ریپورتاژ آگهی
مركز خرید دامون كیش

مركز خرید دامون كیش

جزیره كیش به سبب منطقه آزاد بودن یكی از قطب‌های اقتصادی كشور شناخته می‌شود و بسیاری از گردشگران سفر به این جزیره را به‌منظور خرید متنوع و با كیفیت انتخاب می‌كنند.
  • 1401/05/08
  • استان : جزیره ها
  • شهر : كیش
  • دسته : مراكز خرید ایران
آدرس : ایران، استان هرمزگان، كیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران 07644459776
تلفن : 66059000-021

مركز خرید دامون كیش-l3U9MdWU7S

سفر به جزیره كیش از پرطرفدارترین سفرهای داخلی محسوب می‌شود. در سفر به كیش جاذبه‌های زیادی برای یك سفر هیجان‌انگیز وجود دارد كه مكان‌های تاریخی، مراكز خرید، تفریحات آبی و غیر آبی از جمله  هسجاهای دیدنی كیشتند. جزیره كیش به سبب منطقه آزاد بودن یكی از قطب‌های اقتصادی كشور شناخته می‌شود و بسیاری از گردشگران سفر به این جزیره را به‌منظور خرید متنوع و با كیفیت انتخاب می‌كنند. به همین منظور، جزیره كیش مراكز خرید متنوعی را در خود جای داده است؛ از جمله بهترین این مراكز خرید می‌توان مركز خرید دامون اشاره كرد كه در این مقاله از كجارو به معرفی آن پرداخته‌ایم.

معرفی مركز خرید دامون كیش

مركز خرید دامون كیش-PWV1Ox2zhZ

مركز خرید دامون یكی از بزرگترین و لوكس‌ترین مراكز خرید كیش است كه شامل بخش های مختلف رفاهی، تجاری و خدماتی می‌شود. مركز خرید دامون با در نظر گرفتن امكانات تفریحی در كنار بخش تجاری، توانسته است تا به محبوبیت خود در میان گردشگران بیفزاید. طراحی زیبا و خاص در كنار نورپردازی بی‌نظیر، یكی از دلایل جذابیت مركز خرید دامون به شمار می‌آید. این مركز خرید در سه طبقه طراحی شده و بالغ بر ۱۰۰ غرفه را در خود جای داده است.

مركز خرید دامون كجاست؟

مركز خرید دامون كیش-wr4suyvFlD

اگر به بخش شمالی جزیره كیش بروید، می‌توانید خود را به آسانی به مركز خرید دامون را بیابید. این مركز خرید در ابتدای شهرك دامون قرار دارد و برای رسیدن به آن باید بعد از گذر از بندرگاه دو چهارراه پایین آمده و خود را به میدان وصال برسانید. دسترسی به این مركز خرید به‌وسیله تاكسی و ون‌های عمومی به آسانی امكان‌پذیر است، همچنین با استفاده از وسیله نقلیه شخصی می‌توانید بعد از طی مسیر، در پاركینگ رو باز آن خودروی خود را پارك كنید. مسیر دوچرخه‌سواری دور جزیره به مركز خرید دامون بسیار نزدیك است، ازاین‌رو اگر علاقه به دوچرخه و دوچرخه سواری دارید، به‌راحتی می‌توانید با طی كردن مسیر دوچرخه خود را به این مركز خرید برسانید.

  • آدرس: كیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

مركز خرید دامون كیش در چه سالی افتتاح شد و صاحب آن كیست؟

مركز خرید دامون كیش-IV8RZMlxSM

ساخت مركز خرید دامون در سال ۱۳۸۸ زیر نظر شركت سهامداری دامون كیش در زمینی به مساحت ۴,۳۰۰ مترمربع و زیربنا ۱۳,۳۰۰ متر مربع آغاز و در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد. در واقع شركت سهامداری دامون مالك اصلی این مجتمع تجاری محسوب می‌شود و این شركت پیش از این مجتمع‌های مسكونی دامون را بنا كرده است.

اجناس و برند‌های مركز خرید دامون

جزیره كیش یكی از مقاصد گردشگری محبوب برای خرید اجناس متنوع و با كیفیت است. مركز خرید دامون نیز با در نظر گرفتن این موضوع اجناس مختلفی مانند پوشاك، كیف و كفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شكلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و كامپیوتر و... را برای انواع سلیقه‌ها در خود جای داده است. همچنین، انواع برندهای محبوب و مرغوب داخلی و خارجی را مانند نایك، وینچی، زیپو، مندو، نوولاشال، ماراتن، لینینگ، اپل، ماوی، بوسینی، ۳۶۱ و... می‌توانید در این مركز خرید پیدا كنید. بهتر است قبل از رفتن به این مركز خرید در نظر داشته باشید كه با توجه به كیفیت بالای محصولات، هزینه‌ها كمی بالاتر از مراكز خرید دیگر است.

