ریپورتاژ آگهی
تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید

تفریحات كیش شامل طیف وسیعی از تفریحات آبی و غیرآبی مهیج و جذاب می‌شوند كه بسیاری از آن‌ها را نمی‌توانید در هیچ كجای ایران تجربه كنید.
  • 1401/05/08
  • استان : جزیره ها
  • شهر : كیش
  • دسته : مناطق تفریحی ایران
آدرس : ایران، استان هرمزگان، كیش
تلفن : 66059000-021

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-R4PbHk3LS4

تفریحات كیش شامل طیف وسیعی از تفریحات آبی و غیرآبی مهیج و جذاب می‌شوند كه بسیاری از آن‌ها را نمی‌توانید در هیچ كجای ایران تجربه كنید.

كیش یكی از مقاصد گردشگری معروف ایران است كه به‌لطف وجود تفریحات و برنامه‌های سرگرم‌كننده، اوقات خوشی را برای همه گردشگران رقم می‌زند. تفریحات كیش به‌قدری متنوع‌ هستند كه شاید در طول یك سفر نتوانید از همه‌ آن‌ها استفاده كنید. در حقیقت، این موضوع به‌مدت زمان سفر و بودجه‌ شما بستگی دارد و اگر اهل هیجان باشید، بهترین جا را انتخاب كرده‌اید.

كیش نیز همانند سایر نقاط كشور تحت‌تاثیر شیوع كرونا، چندین ماه محدودیت و ممنوعیت سفر گردشگران را تجربه كرد، ولی اكنون با رعایت اصول بهداشتی امكان استفاده از سرگرمی‌های جزیره برای گردشگران فراهم است.

تفریحات دریایی كیش چیست؟

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-pUWVIZ5Cd9

گردشگران علاوه بر استراحت و گشت و گذار در مراكز خرید كیش، فهرستی از تفریحات متنوع و جذاب را پیش رو دارند كه نویدبخش اوقاتی خوش و به‌یادماندنی هستند. تفریحات آبی و دریایی این جزیره كه زیر نظر تعدادی از كلوپ‌ها و مجموعه‌های آبی اجرا می‌شوند، در ماه‌های گرم سال طرفداران زیادی پیدا می‌كنند. از جمله این تفریحات می‌توان به پاراسل، شاتل، غواصی، گشت دریایی كیش VIP، اسكوتر زیردریایی، فلای بور، بنانا، پارك آبی اوشن كیش، پدل بورد و جت اسكی اشاره كرد.

انواع تفریحات آبی كیش

پاراسل

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-9Fv4cSQts7

پاراسل نوعی تفریح آبی است كه علاقه‌مندان از طریق یك چتر با طنابی به طول ۱۵۰ متر به قایق موتوری وصل می‌شوند. وقتی قایق با سرعت روی آب حركت می‌كند، به‌تدریج در آسمان به پرواز درمی‌‌آیید و اوج هیجان را در آسمان آبی و روی آب‌های زلال خلیج فارس تجربه خواهید كرد. امكان استفاده از چتر پاراسل به‌صورت یك نفره و دو نفره و سه نفره (دو بزرگسال و یك كودك یا دو كودك و یك بزرگسال) وجود دارد. كل مدت این تجربه حدود یك ساعت است كه زمان پرواز در اوج بین ۶ تا هفت دقیقه خواهد بود و تا ارتفاع ۱۵۰-۳۰۰ متری بالا می‌روید. این تفریح برای آقایان و بانوان قابل‌استفاده است كه برای این منظور باید به ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل اسكله تفریحی و ساحل دامون مراجعه كنید.

شاتل

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-mL5xnLhIh0

تفریح لذت‌بخش شاتل به این صورت است كه روی یك تیوپ می‌نشینید و قایق تندرویی شما را روی سطح آب می‌كشد. شاتل به‌صورت تك نفره قابل‌استفاده نیست و حداقل باید دو نفر باشید و افراد ۶ سال به بالا با رضایت والدین می‌توانند از شاتل استفاده كنند. مدت زمان استفاده از شاتل حدود ۱۵ دقیقه است.

غواصی

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-hyIDz60xQR

غواصی از بهترین تفریحات آبی كیش است كه گردشگران در تمامی طول سال امكان استفاده از آن را دارند. مراكز آموزشی و تفریحی غواصی متعددی در كیش وجود دارد كه این جزیره را به قطب غواصی كشور تبدیل كرده‌اند. بی‌شك شنا با ماهی‌ها و جانوران دریایی كیش، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برایتان می‌سازد و حتی اگر شنا بلد نباشید، می‌توانید همراه با مربی و تجهیزات لازم وارد آب شوید. آقایان و بانوان با شرایط مشابه می‌توانند از این تفریح استفاده كنند؛ فقط غواصی بانوان با قایق مجزا و مربی خانم انجام می‌شود. كل مدت‌زمان غواصی از زمان سوارشدن به قایق و رفت‌وبرگشت، ۱٫۵ ساعت است كه حضور شما زیر آب، ۱۵ دقیقه خواهد بود.

