوس دسترسی راحتی به دیگر جاذبه‌های گردشگری و مراكز تجاری شهر ارائه می‌كند.

نمای داخلی هتل جوارالملك مشهد

هتل های جواالملك مشهد  به دلیل تازه تاسیس بودن دارای نمای داخلی بسیار شیك و كلاسیك می‌باشد. در ابتدا كه به هتل میرسید با سردر با شكوه با آبنمای بسیار جذاب روبه رو می‌شوید و با ورود به لابی هتل با فضای بسیار بزرگ و وسیع كه با تلفیق معماری مدرن و كلاسیك و طیف رنگی خاصی كه دارد به شما آرامش خاصی القا میكند. در این هتل سه آسانسور تعبیه شده است كه ظرفیت هر آسانسور ۸ نفر میباشد كه شما حتی در ایام پیك هیچ وقت برای رفت آمد به لابی و رستوران منتظر نخواهید شد. اتاق‌ها و سویت‌های متنوعی در هتل جوارالملك مشهد در نظر گرفته شده است. تمامی واحدها از چیدمان شیك و امكانات كامل رفاهی برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم BMS برای مدیریت هوشمند اتاق‌ها و اطلاع از نیازهای میهمانان، مجهز هستند. اینترنت پرسرعت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق‌امانات اتاق نگهداری كنید. تلویزیون هوشمند (IPTV)، مبلمان، مینی‌بار، حمام و سرویس‌بهداشتی فرنگی از دیگر امكانات موجود در واحدهای اقامتی هتل است.

بهترین هتل برای اقامت در مشهد هتل جوار الملك !-mdj1tlsKkl

اتاق‌های یك‌تخته یا همان اتاق سینگل هتل مناسب كسانی است كه به تنهایی به مشهد سفر كرده‌اند. اتاق‌های دوتخته كه هم به صورت دو تخت یك نفره یا یك تخت دبل ارائه می‌شوند انتخاب مناسبی برای زوج‌ها و گروه‌های دونفره است. البته در این هتل اتاق دو تخته به نام دبل رویال با دیزاین خاص و حمام شیشه‌ای وجود دارد كه می‌تواند انتخاب بسیار جذابی برای زوج‌های جوانی كه برای ماه عسل مشهد را انتخاب كرده‌اند باشد و خانواده‌ها یا گروه‌های سه نفره هم می‌توانند از اتاق‌های سه‌تخته استفاده كنند؛ یا حتی میتوانید از آپارتمان یك خوابه كه دارای یك حال و یك اتاق خواب كه در حال آن سینك ظرفشویی و چند كابینت تعبیه شده استفاده كنند و فضای بزرگتر را در اخیار داشته باشند. اتاق كانكت ۴ نفر و كانكت ۶ نفر هم گزینه‌های دیگری برای خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت‌تر است.

بهترین هتل برای اقامت در مشهد هتل جوار الملك !-Y9hDmoomIo

اما اگر خواهان فضای بیشتر و امكانات بهتر هستید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب كنید. سوئیت «دو خوابه» چهارنفره دارای یك حال كه در آن سینك ظرفشویی و چای ساز و ماكروفر و تعدادی كابینت تعبیه شده و دارای دو خواب مجزا میباشد كه در هر اتاق خواب یك تخت دبل یا دو تا تخت تك نفره وجود دارد.

بهترین هتل برای اقامت در مشهد هتل جوار الملك !-G4q8uwvNk3

رستوران و كافی شاپ های جذاب هتل

روز خود را متفاوت‌تر از همیشه با صرف صبحانه در رستوران «روف گاردن» آغاز كنید. چون در ابتدا كه وارد این رستوران میشوید بوی نان تازه به مشام شما می‌خورد و حس وصف ناپذیری را می‌توان تجربه كرد، چرا كه نان تازه در این مكان پخت می‌شود كه شما صبحانه خود را با نان تازه و داغ میل كنید. شما در این رستوارن می‌توانید از بین ۱۵ مدل صبحانه سرد و ۷ مدل صبحانه گرم و ۱۵ مدل املت بار با دست باز انتخاب و میل كنید. این رستوران برای نهار و شام با منتخبی از خوراك‌های اصیل ایرانی و فرنگی كه با مرغوب‌ترین مواد اولیه و به دست هنرمندترین آشپزها درست شده است از میهمانان پذیرایی می‌كند. دیگر رستوران هتل سنتی است و با طبخ غذاهای محلی و سنتی ایرانی و پخت نان تازه تجربه‌ای لذت‌بخش از صرف غذا در این هتل را برای میهمانان فراهم می‌كند.

بهترین هتل برای اقامت در مشهد هتل جوار الملك !-cTv3wx5t7s

علاوه بر رستوران‌ها هتل یك كافه هم دارد. كافی‌شاپ واقع در لابی با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه مكان مناسبی برای گپ و گفت‌های دوستانه یا ملاقات‌های مهم كاری است. كافی‌شاپ موجود در اسپا هم با انواع نوشیدنی‌های خنگ و گوارا آماده پذیرایی از میهمانان است.
همچنین اگر مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴ساعته استفاده كنید.

امكانات ویژه هتل جوارالملك

در هتل جوالملك هر آنچه برای یك اقامت آسوده نیاز است فراهم شده‌است. برای مثال در همه فضاهای هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پاركینگ اختصاصی هتل استفاده كنید. ضمن اینكه تاكسی‌سرویس هتل هم آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. خدمات خشك‌شویی هتل هم خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان در طول سفر راحت می‌كند. اجاره انواع خودرو با راننده و بدون راننده و نیز برگزاری تورهای گردشگری درون شهری و برون شهری از دیگر خدماتی است كه در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود

بهترین هتل برای اقامت در مشهد هتل جوار الملك !-bQpaM9c9uA

از دیگر امكانات هتل می‌توان به مجموعه آبی آن اشاره كرد. این مجموعه با بخش‌های متفاوت ازجمله استخر، سونا، جكوزی، حمام تركی و سالن اسپا و ماساژ به شما انرژی مضاعف می‌بخشد. این هتل همچنین دارای یك سالن كنفرانس مجهز به امكانات صوتی و تصویری مدرن، ویدئو پروژكتور و پرده اتوماتیك و سالن پذیرایی با ورودی مجزا است. در نتیجه اگر قصد برگزاری همایش یا مراسمی در شهر مشهد دارید می‌توانید با رزو هتل جوارالملك مشهد  از سامانه پاشا گشت پارس امكانات ویژه آن بهره‌مند شوید و اقامت بسیار خوبی را داشته باشید.