مركز خرید دامون كیش-uwAjlcI0SB

فروشگاه فرانكفورتر كه از فروشگاه‌های محبوب فروش شكلات در جزیره كیش است، در این مركز خرید نمایندگی دارد. در این فروشگاه می‌توانید انواع شكلات‌های محبوب را به‌عنوان سوغات كیش خریداری كنید.

امكانات رفاهی مركز خرید دامون

یكی از نقاط قوت محبوبیت مركز خرید دامون وجود امكانات متنوع در آن به‌منظور رفاه حال مشتریان و مسافران است. از امكانات منحصربه‌فرد این مركز خرید می‌توان به فود كورت، رستوران سنتی، كافی‌شاپ، سوپرماركت، سینما، شهربازی سرپوشیده، زمین اسكی، پاركینگ و... اشاره كرد. در این مركز خرید می‌توانید در كنار خرید از امكانات رفاهی آن لذت ببرید و روزی هیجان‌انگیز را تجربه كنید.

فود كورت و رستوران

فود كورت مركز خرید دامون به سبب تنوع غذایی بالا و با كیفیت، همچنین به‌دلیل طراحی زیبا و خاص، از امكانات اصلی آن محسوب می‌شود. از جذابیت‌های این فود كورت می‌توان به طراحی فضای نیمه باز و ایوان مانند در كنار فضای بسته آن اشاره كرد. سراسر این ایوان بزرگ و زیبا با چترهای بزرگ آفتابگیر پوشانده شده است تا از تابش آفتاب سوزان جزیره جلوگیری كند. رستوران فود كورت دامون در سه وعده صبحانه، ناهار و شام خدمات ارائه می‌دهد.

مركز خرید دامون كیش-0p2sMQ4qsn

در این فود كورت برای هر سلیقه‌ای غذا سرو می‌شود بنابراین در كنار منظره‌ای زیبا می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فست فود، لبنانی و چینی را امتحان كنید و از همنشینی با دوستان و خانواده خود لذت ببرید. رستوران سنتی مركز خرید دامون از پرطرفدارترین رستوران‌های ایرانی جزیره است كه انواع غذاهای ایرانی و محبوب مانند قرمه سبزی، قیمه، آبگوشت، ماهیچه، انواع كباب، زرشك پلو و... در آن ارائه می‌شود.

پیست یخ

مركز خرید دامون كیش-BhN3YZBKql

امكاناتی كه این مركز خرید را از سایر مراكز خرید متمایز كرده است قرار گرفتن پیست یخ در آن است. اگر هوس اسكی در زمین پاتیاژ را كرده‌اید پیست مركز خرید دامون این امكان را برای شما فراهم كرده است. این پیست با مساحت بیش از ۲۰۰ مترمربع در سالنی به وسعت ۴۵۰ مترمربع در طبقه دوم مركز خرید دامون ساخته شد و در سال ۱۳۹۳ شروع بكار كرد. استفاده از این پیست برای همه سنین امكان‌پذیر است و با پوشیدن كفش‌های مناسب اسكی، می‌توانید نهایت لذت و هیجان را تجربه كنید.

سوپر ماركت

در سوپر ماركت بزرگ و ۲۴ ساعته این مركز خرید می‌توانید انواع محصولات مورد نیاز خود را به‌راحتی پیدا كنید كه این موضوع، خود از امكانات مهم این مركز خرید بزرگ به حساب می‌آید. این سوپر ماركت در طبقه همكف قرار گرفته و دسترسی به آن از بیرون مجموعه نیز امكان‌پذیر است.

ساعات كاری مركز خرید دامون

  • ساعات كاری: ۹ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۳
  • شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۹۷۷۶

دیدنی‌های اطراف مركز خرید دامون

می‌توان گفت مركز خرید دامون از بخش‌های دیدنی و تفریحی جزیره كمی دور است؛ ولی از نزدیك‌ترین این دیدنی‌ها می‌توان به شهر قدیمی حریره، شهر زیرزمینی كاریز، كلوپ دریایی آكواریوس و پلاژ بانوان اشاره كرد.