اسكوتر زیردریایی

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-iSYdy1x9NU

اسكوتر زیردریایی از مهیج‌ترین تفریحات آبی جزیره است كه امكان سفر به اعماق خلیج فارس و تماشای دنیای زیر آب و ماهی‌های رنگارنگ خلیج فارس را پیشكش شما می‌كند. اسكوتر یك نوع غواصی است، با این تفاوت كه با كمك یك موتور زیر دریایی می‌توانید در عمق ۱۰ متری زیر آب با كمك مربی حركت كنید. حداقل سن استفاده از اسكوتر زیردریایی، ۱۲ سال و حداقل قد ۱۵۰ سانتی‌متر برای خانم‌ها و آقایان است. اسكوتر زیردریایی تك نفره است و برای این تفریح نیازی نیست، شنا بلد باشید.

فلای بورد

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-dswlAjbKBu

فلای بورد، وسیله‌ای است كه با اتصال به یك جت اسكی، شما را روی هوا معلق نگه می‌دارد. ضمن اینكه از طریق پمپاژ آب، به شما اجازه انجام حركات نمایشی و شیرجه را می‌دهد و در نتیجه می‌توانید لذت و هیجان را بین آسمان و آب‌های جزیره تجربه كنید. این تفریح برای افراد بالای ۱۸ سال (بانوان و آقایان) مناسب است كه در مدت‌زمان ۲۰ دقیقه انجام می‌شود. فلای بورد، تفریح بسیار ساده‌ای است كه پنج دقیقه اول آن به آموزش مختصر اختصاص دارد.

بنانا

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-Cp3yIp9J0X

بنانا، تفریح آبی دیگری است كه برای انجام آن روی تیوپ‌های بنانا (به‌شكل موز) سوار می‌شوید و سپس توسط قایق‌های تندرو با سرعت بسیار بالا روی سطح دریا حركت می‌كنید. این وزرش آبی دسته‌جمعی بسیار هیجان‌انگیز است و حداقل چهار و حداكثر هشت نفر می‌توانند در مدت ۱۵ دقیقه از آن استفاده كنند.

تفاوت بنانا و شاتل، در شكل تیوپ آن است كه به موز شباهت دارد. همچنین شاتل انواع مبلی و تشكی دارد و برای دو تا چهار نفر مناسب است؛ گرچه برای استفاده از بنانا باید حداقل چهار نفر باشید.

پدل بورد

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-WAn5mhLOQ8

پدل بورد یكی از متفاوت‌ترین تفریحات آبی كیش است كه افراد عاشق هیجان نباید آن را از دست بدهند! پدل بورد، تخته محكمی است كه افراد پاهایشان را روی آن می‌گذارند و سپس روی آب حركت می‌كنند.

پدل بورد از متفاوت‌ترین و ارزان‌ترین تفریحات كیش محسوب می‌شود

این تخته‌ها برای همه نوع وزنی مناسب هستند و امكان استفاده هم‌زمان از آن با كودكتان نیز وجود دارد. بانوان نیز با پوشیدن لباس مخصوص می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

پدل بورد از تفریحات دریایی ارزان جزیره به حساب می‌آید كه برای انجام آن ابتدا مربی آموزش‌های لازم را به شما می‌دهد. این تفریح یك ساعت طول می‌كشد و با پوشیدن جلیقه نجات، امنیت شما تضمین خواهد شد.

جت اسكی

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-SV82L8kz46

جت اسكی از جمله تفریحات مهیج سفر به شهرهای ساحلی نظیر جزیره كیش است كه تجربه سرعت و مانور روی دریا را به شما هدیه می‌دهد. هر جت اسكی قابلیت حمل دو نفر را دارد و قابل استفاده برای آقایان و بانوان است؛ گرچه افراد بالای ۱۰۰ كیلوگرم باید به‌تنهایی سوار شوند.

اسكی روی آب

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-QUeuyRLFwd

اسكی روی آب یا كِیبل اسكی را می‌توانید در نخستین سایت اسكی روی آب خاورمیانه در جزیره‌ كیش تجربه كنید. این محل مجهز به رختكن و دوش، سكوی شروع، اتاق آموزش و فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص، رستوران و كافی‌شاپ است. امكان اسكی ۱۲ نفر به‌طور هم‌زمان در كیبل اسكی كیش وجود دارد كه در ابتدا از مربی آموزش می‌بینید.

