ریپورتاژ آگهی
بوستان جنگلی صفارود

بوستان جنگلی صفارود

بوستان جنگلی صفارود رامسر واقع در ۹ كیلومتری جاده جواهرده رامسر، پارك جنگلی است كه در میان دره و در كنار رود صفارود
  • 1400/11/11
  • استان : مازندران
  • شهر : رامسر
  • دسته : پارك های ایران
آدرس : استان مازندران- ۹ كیلومتری جاده جواهرده رامسر
تلفن : 66059000-021

بوستان جنگلی صفارود در كیلومتر ۹ مسیر رامسر-جواهرده جای گرفته است و از تفرجگاه‌های طبیعی و جاذبه های گردشگری رامسر به‌ شمار می‌رود. با قرارگیری در میان دره و مجاورت رود صفارود و همچنین با وجود جنگل، رودخانه، آب‌معدنی و آب‌وهوای مطبوع این بوستان میزبان گردشگران زیادی می‌شود. به‌ویژه در روز ۱۳ فروردین خانواده‌های زیادی برای جشن‌ گرفتن سیزده بدر به این منطقه می‌آیند. 

بوستان جنگلی صفارود رامسر واقع در ۹ كیلومتری جاده جواهرده رامسر، پارك جنگلی است كه در میان دره و در كنار رود صفارود و در پایین جاده قرار دارد كه پله‌ هایی نیز برای ورود به‌ آن از جاده ساخته شده‌ است و وجود جنگل، رودخانه، آب معدنی، آب و هوای مطبوع به این مكان جلوه خاصی بخشیده است. این مكان به نام آبمعدن نیز معروف است و خانواده های محلی در این محل هر ساله در روز ۱۳ فروردین به دور هم جمع می شوند. جاده هایی كه از میان جنگل رد شده اند و بكر بودن این منطقه زیبایی خاصی را برای علاقمندان به طبیعت فراهم آورده است.

مسیر دسترسی به پارك جنگلی صفارود :

مسیر دسترسی به این بوستان صفارود از ابتدای جاده جواهرده در میدان غربی شهر رامسر آغاز و پس از طی ۹ كیلومتر و عبور از مسیری زیبا به این پارك در كنار رود صفارود می‌ رسد

آدرس: رامسر، نه كیلومتری جاده جواهرده

 

بوستان جنگلی صفارود-D7RBgUAP6z

بوستان جنگلی صفارود-7MBNxjKsod

بوستان جنگلی صفارود-EugEeyUPiP

بوستان جنگلی صفارود-cSfSzed4M4

بوستان جنگلی صفارود-ff0WehzjAx

بوستان جنگلی صفارود-umfifysB8z

بوستان جنگلی صفارود-u4qRbHTZ86