ریپورتاژ آگهی
راهنمای رزرو هتل استانبول با ارزان ترین قیمت

راهنمای رزرو هتل استانبول با ارزان ترین قیمت

اگر قصد سفر به استانبول را دارید و در حال بررسی هتل ارزان برای اقامت هستید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فلای تودی، ارزان‌ترین گزینه‌های موجود برای اقامت در استانبول را در اختیارتان قرار می‌دهد و كمكتان می‌كند تا خریدی مناسب و به صرفه داشته باشید.
  • 1401/03/23
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : استانبول -استانبول
تلفن : 66059000-021

اگر قصد سفر به استانبول را دارید و در حال بررسی هتل ارزان برای اقامت هستید، مطالعه این مطلب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فلای تودی، ارزان‌ترین گزینه‌های موجود برای اقامت در استانبول را در اختیارتان قرار می‌دهد و كمكتان می‌كند تا خریدی مناسب و به صرفه داشته باشید.
تركیه و به خصوص استانبول از مقاصد گردشگری محبوب بین مردم دنیاست. تنوعی از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و وجود امكانات تفریحی مدرن و جذاب، هر ساله گردشگران بسیاری را از سرتاسر دنیا جذب استانبول می‌كند.
برای داشتن تجربه‌ای به یادماندنی از سفر به استانبول، همه چیز برای شما مهیا شده، تنها كافی است زمان سفر و محل اقامت خود را مشخص كنید.

راهنمای رزرو هتل استانبول با ارزان ترین قیمت-BNr86e9Lw2

تنوع هتل های استانبول ین امكان را ایجاد كرده تا در هر محله‌ای كه می‌خواهید و با قیمت و شرایط موردنظرتان، هتل دلخواهتان را انتخاب كنید. حالا تا خرید هتل فقط چند تا كلیك مانده است. وارد وبسایت فلای تودی شوید و طبق راهنمای زیر برای تهیه هتل اقدام كنید.

راهنمای رزرو هتل استانبول با ارزان ترین قیمت-y0ud8nHOIV

رزرو هتل ارزان در استانبول

برای انجام فرایند رزرو هتل در فلای تودی، نام هتل و سایر اطلاعات خواسته شده را وارد می‌كنید و در بازه زمانی كه برای اقامت در نظر دارید، به جستجو می‌پردازید. اگر هتل خاصی مدنظرتان نیست، تنها با مشخص كردن زمان و مدت اقامت و تعداد افراد، می‌توانید به لیستی از هتل های استانبول همراه با قیمت‌ها، موقعیت و امتیاز دسترسی داشته باشید.
هر گزینه، شامل نمایش روی نقشه و حداقل قیمت (برمبنای مدت اقامت مشخص شده) است و با كلیك بر روی نمایش قیمت، می‌توانید قیمت هر اتاق را با توجه به امكانات و شرایطش مشاهده كنید.
برای محدودتر كردن گزینه‌های انتخابی خود، می‌توانید از فیلترهای سمت چپ صفحه استفاده كنید. این فیلترها شامل شرایط (تخفیف ویژه، مبلغ غیرقابل استرداد)، محدوده قیمتی، كلاس مكان اقامتی (بر اساس تعداد ستاره یا بدون ستاره)، مقصد (محله‌ای كه می‌خواهید هتل بگیرید)، نوع مكان اقامتی (شامل آپارتمان، خوابگاه، هتل و …)، امكانات (ورود حیوانات خانگی، رستوران، خدمات خانه‌داری و …) و هتل‌های زنجیره‌ای می‌شود. با تیك زدن هریك از موارد دلخواه خود در قسمت فیلترها، به هتل موردنظر خود نزدیكتر خواهید شد.
پیش از كلیك بر روی دكمه رزرو، بهتر است قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به آن هتل را مطالعه كنید.
پس از ورود به قسمت رزرو، نوبت وارد كردن اطلاعات است. مرحله اول ورود اطلاعات خریدار، مرحله دوم ورود اطلاعات مسافرین و در نهایت پرداخت است.
ما برای تسهیل عملیات جستجو و انتخاب هتل ارزان در استانبول، تعدادی از هتل های ارزان استانبول را به شما معرفی می‌كنیم.

