ریپورتاژ آگهی
برای اقامت در شیراز كدام هتل ها را انتخاب كنیم؟

برای اقامت در شیراز كدام هتل ها را انتخاب كنیم؟

سفر به شیراز، شهر شعر و موسیقی و عشق قطعا یكی از تجربه‌های بی‌نظیر مسافرت را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • 1401/05/10
  • استان : فارس
  • شهر : شيراز
  • دسته : اخبار گردشگری
آدرس : ایران، استان فارس، شیراز
تلفن : 66059000-021

سفر به شیراز، شهر شعر و موسیقی و عشق قطعا یكی از تجربه‌های بی‌نظیر مسافرت را برای شما به ارمغان می‌آورد. شیراز شهر لسان‌الغیب و شیخ عجل، شهر كریمخان دادگر، تخت‌جمشید و پاسارگاد با آب‌وهوایی دلچسب و مردمانی خونگرم و دوست‌داشتنی میزبان شما خواهد بود، پس برای چند روز ناب خود را آماده كنید. برای ماندن در شیراز و گشت‌وگذار در این شهر دوست‌داشتنی و پر از آرامش انتخاب یك اقامتگاه خوب قطعا لذت سفر را دو چندان می‌كند. اصلا نگران نباشید این شهر توریستی زیبا هتل‌ها و اقامتگاه‌های مدرن و مجللی را برای مسافران فراهم كرده است. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم و شما را با آن‌ها آشنا خواهیم كرد.

برای اقامت در شیراز كدام هتل ها را انتخاب كنیم؟-EEYrL3z7lV

هتل كریمخان شیراز

هتل چهار ستاره كریمخان در خیابان رودكی شیراز واقع شده و بسیار نزدیك به مكان‌های دیدنی و توریستی از جمله آرامگاه سعدی، باغ دلگشا، آرامگاه حافظ، مسجد و حمام و بازار وكیل است. این هتل در سال ۱۳۹۲ در دو سبك سنتی و مدرن با شش طبقه و ۶۳ اتاق دلنشین بنا نهاده شده است.

امكانات هتل كریمخان شیراز

كافی‌شاپ و چایخانه سنتی

استخر، سونا و جكوزی

ماساژ

دسترسی راحت به جاذبه‌های توریستی و مراكز خرید

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه در منطقه معالی آباد شیراز یكی از محله‌های لوكس و خوش آب‌وهوای شیراز واقع و در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده است. این هتل به دور از مركز شهر و شلوغی آن است و زمانی دلپذیر را می‌توانید در آن بگذرانید. اما نگران نباشید هتل چهار ستاره الیزه به تنها مسجد صورتی جهان یعنی مسجد نصیرالملك و باغ جهان نما و آرامگاه حافظ نزدیك است و به‌راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. دقت داشته باشید كه برای اقامت درهتل الیزه شیراز  به همراه داشتن كارت واكسیناسیون كرونا الزامی است.

خدمات و امكانات هتل الیزه:

اینترنت رایگان

سرویس چای در اتاق + قهوه در سوئیت‌ها

استخر

تاكسی سرویس VIP و اجرای تورهای شهری

خدمات تبدیل ارز

خدمات ترانسفر و استقبال فرودگاهی

خدمات لاندری

خدمات مخصوص مهمانان تجاری

ارائه كنسول بازی XBOX به كودكان

هتل چمران شیراز

هتل لوكس و پنج ستاره چمران در بهترین منطقهٔ شیراز و در قصرالدشت در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است. آب‌وهوای دلچسب و چشم‌انداز زیبای هتل كه در مجاورت باغ‌های قصرالدشت واقع شده است اقامت آرام و دوست‌داشتنی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال تجربه یك سفر لوكس در پایتخت تاریخی ایران هستید قطعا هتل پنج ستاره و لوكس چمران گزینه مناسبی است.