علاوه بر اسكی روی آب با كابل برقی (كیبل اسكی)، امكان انجام اسكی روی آب با قایق نیز در جزیره وجود دارد. در این نوع اسكی، با طناب به یك قایق موتوری متصل هستید؛ اما در كیبل اسكی با كابل به برج‌های موجود در محل پارك كیبل اسكی وصل می‌شوید كه هزینه اسكی با قایق بیشتر است.

كایت بوردینگ

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-FQ6SElxf67

كایت بوردینگ تركیبی از پاراگلایدر و اسكی روی آب است كه با آن می‌توانید در سطح آب و امواج حركت كنید. در این تفریح باید سوار بر بورد اسكی شوید، در حالی كه به كایت متصل هستید و در ادامه برای چند لحظه‌ای در هوا معلق خواهید شد. كایت نقش بادبان و بورد وظیفه شناورسازی ورزشكار روی آب را دارد.

گشت دریایی خصوصی

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-UajPuVRzzM

در گشت دریایی می‌توانید از قایق خصوصی همراه با ناخدا استفاده كنید و از خلیج فارس زیبا لذت ببرید. تجربه ماهیگیری با تفنگ و فری ‌دایوینگ نیز بسیار مهیج است كه در گشت دریایی امكان آن‌ها وجود دارد. گشت دریایی به‌صورت یك، دو، سه، چهار و همین طور پنج ساعته قابل رزرو است. بسیاری از افراد برای جشن تولد، سالگرد ازدواج و… از این موقعیت استفاده می‌كنند تا با بادكنك‌آرایی، كیك، موسیقی، عكس و فیلم، اتفاقی فراموش‌نشدنی را برای عزیزان خود رقم بزنند.

پارك آبی اوشن

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-BXOf658GnV

پارك آبی اوشن كیش، بزرگ‌ترین پارك آبی روباز ایران و تنها پارك آبی روباز ویژه خانم‌ها است كه به‌لطف استخرها، سونا و جكوزی‌های آرامش‌بخش، تجربه جذابی از یك تفریح آبی فوق‌العاده را برایتان می‌سازد. جالب اینكه پارك آبی اوشن به‌عنوان تنها پارك آبی كشور با امكانات موج‌سواری است. این پارك آبی دارای سیستم گرمایشی برای فصول سرد است و ازاین‌رو، حتی در هوای خنك نیز می‌توانید از آن لذت ببرید و غروب زیبای كیش را از این محل به نظاره بنشینید. برخی از بخش‌های تفریحی این محل شامل پیچالوپ، دینگل، رالی راید ماساژ و اسپا و... می‌شوند.

پارك آبی اوشن تنها پارك آبی روباز ویژه خانم‌ها در كشور است

فضای مخصوص كودكان، رستوران‌ها و كافی‌شاپ‌های متعدد، ترانسفر رایگان رفت‌وبرگشت رایگان از مبداهای مشخص و... از جمله امكانات این پارك هستند. فروشگاه اوشن پارك با كلیه محصولات مورد نیاز اعم از حوله، دمپایی، كرم ضدآفتاب و... در كنار اقلامی مانند انواع اسباب‌بازی، كیف، كلاه، یادگاری‌ و غیره، امكان خرید سوغاتی‌های دوست‌داشتنی از این سفر را برایتان فراهم می‌كند.

پلاژهای كیش

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-ac1CteLYY9

وجود پلاژ آقایان و پلاژ بانوان در كیش، این فرصت را به شما می‌دهد تا آزادانه شنا كنید و آفتاب بگیرید؛ تجربه‌ای كه در كمتر نقطه‌ای از ایران برای بانوان امكان‌پذیر است. در این پلاژها، امكاناتی همچون دوش آب، تخت ساحلی و سایبان، غرفه‌های فروش لوازم شنا و لوازم بهداشتی، رختكن، غریق نجات، ماساژ، سرویس بهداشتی، بوفه خوراكی و... در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، استفاده از زمین والیبال، هندبال و فوتبال ساحلی، تفریحات دریایی (جت اسكی، قایق بادبانی، اسكی روی آب، غواصی و قایق پارویی)، از گذران لحظه‌های ناب حكایت دارند.