اقامت ارزان در استانبول

راهنمای رزرو هتل استانبول با ارزان ترین قیمت-Awn4vpGTVI

در ادامه به معرفی سه گزینه ارزان برای اقامت در استانبول می‌پردازیم. برای اطلاع از مشخصات هر هتل می‌توانید به صفحه مربوط به همان هتل در سایت فلای تودی مراجعه كنید و اطلاعات تكمیلی را مطالعه كنید.

هاستل سلطان -Sultan Hostel & Guesthouse

هاستل و مهمانخانه سلطان در نزدیكی ایاصوفیه قرار گرفته است و دارای امكاناتی چون پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و كتابخانه، شاتل فرودگاهی، پاركینگ رایگان است. مهمترین ویژگی این هاستل برخورداری از كلوپ شبانه است كه می‌تواند اقامت شما را دلپذیرتر كند.

هاستل تكسیم سیتی -Taksim City Hostel

هاستل تكسیم سیتی به فاصله ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا میدان تقسیم قرار گرفته و امكانات آن شامل اینترنت بی‌سیم رایگان، امكانات خشكشویی، چاپگر، نظافت روزانه است.

هتل ریدل – Reydel Hotel

هتلReydel در نزدیكی بازار مصر در قلب استانبول قرار گرفته است. اینترنت بی‌سیم رایگان، شاتل منطقه‌ای، صبحانه رایگان، خدمات اتاق ۲۴ ساعته از امكانات این هتل است.

توصیه‌های مهم پیش از رزرو هتل

برای اینكه بتوانید هتل خوب با قیمت مناسب در استانبول رزرو كنید، چند توصیه ارائه داده‌ایم:
• به طور مداوم قیمت‌ها را بررسی كنید تا در صورت اعمال تخفیف، زودتر باخبر شوید.
• همه اطلاعات مربوط به هتل انتخابی خودتان را به دقت بخوانید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید.
• حتما نظرات افرادی كه قبلا در آن هتل اقامت داشته‌اند را مطالعه كنید تا دید بهتری به شما بدهد.
• ماه رمضان سفرها به تركیه كمتر است، بنابراین زمان خوبی برای یك سفر به صرفه و كم هزینه است.
• یادتان باشد هر چه هتل به مناطق گردشگری معروف استانبول نزدیك‌تر باشد، هزینه آن هم بیشتر می‌شود.
• از آنجا كه ممكن است قیمت‌ها تغییر كنند یا اتاق‌ها رزرو شوند، بهتر است رزرو هتل را حداقل دو هفته قبل از سفرتان انجام دهید.
• یادتان باشد قوانین رزرو برای هر هتل متفاوت است. بنابراین شرایط كنسلی یا استرداد وجه، به قوانین هتل انتخابی شما بستگی دارد.

چرارزروهتل استانبول در فلای تودی؟

راهنمای رزرو هتل استانبول با ارزان ترین قیمت-nRVb0aWjZ9

فلای تودی روند انتخاب تا خریداری هتل را برای شما آسان كرده است. پرداخت هزینه به صورت آنلاین، مشكل خرید با مستر كارت و ویزا كارت را برطرف كرده است. از سوی دیگر، فلای تودی امكان دریافت آنلاین واچر هتل را در اختیارتان قرار می‌دهد. واچر هتل همان رسید پرداخت و تاییدیه رزرو هتل است. بدین صورت دیگر نیاز به مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی ندارید.
از طرف دیگر تنوع زیادی از هتل‌ها با قیمت‌ها و شرایط گوناگون از ارزان‌ترین تا گران‌ترین را در فلای تودی می‌توانید ببینید. امكان بررسی هتل‌ها و مقایسه وجود دارد، از این رو خرید مطمئن‌تری خواهید داشت.
پشتیبانی فلای تودی به صورت ۲۴ ساعته به سوالات شما پاسخ می‌دهد و برای رفع مشكلات احتمالی در دسترس است.

فلای تودی فضایی مطمئن هم برای رزرو هتل هم خرید بلیط
برای سفری آرام و بی‌دغدغه و البته ارزان به استانبول، می‌توانید با خیال راحت تمامی مراحل رزرو هتل را طبق مراحلی كه گفته شد، در سایت فلای تودی انجام دهید. همچنین می‌توانید علاوه بر هتل،بلیت استانبول به تهران و تهران به استانبول را نیز از همین سایت تهیه كنید. برای تماس با پشتیبانی فلای تودی با شماره ۰۲۱-۴۲۴۰۵۰۰۰ تماس بگیرید.