امكانات هتل چمران شیراز:

سالن ورزشی

استخر

اینترنت

فروشگاه

كافی شاپ

ماهواره

هتل زندیه شیراز

هتل پنج ستاره زندیه شیراز در مركز شهر و در سال ۱۳۹۴ بنا نهاده شده است. محیط و دكوراسیون هتل وام گرفته شده از طراحی و سبك دوران زندیه است و فضای بسیار آرام و دوستانه‌ای را رقم زده است. این هتل زیبا دارای ۷۰ اتاق و سوئیت است و همچنین دسترسی راحت و آسان به ارگ كریمخانی، حمام و بازار و مسجد وكیل دارد. با وجود پرسنل مجرب و با روش‌های مدرن و آكادمیك صنعت هتلداری حتما اقامت و سفر خوبی را تجربه خواهید كرد.

امكانات هتل زندیه:

رستوران‌های متنوع هتل با غذاهای ایرانی و فرنگی

روم سرویس ۲۴ ساعته

استخر، سونا و جكوزی با طراحی سنتی و به سبك حمام وكیل

حمام تركی

دسترسی آسان به اماكن دیدنی و تاریخی و مراكز خرید

هتل پرسپولیس شیراز

در سال ۱۳۸۵ در بلوار آزادی شیراز هتل پرسپولیس بنا شد. هتل پنج ستاره پرسپولیس با ۱۰۴ اتاق میزبان مسافران و گردشگران است. فاصله‌ نزدیك هتل با اماكن دیدنی و تاریخی از جمله حافظیه، باغ جهان نما و دروازه قرآن یكی از ویژگی‌های آن است. پرسنل خونگرم و آموزش دیده هتل پرسپولیس شیراز حتما در ایجاد یك تجربه خوب سفر تلاش می‌كنند.

امكانات هتل پرسپولیس:

سرو غذاهای متنوع در رستوران

كافی‌شاپ ۲۴ ساعته

سونا و جكوزی، استخر

حمام سنتی

فروشگاه سوغاتی و صنایع دستی

هتل پارسیان شیراز

هتل چهار ستاره پارسیان شیراز در سال ۱۳۷۱ در مركز شهر افتتاح شده است. این هتل با ۶۲ اتاق و سوئیت میزبان گردشگران شیراز است. یكی از ویژگی‌های بارز هتل رفتار خوب پرسنل و تمیزی آن است. همچنین دسترسی راحت به اماكن تاریخی و بازارهای خرید شهر شیراز خواهید داشت.

امكانات هتل پارسیان:

رستوران فرنگی و رستوران ایرانی

كافی‌شاپ

فروشگاه صنایع‌دستی

دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس و مترو

هتل پارك سعدی شیراز

شاید از اسم هتل پارك سعدی حدس بزنی كه این هتل نزدیكی مزار و آرامگاه سعدی واقع شده است، اما این هتل در خیابان حافظ واقع شده است. در سال ۱۳۴۱ بنا نهاده شده و آخرین بار در ۱۳۹۶ بازسازی شده است. این هتل باسابقه شیراز با ۵۳ اتاق و سوئیت آماده پذیرایی از گردشگران گرامی هست.

امكانات هتل پارك سعدی:

سرو غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی

كافه فضای باز

سونا و جكوزی

سفره‌خانه

هتل ستارگان شیراز

اگر دوست دارید در یك هتل به دور از مركز شهر و شلوغی اقامت كنید هتل چهار ستاره ستارگان شیراز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. با اینكه ستارگان شیراز دور از مركز شهر است اما به برخی اماكن تاریخی مانند باغ جهان نما و حاقظیه و دروازه قرآن دسترسی خوبی دارد.

هتل آریو برزن شیراز

هتل ۴ ستاره و زیبای آریوبرزن در خیابان رودكی در سال ۱۳۷۹ تاسیس و در ۱۳۹۰ بازسازی شد. بعد از بازسازی امكانات لوكس و مدرن به آن اضافه شده است. این هتل زیبا به حرم شاهچراغ و باغ ارم بسیار نزدیك بوده و دسترسی خوبی دارد.