ماهیگیری

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-9Ru16iVryg

علاقه‌مندان به ماهیگیری می‌تواند در اكثر نقاط جزیره كیش به این تفریح جذاب بپردازند. با این حال، آن دسته از گردشگرانی كه به‌دنبال ماهیگیری حرفه‌ای هستند، باید از كلوپ‌های ماهیگیری متعدد در سواحل جزیره مانند كلوپ ماهیگیری هامور دریای كیش و كلوپ ماهیگیری مارینا استفاده كنند كه وسایل مورد نیاز را در اختیارشان قرار می‌دهند. در این مراكز امكان ماهیگیری در ساحل و همین طور ماهیگیری در قایق وجود دارد. از آنجا كه سواحل جزیره پاكسازی شده‌اند و دارای امنیت كامل هستند، بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانید به ماهیگیری مشغول شوید.

ساعات اولیه صبح و هنگام غروب كه دمای هوا كمی خنك‌تر است، بهترین ساعات برای ماهیگیری در كیش هستند. ضمن اینكه، در فاصله ساعت چهار تا هفت صبح، آب دریا بالا می‌آید و گردشگران می‌توانند به‌سادگی تعداد زیادی ماهی صید كنند.

قایق سواری

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-OoczbAHiH0
رای قایق‌سواری در كیش می‌توانید انواع مختلف قایق‌های پدالی، موتوری، پارویی، قایق تفریحی مبله VIP و..‌. را با توجه به علاقه‌مندی خود انتخاب كنید. قایق‌های پدالی برای كسانی مناسب است كه ترجیح می‌دهند، امواج چشم‌انداز را با سرعت كمتری به نظاره بنشینند.

تفریحات غیرآبی كیش

تفریحات غیرآبی كیش از طیف وسیعی از سرگرمی‌های مناسب كودكان و بزرگسالان تشكیل شده است. اگر گذرتان به كیش افتاد و خواستید آدرنالین خون‌تان را بالا ببرید، بانجی جامپینگ، پرش آزاد، جایروكوپتر و قلعه وحشت كیش را از دست ندهید.

بازدید از پارك دلفین، اتاق فرار كیش (میستری لند)، شهربازی هایلند، شهربازی فان كلاب، تم پارك سنتر، همچنین استفاده از ماساژ، اسپا و حمام تركی و اتوبوس هاپ آن، هاپ آف و گشت در جزیره از دیگر سرگرمی‌هایی هستند كه امكان تجربه آن‌ها در سفر به كیش وجود دارد.

بانجی جامپینگ

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-ccYqJTIE5B

بانجی جامپینگ یكی از تفریحات هیجانی كیش است كه با دو سكوی ۴۰ و ۶۰ متری انجام می‌شود؛ اما فقط كسانی می‌توانند سكوی مرتفع‌تر را امتحان كنند كه تجربه استفاده از سكوی ۴۰ متری را داشته باشند. در این تفریح به‌وسیله یك طناب فنردار از روی سكو به‌سمت زمین سقوط آزاد می‌كنید كه به‌دلیل رعایت اصول ایمنی، از هر نظر سرگرمی ایمنی است. كلوپ جاذبه، تنها مركز بانجی جامپینگ كیش است.

پرش آزاد روی تشك را نیز می‌توانید در این كلوپ تجربه كنید كه از ارتفاع سه تا ۱۲ متری انجام می‌شود و وزن مجاز برای استفاده از آن ۲۰ تا ۱۲۰ كیلوگرم است. به‌ازای یك بار پرش یا دو بار پرش روی تشك باید هزینه متفاوتی بپردازید.

جایروكوپتر

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-H8Yj2M2FMY

جایروكوپتر كیش در بین تفریحات غیرآبی، یكی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه پروازی ایمن و مفرح بر فراز جاهای دیدنی كیش و خلیج فارس است. جایروكوپتر یا هلیكوپتر تفریحی تلفیقی از هلیكوپتر و هواپیما است كه فقط برای دو نفر ظرفیت دارد و شامل خلبان و مسافر می‌شود. مدت زمان استفاده از آن نیز حدودا ۱۲ دقیقه است.

قلعه وحشت

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-uYiMbjSway

در كنار تفریحاتی كه به آب و دریا منتهی می‌شوند، از سرگرمی‌های دیگری همچون قلعه وحشت كیش غافل نشوید و ترس و هیجان آن را از دست ندهید. قلعه وحشت دارای مسیر ۱۰۰ متری كاملا تاریكی است كه یك راهنما شما را با چراغ‌قوه همراهی می‌كند. جالب اینكه در اینجا عكس‌هایی به‌طور نامحسوس از شما گرفته می‌شود كه در انتها می‌توانید به انتخاب خودتان، آن‌ها را بخرید. قلعه وحشت در سه سانس برگزار می‌شود كه برای افراد زیر ۱۴ سال، سانس متوسط و سانس فول اكشن برای افراد شجاع در نظر گرفته شده است.