شهر باستانی حریره

مركز خرید دامون كیش-baphDgewDm

شهر باستانی حریر از آثار تاریخی و مكان های دیدنی هرمزگان است كه در شمال جزیره كیش و در نزدیكی مركز خرید دامون قرار دارد. قدمت این شهر تاریخی به ۸۰۰ سال قبل باز می‌گردد و از مهم‌ترین جاهای دیدنی كیش محسوب می‌شود. این شهر از قطب‌های مهم بازرگانی در خلیج فارس محسوب می‌شد كه بعد از رونق افتادن بندر سیراف ساخته شد. می‌توان گفت این شهر یادآور دوران شكوفایی اقتصاد جزیره كیش است. در شهریور سال ۱۳۷۶ این شهر تاریخی با شماره ثبت ۱۸۸۶ به ثبت آثار ملی كشور رسید. این شهر تاریخی از بخش‌های دیدنی مختلفی از جمله خانه اعیانی، مسجد، حمام، بخش‌های كارگاهی و صنعتی، تاسیسات آبی و بندرگاه تشكیل شده است.

  • آدرس:  كیش، بلوار میرمهنا، بلوار المپیك، میدان حریره، خیابان كرانه
  • فاصله تا مركز خرید دامون با خودرو: سه دقیقه (دو كیلومتر)

شهر زیرزمینی كاریز

مركز خرید دامون كیش-2HcFoUWktX

شهر زیر زمینی كاریز نیز در نزدیكی مركز خرید دامون قرار دارد. كاریز در واقع به‌معنای قنات است و ۲۵۰۰ سال قبل این مكان محل هدایت آب‌های زیرزمینی در كیش بوده است. این قنات برای تامین آب آشامیدنی ساكنان جزیره كیش ساخته شده بود اما اكنون تبدیل به یك شهر زیرزمینی شده است و سالانه گردشگران بسیاری از این مكان تاریخی و شگفت‌انگیز بازدید می‌كنند. این قنات ۱۶ متر عمق و مساحتی بالغ بر ۱۰,۰۰۰ مترمربع دارد كه بدون شك از بازید آن شگفت‌زده خواهید شد. اكنون این شهر زیرزمینی از بخش‌های مختلفی مانند غرفه‌های صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه و... تشكیل می‌شود كه در كنار یكدیگر فضایی خاص و منحصربه‌فرد را برای بازدیدكنندگان فراهم كرده‌اند.

  • آدرس: كیش، میدان المپیك، مجموعه فرهنگی سیاحتی شهر زیر زمینی كیش
  • فاصله تا مركز خرید دامون با خودرو: هشت دقیقه (۳٫۷ كیلومتر)

كلوپ دریایی آكواریوس

كلوپ‌های دریایی كیش از هیجان‌انگیزترین تفریحات جزیره كیش محسوب می‌شوند.كلوپ دریایی آكواریوس یكی از بهترین كلوپ‌های دریایی این جزیره است كه در ضلع شمالی جزیره و در نزدیكی ساحل دامون قرار گرفته دارد. از دلایل محبوبیت این كلوپ استفاده از آخرین فناوری‌ها و استانداردهای روز دنیا و همچنین تنوع تفریحات است. از تفریحات این كلوپ می‌توان به قایق سواری، شاتل، پاراسل، شاتل، اسكی روی آب غواصی و جت اسكی اشاره كرد. در واقع كلوپ دریایی آكواریوس تمام تفریحات آبی را یك‌جا به شما ارائه می‌دهد.

  • آدرس: كیش، انتهای بلوار هرمز، رو‌به‌روی برج‌های پرشین، مجتمع كلوپ آكواریوس
  • فاصله تا مركز خرید دامون با خودرو: دو دقیقه (یك كیلومتر)

پرسش‌های متداول

مركز خرید دامون كجاست؟

مركز خرید دامون در جزیره كیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایرات قرار دارد.

مالك مركز خرید دامون كیست؟

شركت سهامداری دامون مالك اصلی این مجتمع تجاری محسوب می‌شود

اجناس و برند‌های مركز خرید دامون كدامند؟

اجناس مختلفی مانند پوشاك، كیف و كفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شكلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و كامپیوتر و... در مركز خرید دامون به‌فروش می‌رسند.

امكانات رفاهی مركز خرید دامون چیست؟

فود كورت و رستوران، پیست یخ و سوپرماركت شبانه‌روزی از جمله امكانات مركز خرید دامون است.