ریپورتاژ آگهی
قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی

قرقیزستان از جمهوری های استقلال یافته شوروی سابق است. این منطقه به دلیل زیبایی خاص طبیعت اش این روز ها به كانادایی در وسط آسیای مركزی مشهور شده است. طبیعت این منطقه بسیرا چشم نواز و در نوع خود بی نظیر است
  • 1401/03/11
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : قرقیزستان -قرقیزستان
تلفن : 66059000-021

قرقیزستان از جمهوری های استقلال یافته شوروی سابق است. این منطقه به دلیل زیبایی خاص طبیعت اش این روز ها به كانادایی در وسط آسیای مركزی مشهور شده است. طبیعت این منطقه بسیرا چشم نواز و در نوع خود بی نظیر است. هر بیننده ای می تواند ساعت ها و روز ها در دامن طبیعت بكر آن وقت بگذراند و از آن لذت ببرد. آرامش و بكر بودن این منطقه تا جایی است كه همگان ان را با كانادایی قدیم مقایسه می كنند. كانادایی كه هنوز صنعتی نشده است، هنوز شلوغ نشده است.
با این كه طبیعت در قرقیزستان بسیار متنوع و گوناگون است. اما می توان گفت كه تقریبا 94 درصد از این كشور را كوهستان های سر به فلك كشیده تشكیل داده است. كوه هایی كه هر كدام برای خودش یك زیست بوم متفاوت را به وجود می آورد و انواع گوناگونی از جانواران و گیاهان در آن هستند كه برای هر طبیعت دوست و گردشگری می تواند زیبا و جذاب باشد. از هیمن رو اكوتوریسم در این منطقه بسیار رایج است.
در واقع باید گفت یكی از دلایل جذابیت بالای این منطقه طبیعت كوهستانی بكر و دست نخورده، آن است. محیط زیستی پاك و سالم كه این رو زها در كمتر نقطه ای از جهان دیده می شود. از سوی دیگر یكی از مهمترین پدیده های قابل مشاهده در كوهستان های قرقیزستان رودخانه‌های زلال است كه در طول سال گردشگران بسیاری برای دیدن آن یا قایق سواری به كرانه های آن می روند. در دل كوهای قرقیزستان دریاچه‌هایی بی نظیری قرار دارند كه در نوع خود واقعا دیدنی هستند. نام یكی از مشهور ترین این دریاچه‌ها «ایسیك كول» است. كه هر ساله هزاران گردشگر داخلی و خارجی به آن می روند.
قرقیزستان با توجه به نزدیكی به ایران و ارزان بودن سفر به این كشور و امت و تفریح ارزان می تواند یك مقصد جالب توجه برای طبیعت دوستان و اكوتوریست های ایرانی باشد. به نظر می رسد صاحبان تور و آژانس های گردشگری باید سریع تر برای راه اندازی تور از ایران به این كشور زیبا اقدام كنند

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی-KqaVkKNVt6

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی-pcxUsREeKj

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی-JIVQc0YhIx

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی-OG4XIFrjbI

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی-EWVBs73bXb

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی-3WOBZUAntP

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی-gBqHz7vxSL

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی-HabGnDnVP6

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی-AfTdKrF37y

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی-WhdpeGmFjb

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی-9beq9w89H1

قرقیزستان؛ كانادایی در آسیای مركزی-ZWZmTouRT2