پارك دلفین

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-gepJ80OtTg

پارك دلفین با فضای طبیعی و كم‌نظیر خود، پستانداران دریایی مانند پنگوئن، گراز دریایی، شیر دریایی، دلفین، گربه دریایی، شیر دریایی و… را در خود جای داده است. از جاذبه‌های این محل، حیوانات و دلفین‌های تربیت‌شده توسط مربیان مجرب ایرانی هستند كه با هنرنمایی و حركات موزون خود، هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌كنند.

هنگام بازدید از پارك دلفین كیش، به باغ پرندگان نیز سر بزنید و از تماشای پرندگانی چون پلیكان خاكستری و سفید، پنگوئن پا سیاه، درنای تاج دار، قرقاول طلایی و… لذت ببرید.

شهربازی هایلند كیش

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-vGdJIuwcpa

شهربازی هایلند مجهز به وسایل به‌روز شهربازی‌های سرپوشیده دنیا است كه امكان تفریح را به كودكان، نوجوان و جوانان می‌دهد. از بخش‌های جذاب این شهربازی می‌توان به سینما هفت بعدی، فوتبال حبابی، واتر بال گروهی، بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های الكترونیكی و مكانیكی، بازی‌های مناسب كودكان، مینی گلف و بولینگ اشاره كرد كه حسابی پرطرفدار هستند.

شهربازی فان كلاب

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-CUe6KgOnWO

شهربازی فان كلاب واقع در بازار كوروش برند سنتر، امكان سرگرمی گروه‌های مختلف سنی را با بیش از ۶۵ بازی متنوع ایجاد كرده است. در این محل می‌توانید از شبیه‌ساز جت اسكی و موتور فضایی، قطار شادی كودكان، واقعیت مجازی، موتور مسابقه‌ای، ماشین‌های كوبنده، زمین بازی، بولینگ و... نهایت استفاده را ببرید.

تم پارك سنتر كیش

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-yIaObo5TIH

تم پارك سنتر كیش با مساحت حدود ۳,۲۰۰ متر از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز كرده است و شامل دو پارك ژوراسیك و پارك جادویی (مجیك) می‌شود. در تم پارك مجیك با مجموعه‌ای از حیوانات متحرك ماقبل تاریخ مواجه می‌شوید كه برای هر كودك و نوجوانی جذابیت دارد.

این پارك از بخش‌های مختلفی تشكیل شده است؛ نظیر بخش نقاشی‌های سه بعدی، بخش آینه‌ها، اتاق سلفی، اتاق‌های وارونه، اتاق پرسپكتیو، اتاق خواب دیواری و قسمت black light كه ارزش بازدید را دارند. علاقه‌مندان می‌توانند از ترانسفر رفت‌وبرگشت رایگان استفاده كنند.

ماساژ، اسپا و حمام تركی

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-oXQ4xod2If

با ماساژ، حمام تركی و مراكشی می‌توانید خستگی و گرفتگی عضلات را رفع كنید و آرامش را به بدن خود هدیه دهید. مراكز ماساژ در بعضی هتل های كیش مانند ویدا، كورش، پارمیدا، مركز ماساژ لیان رز و كلوپ بانوان شایگان فعال هستند. در این مراكز می‌توانید از انواع ماساژها همچون ماساژ سوئدی رویال، ماساژ سنگ داغ، ماساژ ریلكسی، ماساژ بك سوئدی، ماساژ فوت (كف پا)، ماساژ و پاكسازی صورت، ماساژ اسپرت ورزشی و ماساژ لاغری استفاده كنید.

اتاق فرار كیش

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-hWgH03oftQ

اتاق فرار كیش، دنیایی از سرگرمی و معما و ماجراجویی را برای یك ساعت پیش روی شما می‌گذارد. این بازی مناسب گروه‌های سه تا ۶ نفره است و پس از اینكه در اتاق دربسته‌ای با درهای قفل قرار گرفتید، باید با حل معماهای بازی، راه فرار از اتاق را پیدا كنید.

اتوبوس گردشگری هاپ آن، هاپ آف

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-LWeiiIXnd1

اتوبوس هاپ آن، هاپ آف، یك اتوبوس دو طبقه روباز است كه به شما امكان می‌دهد تا گشتی در جزیره بزنید و به بازدید جاذبه‌های گردشگری بپردازید. فعالیت اتوبوس‌ها به این صورت است كه با خرید بلیط می‌توانید در مدت اعتبار آن، هر تعداد دفعه‌ای كه خواستید، سوار اتوبوس شوید و از آن استفاده كنید. ساعت كار این اتوبوس‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب است.

