ریپورتاژ آگهی
هتل كوروش كیش كیش

هتل كوروش كیش كیش

بنر پته اردیبهشت ۰۱ دسكتاپ هتل ۵ ستاره كوروش از هتل‌های لوكس كیش است كه از زمان ساخت آن مدت زمان زیادی نمی‌گذرد.
  • 1401/05/06
  • استان : جزیره ها
  • شهر : كیش
  • دسته : هتل ها
آدرس : ایران، استان هرمزگان، كیش، میدان پردیس 0218586

هتل كوروش كیش كیش-t9eKgPSuXt

هتل ۵ ستاره كوروش از هتل‌های لوكس كیش است كه از زمان ساخت آن مدت زمان زیادی نمی‌گذرد. یكی از مزیت‌های اصلی هتل، نزدیكی آن به مراكز تجاری و همین طور ساحل زیبای جزیره كیش است كه خود دلیل خوبی برای جذب گردشگران به شمار می‌رود. سطح ارائه خدمات، كادر آموزش‌دیده و مجرب،‌ سازگاری آن با محیط زیست و... باعث شهرت این هتل شده‌اند.

معرفی هتل كوروش كیش

هتل كوروش كیش كیش-6UwaezHRfK

هتل كوروش كیش در ۱۶ طبقه ساخته شده است و به‌لطف ۱۹۸ اتاق و سوئیت مجلل و امكانات رفاهی، اقامتی لوكس را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. این هتل كه در نوروز ۱۳۹۷ آغاز به كار كرد، به‌دلیل استفاده از انرژی خورشیدی در بسیاری از بخش‌ها، عنوان نخستین هتل سبز ایران را با خود یدك می‌كشد. ضمن اینكه استانداردهای زیست‌محیطی در تمام مراحل ساخت آن رعایت شده است.

هتل كوروش كیش كجاست؟

هتل كوروش كیش كیش-0z8XmRelcM

هتل ۵ ستاره كوروش در میدان پردیس جزیره كیش استان هرمزگان قرار گرفته است و از همین رو مهمانان دسترسی راحتی به مراكز تجاری و تفریحی دارند. از مراكز خرید معروف نزدیك به هتل می‌توان به پاساژ كوروش، بازار مریم، بازار مرجان، بازار پردیس ۱ و ۲ و مركز خرید پانیذ اشاره كرد. باغ پرندگان، اسكله تفریحی كیش، ساحل مرجان، پلاژ ساحلی بانوان و دلفیناریوم از جمله جاهای دیدنی كیش هستند كه در مدت‌ زمانی كوتاه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

شماره تلفن هتل كوروش كیش: ۰۲۱۸۵۸۶

آدرس هتل كوروش كیش: جزیره كیش، میدان پردیس

وب‌سایت هتل كوروش كیش: hotelkourosh.ir

امكانات هتل كوروش كیش

هتل كوروش كیش كیش-rXID9M8Kwz

هتل كوروش از بهترین هتل های كیش است كه با امكاناتی همچون سالن بدنسازی، دو استخر مجزا برای بانوان و آقایان، سونا و جكوزی، ماساژ، پاركینگ، فتوكپی و پرینت، آتلیه عكاسی، خدمات باربری برای جابه‌جایی چمدان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، خدمات لاندری، اتاق چمدان در لابی، فروشگاه، صرافی، خدمات پزشكی و... پذیرایی گرمی از مهمانان به عمل می‌آورد.

امكان اجاره ماشین یا گرفتن تاكسی از هتل كوروش برای رفت‌وآمد در جزیره وجود دارد؛ ضمن اینكه برای خرید تورهای جزیره و بلیط جاذبه‌های تفریحی می‌توانید به لابی هتل مراجعه كنید. در صورتی كه بخواهید دقایقی را در لابی سپری كنید، به‌لطف وجود اینترنت و تلویزیون و مینی‌بار به‌راحتی سرگرم خواهید شد. هتل كوروش به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمانان را انجام می‌دهد كه خود یك مزیت محسوب می‌شود. علاوه بر این، غرفه شكلات، سوغاتی و نوشیدنی واقع در لابی، این امكان را به شما می‌دهد تا با قیمتی مناسب در هر ساعت از شبانه‌روز، كالای موردنظر خود را خریداری كنید.

اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید، می‌توانید از كنار هتل، دوچرخه یا موتور برقی اجاره و از فضای دلپذیر جزیره استفاده كنید.

چنانچه بعدازظهرها گذرتان به لابی هتل بیفتد، می‌توانید از موسیقی زنده با صدای دلنواز پیانو نهایت لذت را ببرید؛ به‌خصوص زمانی كه اتاق‌تان را تحویل داده‌اید و برای رسیدن موعد پرواز، در لابی منتظر هستید.

اتاق‌های هتل كوروش كیش

هتل كوروش كیش كیش-K6yhDuMPLq

ویژگی اتاق‌های هتل كوروش همه انتظارات مهمانان از یك هتل لوكس را برآورده می‌كند؛ به‌خصوص كه برخی از آن‌ها رو به دریا هستند و در نتیجه گردشگران علاقه‌مند به چشم‌انداز دریا اقامت در این هتل را همیشه به‌عنوان یك گزینه مناسب به ذهن‌شان می‌سپارند.

اتاق دوتخته استاندارد، اتاق دوتخته سمت دریا، اتاق سه‌تخته استاندارد، اتاق سه‌تخته سمت دریا، سوئیت رویال یك‌خوابه برای دو نفر رو به جزیره، سوئیت رویال دوخوابه برای چهار نفر رو به جزیره، سوئیت رویال دوخوابه برای چهار نفر رو به دریا، اتاق‌های هتل كوروش كیش را تشكیل می‌دهند. تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت رایگان، مبلمان، تلویزیون، ‌تلفن، لوازم بهداشتی در سرویس حمام و دستشویی، دستگاه تهویه هوای مطبوع، اطفای حریق و یخچال هستند و در صورتی كه وسایل گران‌بها همراهتان است، می‌توانید آن را در صندوق امانات اتاق بگذارید و با خیال آسوده برای گشت‌وگذار و خرید به بیرون هتل بروید.

رستوران و كافی شاپ هتل كوروش كیش

هتل كوروش كیش كیش-2y8F20yAc6

رستوران هتل كوروش از بهترین رستوران های كیش است كه شامل دو بخش تراس و سالن می‌شود و به همین دلیل جزو رستوران‌های گران جزیره به حساب می‌آید. در منوی رستوران، فست فود، غذاهای اصیل ایرانی و خوراك‌های مجلسی به چشم می‌خورد كه گزینه‌ای عالی برای مهمانی‌ها و مجالس است. این رستوران ‏فقط در وعده ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می‌كند و صبحانه در كافی‌شاپ سرو می‌شود.

هتل كوروش كیش كیش-b2lb8SFlum

منوی غذایی بسیار متنوع با بیش از ۱۰۰ نوع غذا، دسر و پیش غذا، كیفیت بالای غذاها، محیط آرام، برخورد خوب كاركنان و فضایی مدرن و شیك از جمله ویژگی‌های مثبت رستوران هتل كوروش محسوب می‌شوند. كباب برگ، استیك، كباب شیشلیك، پاستا با گوشت و پیتزا معروف‌ترین غذاهای رستوران هستند.

هتل كوروش كیش كیش-U6Kcflj5gs

كافی شاپ هتل در طبقه اول قرار دارد و ساعت كاری ۲۴ ساعته آن یك مزیت عالی برای شما محسوب می‌شود. به این ترتیب، هر زمان كه مایل باشید، می‌توانید خود را به یك عصرانه كوتاه یا نوشیدن یك فنجان قهوه مهمان كرده و خستگی را از تن به در كنید. این كافی‌ شاپ با داشتن كاركنان توانمند و منویی عالی در مدت كوتاهی توانسته است اسم و رسمی بین به كافه های كیش پیدا كند. نورپردازی مد روز، آبشار مصنوعی، اینترنت وای‌فای و... آن را به محلی ایدئال برای وقت‌گذرانی و گفت‌وگو با خانواده و همراهان تبدیل كرده‌اند.