ریپورتاژ آگهی
پارك تفریحی ساحلی میرمهنا در جزیره كیش

پارك تفریحی ساحلی میرمهنا در جزیره كیش

پارك تفریحی ساحلی میرمهنا در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره كیش دیدنی است. اسكله تفریحی میرمهنا نیز در این پارك واقع است.
  • 1401/03/10
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره كیش
تلفن : 66059000-021

پارك تفریحی ساحلی میرمهنا در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره كیش دیدنی است. اسكله تفریحی میرمهنا نیز در این پارك واقع است. این پارك بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاءتا میدان جاسك در نوار ساحلی امتداد دارد و تنها اسكله ماهیگیری میرمهنا در میان نوار ساحلی سبب شده تا پارك به دو بخش مجازی فاز یك (از مسجد خاتم تا اسكله ماهیگیری) و فاز دو ( بعد از اسكله ماهیگیری تا میدان جاسك) تقسیم شود.

پارك تفریحی ساحلی میرمهنا در جزیره كیش-b34IiMHVNy
 در فاز یك پارك به مساحت حدود 41 هزار متر مربع با مسیرهای پیاده رو، آلاچیق ها و محل های پخت كباب و پاركینگ پذیرای گردشگران است و از ویژگی های فاز یك پارك آن است كه جنب مسجد خاتم الانبیا، نمازخانه ساحلی، بازار عرب ها، كتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشی و تماشای ماهی های تازه جنوب مسیر دوچرخه، چند بوفه و چایخانه قرار دارد. همچنین بیشتر اوقات در انتهای فاز یك پارك در كنار اسكله ماهیگیری می توان از تماشای لاك پشت های آزاد لذت برد.

پارك تفریحی ساحلی میرمهنا در جزیره كیش-JsvSQNUgRH
گردشگران و ساكنان می توانند بر روی اسكله تفریحی میرمهنا و در زمان های مجاز ماهی گیری كنند. ولی شنا كردن در محدوده پارك ممنوع است . فاز دو به مساحت حدود 50 هزار متر مربع در دست انجام و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است. دو زمین بازی كودكان نیز در فاز دو ساخته خواهد شد. ویژگی فاز دوی پارك آن است كه جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان كیش قرار دارد.

پارك تفریحی ساحلی میرمهنا در جزیره كیش-au84kgXPCN
  اسكله تفریحی میر مهنا :
اسكله تفریحی میرمهنا در شمال جزیره كیش و در پارك تفریحی ساحلی میرمهنا واقع است. این اسكله در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسكله چهار پلكان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا است. با قدم زدن بر روی این اسكله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسكله ماهیگیری و رشته كوه های جنوبی كشور ایران را مشاهده كرد.

پارك تفریحی ساحلی میرمهنا در جزیره كیش-Qkm2c7Dcq5