ایستگاه‌های اتوبوس هاپ آن، هاپ آف در بخش‌های مختلف شهر از جمله اسكله تفریحی، بازار دامون، شهر زیرزمینی كاریز، شهر تاریخی جزیره، اسكله میرمهنا، كشتی یونانی، ساحل مارینا، ساحل مرجان و... قرار گرفته‌اند و در نتیجه به‌راحتی می‌توانید جاذبه‌های متعددی را ببینید.

دوچرخه سواری

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-EwnegHtGdt

مسیر دوچرخه‌سواری كیش به طول ۷۵ كیلومتر است كه جزو طولانی‌ترین و البته بهترین مسیرهای دوچرخه‌سواری كشور محسوب می‌شود. این پیست تقریبا یك دور كامل دور جزیره می‌زند و دوچرخه‌سواری در آن حدود دو تا سه ساعت طول می‌كشد. مسیر دوچرخه‌سواری كیش از پارك‌ها، پلاژ‌های ساحلی، جاهای دیدنی كیش و... می‌گذرد و برای اینكه بیشترین لذت را ببرید، حتما هنگام غروب خورشید و تاریكی هوا، این تفریح را تجربه كنید.

ایستگاه‌های متعددی در بخش‌های مختلف مسیر وجود دارد كه برای اجاره دوچرخه در نظر گرفته شده است، نظیر ایستگاه بازار مرجان كیش و اسكله تفریحی كه به‌راحتی می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای نه‌چندان زیاد، گشت متفاوتی در جزیره بزنید.

بولینگ مریم كیش

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-R7odK8wVlP

در بولدینگ مریم علاوه بر بولینگ می‌توانید از بیلیارد، گیم نت، شهربازی و رستوران استفاده كنید و اوقات خوشی را برای خود بسازید. سالن بدن‌سازی آقایان و بانوان نیز در این مجموعه به چشم می‌خورد.

تفریحات سافاری

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-J5aZzb250A

تفریحات سافاری كیش فقط به لندكروزسواری روی تپه‌های شنی خلاصه نمی‌شود و انتخاب‌های دیگری همچون موتور چهارچرخ ATV، موتور باگی، موتور دریفت، كاترینگ، بانجی شوتینگ، شترسواری، ترامپولین، فوتبال حبابی، زورب بال، پینت بال، استوانه جادویی، عینك واقعیت مجازی و... نیز برایتان مهیا است.

این تفریحات را می‌توانید در مجموعه پارس سافاری كیش تجربه كنید كه در قالب پكیج‌های مختلفی ارائه می‌شود. به‌عنوان مثال، با تهیه پكیج طلایی سافاری كیش امكان استفاده از تور سافاری، موتور‌سواری، شترسواری و كارتینگ را خواهید داشت. پكیج آدرنالین سافاری (تور سافاری، موتورسواری، بانجی شوتینگ، هرم وحشت)، پكیج نوجوان سافاری (مینی گلف، موتور ۹۰ سی‌سی، زورب بال، ترامپولین، بانجی ترامپولین) و پكیج ماه عسل سافاری (تور سافاری، تور ماشین باگی، زورب بال و ماشین كوبنده) و... از دیگر پكیج‌های این مجموعه هستند.

تور سافاری كیش: گردش با تویاتا لندكروز در مسیرهای ویژه و صعب‌العبور از تجربه‌هایی است كه بسیاری از گردشگران جزیره به‌دنبال آن هستند. در تور سافاری می‌توانید مسیری هفت كیلومتری را در صحراهای جزیره بگردید و لذت ببرید. ظرفیت هر خودرو ۶ نفر است و افراد بالای پنج سال باید بلیط تهیه كنند.

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-oRctfm4KdJ

موتور چهار چرخ سافاری: موتور چهار چرخ سافاری، موتور ۱۰۰ سی‌سی اتوماتیك مناسب برای افراد مبتدی است و افراد ۱۵ سال به بالا می‌توانند از آن استفاده كنند. این تفریح برای آقایان و بانوان قابل استفاده است كه شامل مسیری حدودا ۷۰۰ متری می‌شود. موتور چهارچرخ ATV 90cc، موتور چهارچرخ ATV 250cc و موتور دریفت نیز در این مجموعه ارائه می‌شود كه ظرفیت هر موتور یك نفر است.

كارتینگ: این خودروهای یك نفره، پیست مخصوص به خود به طول حدود ۷۵۰ متر را دارند كه مدل كوچكی از پیست‌های مسابقات اتومبیل‌رانی است. برای استفاده از این تفریح نیازی به داشتن گواهینامه رانندگی نیست.

