ریپورتاژ آگهی
مناطق دیدنی زیبا در آلمان

مناطق دیدنی زیبا در آلمان

مناطق دیدنی زیبا در آلمان فراوان‌اند. گردشگران می‌توانند در این كشور مسیرهای جذابی را برای خود برگزینند و از تنوع طبیعی، فرهنگی، ورزشی و هنری این كشور لذت برند. چند تابلو از مسیرهای گردشگری در آلمان.
  • 1401/03/11
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : هاناو -هاناو
تلفن : 66059000-021

مناطق دیدنی زیبا در آلمان فراوان‌اند. گردشگران می‌توانند در این كشور مسیرهای جذابی را برای خود برگزینند و از تنوع طبیعی، فرهنگی، ورزشی و هنری این كشور لذت برند. چند تابلو از مسیرهای گردشگری در آلمان.
مسیر تاكستان‌ها
مهم‌ترین مراكز گردشگری آلمان از میان تاكستان‌های این كشور می‌گذرد. در نزدیكی مرزهای آلمان با فرانسه منطقه‌ای به وسعت ۸۵ كیلومتر مربع به كشت انگور اختصاص دارد.

مناطق دیدنی زیبا در آلمان-TNUcVJKnTv
 مسیر افسانه‌ها
شهر هاناو، محل تولد برادران گریم است. یاكوب و ویلهلم گریم افسانه‌های جاودانه فراوانی برای كودكان خلق كرده‌اند. در این شهر خیابانی است به نام افسانه كه به هشت پارك طبیعی و چندین روستا منتهی می‌شود. از معروف‌ترین داستان‌های فولكلوریك این دو برادر "سفید برفی"، "سیندرلا"، "هانسل و گرتل" و "شنل قرمزی" هستند كه در ایران نیز بسیار مشهورند.

مناطق دیدنی زیبا در آلمان-JlqUM0DCRM
مسیر كوهستانی
مسیر "فرویندن‌اشتات" به طرف "بادن‌بادن" منطقه‌ای كوهستانی است با مناظری بسیار دلپذیر. این مسیر در منطقه "شوارتس والد (جنگل سیاه)" واقع است. گردشگرانی كه از این مسیر عبور می‌كنند باید به منطقه "موملزه" نیز سری بزنند. غروب آفتاب در این منطقه رویایی است.

مناطق دیدنی زیبا در آلمان-ozPOaOlmsV
مسیر استادیوم‌های فوتبال
استادیوم‌های فوتبال در آلمان برای مردم این كشور به اندازه كلیساها مقدس‌اند. در ۱۵ استادیوم ایالت "نوردراین وستفالن" آلمان، كه بزرگ‌ترین ایالت این كشور است، مسابقات هیجان‌انگیز بسیاری برپا می‌شوند.

مناطق دیدنی زیبا در آلمان-gnJDsGDV0F
 مسیر رمانتیك گردشگری
شهرهای بسیار قدیمی در آلمان فراوان‌اند و گردشگران نیز برای دیدن آنها بسیار. از جمله این شهرها "روتن‌بورگ" است كه شهری بازمانده از قرون وسطی‌ست، یا قصر "نوی‌شوان‌اشتاین" با شهرت جهانی، كه در دامنه كوه‌های آلپ واقع است.

مناطق دیدنی زیبا در آلمان-04DeA9Zuqh
مسیر دامنه آلپ
دامنه كوه‌های آلپ مسیری ۴۵۰ كیلومتری در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. در این مسیر كه در جنوب آلمان قرار دارد، تنها كوه‌ها نیستند كه جلب توجه می‌كنند، دریاچه‌های فراوانی چون "بودنزه" یا "تگرنزه" جذابیت ویژه‌ای به این منطقه داده‌اند. منطقه اطراف "تگرنزه" مشهور است به غذاهای اشتهاآور منطقه بایرن آلمان.

مناطق دیدنی زیبا در آلمان-ZbHPBWDobM
مسیر صنعتی گردشگران
گردشگرانی كه به اندازه كافی قصرها و تاكستان‌های آلمان را دیده‌اند می‌توانند به مسیر صنعتی گردشگران این كشور هم سری بزنند. در منطقه روهر آلمان در غرب این كشور مسیری ۴۰۰ كیلومتری وجود دارد. بخش‌هایی از این مراكز صنعتی، پس از تعطیل شدن، اكنون به مراكز فرهنگی تبدیل شده‌اند. یكی از معادن زغال سنگ این منطقه از طرف یونسكو به عنوان میراث فرهنگ جهانی ثبت شده است.

مناطق دیدنی زیبا در آلمان-nV3XvDdxG0
 مسیر خانه‌های قدیمی
در شهر "لیمبورگ آن در لاهن" خانه‌های قدیمی نوسازی شده زیبا در كوچه‌های تنگ و پیچ‌درپیچ، فضایی خاطره‌انگیز از گذشتگان دور آلمان را در نظر تداعی می‌كنند. این شهرها و روستاهای كوچك كه شمارشان به ۱۰۰ می‌رسد در مسیری ۲۸۰۰ كیلومتری در این كشور قرار دارند و گردشگران فراوانی از آنها دیدن می‌كنند.

مناطق دیدنی زیبا در آلمان-MCTIzpsHQ8
درهم‌آمیزی سبك‌های هنری
شهر ماگدبورگ آلمان نیز چون بسیاری دیگر از شهرهای این كشور با كلیساها و قصرهای قرون وسطایی از درهم آمیزی دوره‌های مختلف هنری نشان دارد. سبك گوتیك این كلیسا در كنار ساختمان‌هایی قرار دارد كه تاثیرات فراوانی از دوره رمانتیك آلمان در آنها مشهود است.

مناطق دیدنی زیبا در آلمان-gDf9ifXCei