ریپورتاژ آگهی
جزیره ساموس تركیه

جزیره ساموس تركیه

جزیره ساموس یونان نزدیكترین جزیره به تركیه است و یكی از جاذبه های گرشگری تركیه است . خوشبختانه اگر با تور كوش آداسی سفر كنید ، می توانید از كوش آداسی فقط در مدت زمان كوتاهی به جزیره ساموس یونان بروید
  • 1401/03/08
  • استان : تهران
  • شهر : تهران
  • دسته : مكانهای تفریحی جهان
آدرس : تركیه تركیه
تلفن : 66059000-021

جزیره ساموس یونان نزدیكترین جزیره به تركیه است و یكی از جاذبه های گرشگری تركیه است . خوشبختانه اگر با تور كوش آداسی سفر كنید ، می توانید از كوش آداسی فقط در مدت زمان كوتاهی به جزیره ساموس یونان بروید .

تور جزیره ساموس  از تفریحات كوش آداسی است . از آوریل تا اكتبر(۱۲فروردین تا اول آبان) هر روزه كشتی هایی بین كوش آداسی و ساموس در حركتند و این فرصتی است برای توریست هایی كه می خواهند دو فرهنگ و كشور متفاوت را در زمان كوتاهی ببینید.

میتوانید همراه با تور تركیه از جزیره ساموس در یك روز دیدن كنید، صبح از كوش آداسی حركت كرده و عصر از ساموس برگردید. البته یك روز برای دیدن تمام جزیره كافی نیست و احتمالا بخواهید دوباره به جزیره ساموس برگردید. اما در این یك روز وقت آن را دارید كه طعم غذاهای خوشمزه یونانی را بچشید. از بزرگترین معبد قدیمی جهان دیدن كنید، در آب های شفاف جزیره شنا كرده و می توانید به خرید بروید . بنابراین چرا یك روز رویایی را با تور كوش آداسی در یونان تجربه نكنید؟ این فرصت طلایی را در تور تركیه از دست ندهید. 

جزیره ساموس تركیه-zUv26kxB1H

جزیره ساموس تركیه-hYEScYdsff

جزیره ساموس تركیه-F9lZj2WlwK

جزیره ساموس تركیه-VnaeltstkH