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-fqRPAaRp8m

بانجی شوتینگ: برای انجام این تفریح با دو كش بانجی، به دو دكل ۱۵ متری وصل خواهید شد. سپس این دو كش در زاویه افقی كشیده و رها می‌شود. به این ترتیب، از سمت زمین به آسمان پرتاب می‌شوید.

ترامپولین: از شاخه‌های ژیمناستیك است كه با پرش در جا شناخته می‌شود. افراد از سه سال به بالا می‌توانند از این تفریح استفاده كنند؛ ضمن اینكه حداكثر وزن مجاز باید ۱۱۰ كیلوگرم باشد.

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-jEpPyfaRrc

شترسواری: شترسواری، تفریح جالب و هیجان‌انگیز دیگری است كه به‌صورت یك یا دو نفره در مسیری مشخص انجام می‌شود و با ثبت خاطرات دل‌انگیز، تجربه خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

زورب بال: یكی دیگر از تفریحات جدید مجموعه پارس سافاری كیش است كه وارد توپ بسیار بزرگ و دو جداره‌ای می‌شوید و مسیری ۱۵۰ متری با شیب ملایم را طی می‌كنید. حركت داخل این توپ بزرگ روی سطح شیب‌دار، برای بسیاری از افراد لذت‌بخش است.

هرم مومیایی (دالان وحشت): برای استفاده از هرم مومیایی كه مانند اهرام ثلاثه مصر است، باید مسیر یك تونل پرپیچ‌وخم حدودا ۱۰۰ متری را طی كنید كه شامل موارد ترسناك و مهیج می‌شود.

كشتی‌های تفریحی كیش

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-euzfzpwXdI

از كشتی‌های تفریحی كیش می‌توان به كشتی اوستا، كشتی دنا، كشتی تارا، كشتی آرتمیس، كشتی نوید، كشتی آكواریوم و كشتی تاپ تورز كاتاماران اشاره كرد. در گشت دریایی با كشتی می‌توانید تجربه حضور در آب‌های اطراف جزیره را در سانس‌های دو ساعته داشته باشید.

كشتی تفریحی اوستا: كشتی سه طبقه اوستا دارای عرشه وسیع و مجهز به كافه تریا، غرفه عكاسی و نقش حنا است. در این كشتی می‌توانید از برنامه‌های گروه موسیقی، جنگ شادی، استندآپ كمدی، شعبده‌بازی، قرعه‌كشی و اهدای جوایز استفاده كنید.

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-q4dNb1HvBo

كشتی تفریحی دنا: این كشتی نیز با موسیقی زنده، هنرمندان محبوب، جنگ شبانه، اهدای جوایز و برنامه‌های مفرح پذیرای مهمانان است. طبقه سوم كشتی نیز به‌صورت VIP در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

كشتی آكواریوم: با كشتی آكواریوم می‌توانید ماهی‌های رنگارنگ، مرجان‌ها و گیاهان متنوع دریای خیلج فارس را از نزدیك به نظاره بنشینید. این كشتی در طول گشت دریایی یك ساعته خود، برنامه‌های سرگرم كننده و موسیقی زنده را نیز برای گردشگران در نظر گرفته است.

جنگ های شبانه كیش

جنگ‌های شبانه یكی دیگر از گزینه‌های عالی برای گذران ساعت‌های پایانی شب هستند. این جنگ‌ها با برنامه‌های شاد و مفرحی مثل استندآپ، موزیك، تقلید صدا، اجرای آكروبات و حركات نمایشی و...، اوقاتی سرشار از خنده را به شما هدیه می‌دهند.

برخی از این برنامه‌ها عبارت‌اند از جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ، جنگ شبانه پازل شو، جنگ شبانه دینامیت شو، جنگ شبانه ایرانیا، جنگ شبانه بابك شو، جنگ شبانه پرشین شو و جنگ شبانه سی شو.

تفریحات كیش در كرونا

تفریحات كیش كه حتما باید امتحان كنید-freTeTKulO

پس از شیوع كرونا و اجرای محدودیت‌ها در كیش، در حال حاضر كلیه برنامه‌های سرگرمی و تفریحی این جزیره با رعایت پروتكل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی از سر گرفته شده‌اند. در واقع، گردشگران با رعایت اصول بهداشتی می‌توانند از این تفریحات نهایت لذت را ببرند؛ به‌خصوص كه بسیاری از تفریحات جزیره نظیر برنامه‌های دریایی، در فضای باز انجام می‌شوند.