امكانات هتل آریوبرزن:

سرو انواع غذاهاس ایرانی و خارجی

كافی شاپ

سالن بیلیارد

اینترنت رایگان

هتل شیرازیس شیراز

اگر قصد دارید در یك هتل زیبا، لوكس و مقرون‌به‌صرفه اقامت كنید، هتل شیرازیس یك گزینه عالی برای انتخاب است. این هتل ۴ ستاره و نوساز در سال ۱۳۹۸ در شش طبقه و با ۵۰ اتاق تاسیس شده است و پذیرای میهمانان عزیز است. سرو انواع غذاهای ایرانی، دسترسی راحت به اماكن تاریخی و قدیمی شهر، فروشگاه و دسترسی آسان به وسایل نقلیه شهری از ویژگی‌های هتل شیرازیس شیراز است.

هتل هما شیراز

یكی از هتل‌های مجلل شیراز هتل پنج ستاره هما است كه در خیابان مشكین شهر با ۲۳۲ اتاق لوكس و زیبا و به سبكی مدرن تاسیس شده است. تاسیس این هتل باسابقه به پیش از انقلاب باز می‌گردد. چشم‌انداز هتل به دلیل مجاورت آن با پارك آزادی و رودخانه بسیار دلچسب بوده و قطعا یكی از راحت‌ترین اقامت‌ها را در هتل هما شیراز تجربه خواهی كرد.

امكانات هتل هما:

سرو غذاهای ایرانی و بین‌المللی

كافی‌شاپ

استخر، سونا و جكوزی

زمین تنیس

فروشگاه صنایع‌دستی

هتل بین المللی پارس شیراز

هتل چهار ستاره پارس در خیابان زند و نزدیك به بیمارستان نمازی در یكی از محله‌های خوش و آب‌وهوای شیراز واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۱ با ۱۸۵ اتاق و سوئیت به بهره‌برداری رسید. دسترسی آسان و راحت به ارگ كریمخانی، حافظیه و سعدیه و به طور كلی اماكن تاریخی شهر یكی از ویژگی‌های این هتل مجلل و زیبا است.

امكانات هتل بین اللملی پرس شیراز:

استخر مجهز

سونا و جكوزی

سالن بدنسازی

سالن ماساژ

سه رستوران لوتوس، آفریقایی و گل سرخ

هتل بزرگ شیراز

آخرین هتلی كه در این مقاله به آن می‌پردازیم و اقامت در آن می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر باشدهتل بزرگ شیراز است. این هتل لوكس در سال ۱۳۹۲ با ۱۴ طبقه و با ۱۵۸ اتاق مطابق با استانداردهای بین‌المللی صنعت هتلداری و گردشگری تاسیس شد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل با مجهزترین و لوكس‌ترین امكانات یك سفر خاطره‌انگیز را برای شما فراهم می‌آورد. بهتر است بیشتر از این منتظر نگذارمتان و شما را با امكانات بی‌نظیر هتل آشنا كنم.

امكانات هتل بزرگ شیراز:

انواع رستوران‌های متنوع از جمله رستوران ایرانی، دریایی (رستوران گردان)، ایتالیایی، و رستوران پانارامیك (فست‌فود) با چشم‌انداز شهر زیبای شیراز

سالن بدنسازی

استخر، سونا و جكوزی

زمین بازی كودكان

دسترسی راحت و آسان به اماكن دیدنی و تاریخی شهر

شما می‌توانید تمامی هتل‌های معرفی شده را از رهی نو رزرو كنید. این مجموعه باسابقه‌ همیشه مورد اطمینان مسافران بوده و توانسته‌اند با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه اقامت خوشی را برای خود رقم بزنند.