قیمت تفریحات كیش ۱۴۰۱

 

تفریحاتمدت زمان استفادهتعداد قیمت به تومان
پاراسل  ۶ دقیقه یك نفر ۳۰۵,۰۰۰
شاتل ۱۵ دقیقه یك نفر ۱۰۹,۰۰۰
بنانا ۱۵ دقیقه یك نفر ۹۸,۰۰۰
غواصی ۲۰ دقیقه یك نفر ۳۲۷,۰۰۰
اسكوتر زیردریایی ۲۰ دقیقه یك نفر ۴۳۶,۰۰۰
پدل بورد ۶۰ دقیقه یك نفر ۱۸۰,۰۰۰
فلای بورد ۲۰ دقیقه یك نفر ۴۳۶,۰۰۰
اسكی روی آب با قایق ۲۰ دقیقه یك نفر ۲۶۱,۰۰۰
اسكی روی آب با كابل ۶۰ دقیقه یك نفر ۲۶۱,۰۰۰
جت اسكی ۳۰ دقیقه یك نفر ۳۵۰,۰۰۰
قایق بادبانی ۲۰ دقیقه   ۱۴۵,۰۰۰
قایق تندرو تك موتوره ۲۰ دقیقه یك تا ۶ نفر ۲۵۰,۰۰۰
قایق تندور دو موتوره ۲۰ دقیقه یك تا ۱۰ نفر ۳۵۰,۰۰۰

قایق تندرو تك موتوره

۶۰ دقیقه یك تا ۶ نفر ۷۵۰,۰۰۰

قایق تندرو دو موتوره

۶۰ دقیقه یك تا ۱۰ نفر ۱,۰۰۰,۰۰۰

ماهیگیری ثابت با شناور و تجهیزات

    ۶۵۰,۰۰۰

ماهیگیری ترولینگ با شناور و تجهیزات 

    ۱,۰۰۰,۰۰۰

انواع قایق های پدالی، پارویی، كایاك   

    از ۱۲۰,۰۰۰

گشت با قایق كف شیشه          

۶۰ دقیقه یك نفر ۱۴۲,۰۰۰

پارك دلفین ها و باغ پرندگان

  یك نفر ۳۴۰,۰۰۰

باگی

حدود ۱۵ دقیقه یك نفر ۱۹۰,۰۰۰

اسنوركلینگ

  یك نفر ۱۶۳,۰۰۰

كارتینگ

  یك نفر ۸۵,۰۰۰

پینت بال

  یك نفر ۷۵,۰۰۰

زورب بال

  یك نفر ۱۳۰,۰۰۰

موتور چهار چرخ سافاری

  یك نفر ۸۵,۰۰۰

قلعه وحشت

  یك نفر ۵۰,۰۰۰

طلسم مومیایی

  یك نفر ۵۰,۰۰۰

پلاژ آقایان/بانوان

  یك نفر ۵۰,۰۰۰

شترسواری

  یك نفر ۴۰,۰۰۰

       اجاره كشتی تفریحی خصوصی (یات)           

۶۰ دقیقه        از ۲,۲۰۰,۰۰۰

گشت دریایی با قایق تفریحی لوكس    

۶۰ دقیقه   از ۱,۱۰۰,۰۰۰

كشتی تفریحی

دو ساعت یك نفر از ۲۳۰,۰۰۰

جنگ های شبانه

    از ۱۲۰,۰۰۰

تور سافاری (لندكروزسواری)

    ۱۲۰,۰۰۰

اتوبوس گردشگری

  یك نفر ۷۵,۰۰۰
جایروكوپتر ۱۲ دقیقه یك نفر ۴۸۰,۰۰۰

بانجی جامپینگ

  یك نفر ۳۸۰,۰۰۰

    پارك آبی كیش (اوشن)          

  یك نفر از ۵۳۰,۰۰۰

تم پارك سنتر كیش

  یك نفر ۱۷۰,۰۰۰

بانجی شوتینگ

  یك نفر ۱۲۰,۰۰۰

اتاق فرار

۶۰ دقیقه یك نفر ۸۹,۰۰۰

گشت جزیره

  یك نفر ۵۰,۰۰۰

شهربازی فان كلاب

  یك نفر ۱۰۰,۰۰۰

پرسش‌های متداول

محبوب‌ترین تفریحات كیش كدامند؟

از پرطرفدارترین تفریحات كیش می‌توان به غواصی، اسكوتر زیردریایی، فلای بورد، بنانا، شاتل، اسكی روی آب، پاراسل، جت اسكی و... اشاره كرد.

آیا امكان غواصی برای بانوان در كیش وجود دارد؟

آقایان و بانوان با شرایط مشابه می‌توانند از این تفریح استفاده كنند؛ فقط غواصی بانوان با قایق مجزا و مربی خانم انجام می‌شود.